Privegebiedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je een bubble-butt? Gezien het Latina-bloed wat in je zit. Dan geloof ik het
Wat een eindbaas is het ook. Een eigen radioshow, een harem... Die jongen heeft het goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten dat Fylax een heel harem heeft.
Niet zo best zoals je mss merktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Hoe denk jij over 15 jarige?
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om je lulquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Hoe denk jij over 15 jarige?
Jajaja rekt het niet dan scheurt t wel. Blablablaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef superpark het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om je lul
Quote in het geval de AIVD bewijslast zoekt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef superpark het volgende:
[..]
Preuts dus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Idd. Nou ik kan je vertellen dat ik het tegenovergestelde ervan ben
Pedo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:53 schreef superpark het volgende:
[..]
lievelingsdieren dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi mijn lievelingskleur is fuchsiarose en mijn lievelingsdier zijn pinguïns koeien koala's en pandaberen
En van wie bent u een Qleaun??quote:
Praat gwn normaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Jajaja rekt het niet dan scheurt t wel. Blablabla
quote:
Doe ik ook maar thnxquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:58 schreef Divje het volgende:
[..]Ik dol maar wat. Wens je veel plezier hier op Fok! Als je de meeste trolls weet te negeren en gewoon je eigen ding doet komt het goed
Zeker als je hier in R&P gaat posten moet je de trolls negeren.
En wie is mezelf?quote:
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?quote:
gwnquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?
Koters opvoeden blijkt lastig tegenwoordig.
En ik moet weten wat een koter is?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je zo: zou je alsjeblieft normaal willen doen?
Koters opvoeden blijkt lastig tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |