lievelingsdieren dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi mijn lievelingskleur is fuchsiarose en mijn lievelingsdier zijn pinguïns koeien koala's en pandaberen
En van wie bent u een Qleaun??quote:
Praat gwn normaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja rekt het niet dan scheurt t wel. Blablabla
quote:
Doe ik ook maar thnxquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Divje het volgende:
[..]Ik dol maar wat. Wens je veel plezier hier op Fok! Als je de meeste trolls weet te negeren en gewoon je eigen ding doet komt het goed
Zeker als je hier in R&P gaat posten moet je de trolls negeren.
En wie is mezelf?quote:
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?quote:
gwnquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?
Koters opvoeden blijkt lastig tegenwoordig.
En ik moet weten wat een koter is?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?
Koters opvoeden blijkt lastig tegenwoordig.
http://www.encyclo.nl/begrip/koterquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
En ik moet weten wat een koter is?
Degene die jouw IP door de kloonscan gaat halen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:02 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook geen idee wie dat is
Klein kind.. Nja ik ben niet grootquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/koter
vind ik niet erg. Leugendetectortestje erbij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Degene die jouw IP door de kloonscan gaat halen.
gaat een beetje ver hequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
vind ik niet erg. Leugendetectortestje erbij?
Daarvoor moet je bij Iteejer zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
vind ik niet erg. Leugendetectortestje erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |