ja Duitse moederquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh god. Braziliaanse vader en in Duitsland geboren?
Ik spot niet, ik ben er echt geborenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:12 schreef laffer het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spotten!!!
Mijn opa is gestorven aldaar nadat hij uit een wachttoren is gevallen
En wat deden je overgrootouders zo halverwege de vorige eeuw?quote:
Ja voor omstandersquote:
sip en verontwaardigd zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wat doe je dan als je gaat verliezen?
quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En wat deden je overgrootouders zo halverwege de vorige eeuw?
oh no u did notquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zou direct met je trouwen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja voor omstandersik kan me enorm opwinden om alles. Pittig temperamentje aanwezig hier.
[..]
sip en verontwaardigd zijn
opa was machinist en oma conducteurquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vroeger ging dat heel anders. Maar ja, tijden veranderen. Vroeger had je nog Kastanova en Xebrozius die de newbies rauw opvraten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
brutaliteit van newbies tegenwoordigduurde bij mij weken voordat ik durfde te posten, na maandenlang gelurkt te hebben
Kastaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger ging dat heel anders. Maar ja, tijden veranderen. Vroeger had je nog Kastanova en Xebrozius die de newbies rauw opvraten.
Vechten tegen de jappenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook geboren maar ik spot ook niet en jij wel steedsquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik spot niet, ik ben er echt geboren
oh dat valt nog meequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja voor omstandersik kan me enorm opwinden om alles. Pittig temperamentje aanwezig hier.
[..]
sip en verontwaardigd zijn
Die dans ben ik ontsprongen. Zo lang ben ik hier nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger ging dat heel anders. Maar ja, tijden veranderen. Vroeger had je nog Kastanova en Xebrozius die de newbies rauw opvraten.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
opa was machinist en oma conducteur
Ik begon niet over nazi'squote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef laffer het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook geboren maar ik spot ook niet en jij wel steeds
zeg het haar!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef laffer het volgende:
[..]
Onzin, ik ben ook geboren maar ik spot ook niet en jij wel steeds
nee dat is zonde van de spullenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh dat valt nog mee
Ga je nergens mee gooien?
dm je adres danquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg het haar!
!
[..]
nee dat is zonde van de spullen
Oh ben je er zó een. Je pohi geeft ook al soort van weer dat je Turkse bent? Nvm.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gegevens zijn welkom in Dm/Pm.ik wacht alles af alvorens ik met je in zee ga.
Je Duitse overgrootouders vochten tegen Japan? Op je 15 heb je toch al gewoon geschiedenis?quote:
Hmm, die 'jullie' heb ik nooit van gehoord. En door Mycroft halen heeft geen zinquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die dans ben ik ontsprongen. Zo lang ben ik hier nou ook weer niet.Weet wel dat ene 'jullie' altijd in fotoboeken en via pm reageerde.
Klopt, maar je wilt ons iets vertellen over je verleden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik begon niet over nazi's
jammer van die aannames, dus als ik ergens post, betekent dat ik ook meteen datgene ben? Mmkay, stomme kakkerlakquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh ben je er zó een. Je pohi geeft ook al soort van weer dat je Turkse bent? Nvm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |