quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Goedenavond iedereen,
Of ik dit topic op de goede plaats weet ik niet, mocht dit niet zo zijn ; zou iemand hem dan op de goede plaats willen zetten?
Ik wou mezelf even voorstellen, want als ik dan ooit vragen heb kennen jullie mij een klein beetje beter. Ik vind het ook wel leuk
Nou, ik ben dus SweetPinkHeart, 15 jaartjes jong. Verder zwarte haren en beetje getint. In mijn dagelijkse leven ga ik heel erg veel naar de sportschool, en ben ik in het ziekenhuis te vinden. Ik ben altijd vrolijk en denk altijd positief. Ik heb wel veel meegemaakt waardoor ik soms onnodige opmerkingen kan maken. Uhh, mijn lievelingsdier is een sint bernard. Mijn lievelingskleur mintgroen. Als jullie vragen hebben zou ik zeggen ; Stel die vooral!
Tot ziens op dit forum
Lokquotequote:
quote:
Niet weten dat Fylax een heel harem heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fylax heeft al vriendin man, zijn gala topic niet gelezen?
Dan moet je ook niet op dit topic klikkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi,
Ik ben hetzalallemaalwel en dit interesseert me geen reet.
Hoogachtend,
Welkom op FOK!.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op dit topic klikken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op dit topic klikken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten dat Fylax een heel harem heeft.
Waarom zit jij als 15-jarige dagelijks in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef SweetPinkHeart het volgende:
In mijn dagelijkse leven ga ik heel erg veel naar de sportschool, en ben ik in het ziekenhuis te vinden
De truc op FOK! (en eigenlijk overal) is dat je gewoon moet doen alsof je er bij hoort. Direct vanaf het begin.quote:
Mijn lichaam functioneert niet altijd zoals het moet..quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom zit jij als 15-jarige dagelijks in het ziekenhuis?
geen zorgen, iedereen op fok! is een klein beetje gehandicaptquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Mijn lichaam functioneert niet altijd zoals het moet..
Vandaar dit kuttopic? Jammer meidquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Mijn lichaam functioneert niet altijd zoals het moet..
Omdat alle die-hard fokkers hier op afkomen als strondvliegen. Bereidt je voor.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef BozeHaas het volgende:
Hallo SweetPinkHeart, heb je ook leuke foto's van jezelf?
Nou dat denk ik niet hoor want als ik een leuk topic zie sluit ik me er zo bij aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef papernote het volgende:
[..]
De truc op FOK! (en eigenlijk overal) is dat je gewoon moet doen alsof je er bij hoort. Direct vanaf het begin.
Met het openen van dit topic is dat mislukt.
Haters are motivatorsquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat alle die-hard fokkers hier op afkomen als strondvliegen. Bereidt je voor.
Nee. HJBquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vandaar dit kuttopic? Jammer meid
Dat is een goede instelling. En ach, je bent nog jong dus Fok! is de beste leerschool.quote:
Schelden en grof taalgebruik is niet toegestaan. Heb het gemeld bij een Moderator, die zal deze reactie verder in behandeling nemen. Het was leuk zolang het duurde.quote:
Ik heb vakantie nu dus hoop niet te hoeven leren XD maar als het moet maakt het me geen flikker uitquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is een goede instelling. En ach, je bent nog jong dus Fok! is de beste leerschool.
Swsquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hetzalallemaalwel is een lelijk eng mannetje, negeer hem maar.
FOK! is de beste assertiviteitstraining ooit. Fuck GGZ. Ik wens je succesquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik heb vakantie nu dus hoop niet te hoeven leren XD maar als het moet maakt het me geen flikker uit
Droom maar lekker verderquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar beoordeel ik zelf wel over.
dus jij herinnert wat er gezegd werd toen je net geboren was?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Lijkt me niet want dan hadden ze bij mijn geboorte niet gezegd dat ik een meisje was
ik emo? Never..quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
BozeHaas is een man van 40 die geilt op emochick van 15. Ik zou oppassen als ik jou was.
Groeiboekjequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus jij herinnert wat er gezegd werd toen je net geboren was?
Het is een forum, je hoeft geen showtje op te zetten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
Die zwarte haren heb ik van mezelf omdat me pa Braziliaans is
Pics. Latina'squote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
dankuuquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
FOK! is de beste assertiviteitstraining ooit. Fuck GGZ. Ik wens je succes
En een leuke toekomst hier op Fok! Welkom
Ik hoef geen show op te zetten.. Dat gebeurt meestal vanzelf alquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is een forum, je hoeft geen showtje op te zetten hoor.
Inderdaad, emo's hebben daar vaker last van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik hoef geen show op te zetten.. Dat gebeurt meestal vanzelf al
Dat weet ik, ik heb er zelf ook 2 dusjaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef rhubarbje het volgende:
Je lievelingsdier is dus een hond want een Sint Bernard is een ras
Echt, die 15jarigen van tegenwoordig
Verder: troll
Pics van je big booty.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ik emo? Never..
Arme jij... Je hoopt dat ik een emo ben zodat jij een soortgenoot hebt.. Ik heb echt medelijden met jequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, emo's hebben daar vaker last van.
Ik ben een nihilist, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:35 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Arme jij... Je hoopt dat ik een emo ben zodat jij een soortgenoot hebt.. Ik heb echt medelijden met je
Typ het dan goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb er zelf ook 2 dusja
Dus toen ging je voor een fout antwoord? Goed ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Honden zijn er in zoveel soorten dat ik dacht dat zo'n antwoord te onduidelijk zou zijn
Beetje een 15-jarige afzeiken, terwijl je zelf constant überhaupt verkeerd typt.quote:
van fouten leer je in het levenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dus toen ging je voor een fout antwoord? Goed idee
Ik wilde jou meer opties geven om mij lastig te vallen. kerstgedachte en zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje een 15-jarige troll afzeiken, terwijl je zelf constant überhaupt verkeerd typt.![]()
Ga lekker weer kutadvies geven in het datingtopic ofzo....
Aghja, dat zie ik dan wel weerquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef vera166 het volgende:
Welkom
Maar ik zou snel weer weggaan, je wordt hier verpest!!
Heb je een bubble-butt? Gezien het Latina-bloed wat in je zit. Dan geloof ik hetquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Effe duidelijk zijn : ik ben geen troll.
Jawel. Toen ik hier kwam wist ik nieteens eens wat dat betekende. En al die andere dingen waar deze autisten het over hebben. En dat jij dit opeens weet. Verdacht, heel verdacht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Effe duidelijk zijn : ik ben geen troll.
Nou nee, gewoon creatief denken. Maar denk lekker wat je wiktquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jawel. Toen ik hier kwam wist ik nieteens eens wat dat betekende. En al die andere dingen waar deze autisten het over hebben. En dat jij dit opeens weet. Verdacht, heel verdacht.
Privegebiedquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je een bubble-butt? Gezien het Latina-bloed wat in je zit. Dan geloof ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |