Het centrum is wel oké, maar alles eromheen is ronduit kut.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja. Al vind ik Emmen zo slecht nog niet. Zou er denk ik wel kunnen wonen.
Oke ik kan niet wachten.quote:
Het schijnt ook een soort scheldwoord te zijn toch?quote:
Dus je bent verstaanbaar voor iemand uit het Westen van het land?quote:
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en Erikaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Het centrum is wel oké, maar alles eromheen is ronduit kut.
goed topic. Eerst dacht ik wtf is dit en daarna dacht ik wow great succes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
Dit topic gaat zo op slot heb ik het idee
Nog ~91 posts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
Dit topic gaat zo op slot heb ik het idee
beter dan tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed topic. Eerst dacht ik wtf is dit en daarna dacht ik wow great succes.
Erica*quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen het centrum en ErikaDe zaken eromheen weet ik weinig van. Maar goed, kan het veel slechter dan Gasselternijveenschemond?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus je bent verstaanbaar voor iemand uit het Westen van het land?
Ik kwam het spel laatst tegen in een kast hier. Nostalgische herinneringen kwamen omhoog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik heb al heel lang geen Wie is het meer gespeeld
godverdomme
Ik hossel alleen boven de 18quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar mag jij natuurlijk niet aan ontbreken.
Ah ja, kan het niet eens spellenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Erica*
Veel slechter dan Gasselternijveenschemond kan idd nietOf je moet richting Winschoten gaan..
ja maar niet door jouw toedoen hoorquote:
nee dan kun je beter stil zijn en mooi wezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Erica*
Veel slechter dan Gasselternijveenschemond kan idd nietOf je moet richting Winschoten/Stadskanaal gaan.. Maar je bent dan al in de goede richting
[..]Als je wil kan ik ook plat Rotterdams praten
Ik heb het ooit weggegooid dacht ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kwam het spel laatst tegen in een kast hier. Nostalgische herinneringen kwamen omhoog.
Waarom glimlach je daar zo bij? Barbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb het ooit weggegooid dacht ik
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, kan het niet eens spellen
Gasselternijveenschemond valt vooral weinig te beleven. Winschoten ligt dichter bij de Pekela's, daar gaat het zo nu en dan wel los.
Dat lukt me nog wel, soort van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee dan kun je beter stil zijn en mooi wezen.![]()
Gefeliciteerd. Toch zit je op mijn topic dusja, als ik hem niet startte was hij ook niet goed want dan bestond hij niet -_-quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar niet door jouw toedoen hoor
[..]
nee dan kun je beter stil zijn en mooi wezen.![]()
Mitnot houdt ook niet van paardenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Bokt? Of hou je niet van paarden?
Pekelder Roegbainders ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Divje het volgende:
[..]godverdomme het wordt steeds erger.
Ik hou van paarden, maar neequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Bokt? Of hou je niet van paarden?
wowww T.T waarom doe je zo xD je kan ook weinig hebben zeg sjongejonge.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Toch zit je op mijn topic dusja, als ik hem niet startte was hij ook niet goed want dan bestond hij niet -_-
Doe ik altijd als ik kwaad benquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom glimlach je daar zo bij? Barbaar.
Mitnot zegt ook altquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik hou van paarden, maar nee
wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef Mitnot het volgende:
[..]
Mitnot houdt ook niet van paarden
wow waarom was je kwaad danquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik kwaad ben
Jaa zo'n dickpic zou je wel willen he.quote:
quote:
Grote mensen? Nou, dat merk ik niet aan iedereenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Zoev het volgende:
TS, ik wens jou enorm veel plezier in de grote mensen wereld FOK!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Zoev het volgende:
TS, ik wens jou enorm veel plezier in de grote autisten wereld van FOK!
Omdat ik geen wie is het meer hebquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is dit nou weer
[..]
wow waarom was je kwaad dan
Ik kan heel veel hebben maar jij bent het die zich als een bitch gedraagtquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wowww T.T waarom doe je zo xD je kan ook weinig hebben zeg sjongejonge.
Jeweet ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]Wel leuk voor een nachtje. Stennis schoppen.
xDquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben maar jij bent het die zich als een bitch gedraagt
hmm ja bbyquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa zo'n dickpic zou je wel willen he.
[..]Wel leuk voor een nachtje. Stennis schoppen.
eigen schuldquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat ik geen wie is het meer heb
je weet zelf
prffft ik ben vet aardig joh doe normaal zegquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben maar jij bent het die zich als een bitch gedraagt
Ja als jij dat ook doet jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmm ja bby
[..]
eigen schuld
[..]
prffft ik ben vet aardig joh doe normaal zeg
Geil.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tja ik neem wel een zak mee dan om over je hoofd te doen.
waar doe ik niet normaal dan bby kom op ik geef je gewoon opbouwende feedback pffquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:43 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ja als jij dat ook doet ja
Die liggen standaard in de kast hier schat. Is alleen nodig als ik jouw kant op kom. Heb geen zin om zo'n lijkenzak mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tja ik neem wel een zak mee dan om over je hoofd te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |