Het is een forum, je hoeft geen showtje op te zetten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
Die zwarte haren heb ik van mezelf omdat me pa Braziliaans is
Pics. Latina'squote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
dankuuquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
FOK! is de beste assertiviteitstraining ooit. Fuck GGZ. Ik wens je succes
En een leuke toekomst hier op Fok! Welkom
Ik hoef geen show op te zetten.. Dat gebeurt meestal vanzelf alquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is een forum, je hoeft geen showtje op te zetten hoor.
Inderdaad, emo's hebben daar vaker last van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik hoef geen show op te zetten.. Dat gebeurt meestal vanzelf al
Dat weet ik, ik heb er zelf ook 2 dusjaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Je lievelingsdier is dus een hond want een Sint Bernard is een ras
Echt, die 15jarigen van tegenwoordig
Verder: troll
Pics van je big booty.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
Arme jij... Je hoopt dat ik een emo ben zodat jij een soortgenoot hebt.. Ik heb echt medelijden met jequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, emo's hebben daar vaker last van.
Ik ben een nihilist, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Arme jij... Je hoopt dat ik een emo ben zodat jij een soortgenoot hebt.. Ik heb echt medelijden met je
Typ het dan goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb er zelf ook 2 dusja
Dus toen ging je voor een fout antwoord? Goed ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Honden zijn er in zoveel soorten dat ik dacht dat zo'n antwoord te onduidelijk zou zijn
Beetje een 15-jarige afzeiken, terwijl je zelf constant überhaupt verkeerd typt.quote:
van fouten leer je in het levenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus toen ging je voor een fout antwoord? Goed idee
Ik wilde jou meer opties geven om mij lastig te vallen. kerstgedachte en zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje een 15-jarige troll afzeiken, terwijl je zelf constant überhaupt verkeerd typt.![]()
Ga lekker weer kutadvies geven in het datingtopic ofzo....
Aghja, dat zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef vera166 het volgende:
Welkom
Maar ik zou snel weer weggaan, je wordt hier verpest!!
Heb je een bubble-butt? Gezien het Latina-bloed wat in je zit. Dan geloof ik hetquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Effe duidelijk zijn : ik ben geen troll.
Jawel. Toen ik hier kwam wist ik nieteens eens wat dat betekende. En al die andere dingen waar deze autisten het over hebben. En dat jij dit opeens weet. Verdacht, heel verdacht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Effe duidelijk zijn : ik ben geen troll.
Nou nee, gewoon creatief denken. Maar denk lekker wat je wiktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jawel. Toen ik hier kwam wist ik nieteens eens wat dat betekende. En al die andere dingen waar deze autisten het over hebben. En dat jij dit opeens weet. Verdacht, heel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |