laat me gewoon, ik wilde eerst één dier opnoemen maar werd zo enthousiast dat ik vergeten was dier te veranderen naar dieren ok!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik mag je gerust verbeteren, staat nergens dat dat niet mag
ok is goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, kom je een potje spelen?
Ze is nieuw, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me gewoon, ik wilde eerst één dier opnoemen maar werd zo enthousiast dat ik vergeten was dier te veranderen naar dieren ok!
Okè, ik had allang dood moeten zijnquote:
Ga je gangquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat me gewoon, ik wilde eerst één dier opnoemen maar werd zo enthousiast dat ik vergeten was dier te veranderen naar dieren ok!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ja oké
Maar dit soort opmerkingen kun je beter niet maken
dan kom ik geen wie is het spelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een driftig meisje
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef laffer het volgende:
[..]
Okè, ik had allang dood moeten zijn
brutaliteit van newbies tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar om dan maar meteen de grammar nazi uit te gaan hangen...
Bij elk fout antwoord een pets op de billenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dan kom ik geen wie is het spelen
Nazi? Toevallig ben ik in Duitsland geborenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar om dan maar meteen de grammar nazi uit te gaan hangen...
gemeen ik verheugde me er net opquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dan kom ik geen wie is het spelen
Oh god. Braziliaanse vader en in Duitsland geboren?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Nazi? Toevallig ben ik in Duitsland geboren
ach soquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben een driftig meisje
Het spijt me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
wat doe je dan als je gaat verliezen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gemeen ik verheugde me er net op
Daar moet je niet mee spotten!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |