Weet ik veel. Maar nevermind nazi's interesseren me nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel. Een grammar nazi is een ander soort nazi. Jij begon meen over Duitsland dus bent eigenlijk degene die erover is begonnen.
Dit vind ik kinderachtig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar mag jij natuurlijk niet aan ontbreken.
Je bent te oppervlakkig, het wordt niks tussen ons maar we kunnen wel vrienden blijven xoquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
HeheNouja, ik dacht mss valt ze op Turken ofzo, of is ze Turks
Of is Turkije interessant. Weet ik veel.
Veel nadenken is idd oppervlakkig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent te oppervlakkig, het wordt niks tussen ons maar we kunnen wel vrienden blijven xo
Ja, en het is de schuld van de Rabobank. Zomaar 450 euro aan rente misgelopen op geld wat ik had verdiend met pallets sorteren.quote:
Sry bb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Veel nadenken is idd oppervlakkig.
En ach, zolang je niet onder een hunebed slaapt wordt het sowieso niks.
het interesseert mij niet wat je bentquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je nog wel of denk je ook dat ik turk ben.
Wel geborenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey mede Drent. Toevallig ook uit Assen?
Praat je ook zo Drents? Ja ik dacht al wel, maarja stiekem ben ik blond enzo en heb ik duidelijkheid nodig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Np
Ben een Drentsoort van hint enzo
Als ik maar win.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
het interesseert mij niet wat je bent
Mitnot komt niet uit Assen iedergevalquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey mede Drent. Toevallig ook uit Assen?
Ah ja. Al vind ik Emmen zo slecht nog niet. Zou er denk ik wel kunnen wonen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel geborenmaar woonachtig in Emmen. Flinke achteruitgang dat.
dat zien we dan welquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat je ook zo Drents? Ja ik dacht al wel, maarja stiekem ben ik blond enzo en heb ik duidelijkheid nodig.
[..]
Als ik maar win.
Mitnot heeft ook een Waailapquote:
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef laffer het volgende:
[..]
Mitnot komt niet uit Assen iedergeval
Stoete! En dan houdt het op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praat je ook zo Drents? Ja ik dacht al wel, maarja stiekem ben ik blond enzo en heb ik duidelijkheid nodig.
Het centrum is wel oké, maar alles eromheen is ronduit kut.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja. Al vind ik Emmen zo slecht nog niet. Zou er denk ik wel kunnen wonen.
Oke ik kan niet wachten.quote:
Het schijnt ook een soort scheldwoord te zijn toch?quote:
Dus je bent verstaanbaar voor iemand uit het Westen van het land?quote:
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en Erikaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Het centrum is wel oké, maar alles eromheen is ronduit kut.
goed topic. Eerst dacht ik wtf is dit en daarna dacht ik wow great succes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
Dit topic gaat zo op slot heb ik het idee
Nog ~91 posts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
Dit topic gaat zo op slot heb ik het idee
beter dan tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed topic. Eerst dacht ik wtf is dit en daarna dacht ik wow great succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |