quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Goedenavond iedereen,
Of ik dit topic op de goede plaats weet ik niet, mocht dit niet zo zijn ; zou iemand hem dan op de goede plaats willen zetten?
Ik wou mezelf even voorstellen, want als ik dan ooit vragen heb kennen jullie mij een klein beetje beter. Ik vind het ook wel leuk
Nou, ik ben dus SweetPinkHeart, 15 jaartjes jong. Verder zwarte haren en beetje getint. In mijn dagelijkse leven ga ik heel erg veel naar de sportschool, en ben ik in het ziekenhuis te vinden. Ik ben altijd vrolijk en denk altijd positief. Ik heb wel veel meegemaakt waardoor ik soms onnodige opmerkingen kan maken. Uhh, mijn lievelingsdier is een sint bernard. Mijn lievelingskleur mintgroen. Als jullie vragen hebben zou ik zeggen ; Stel die vooral!
Tot ziens op dit forum
Lokquotequote:
quote:
Niet weten dat Fylax een heel harem heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fylax heeft al vriendin man, zijn gala topic niet gelezen?
Dan moet je ook niet op dit topic klikkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi,
Ik ben hetzalallemaalwel en dit interesseert me geen reet.
Hoogachtend,
Welkom op FOK!.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op dit topic klikken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op dit topic klikken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten dat Fylax een heel harem heeft.
Waarom zit jij als 15-jarige dagelijks in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef SweetPinkHeart het volgende:
In mijn dagelijkse leven ga ik heel erg veel naar de sportschool, en ben ik in het ziekenhuis te vinden
De truc op FOK! (en eigenlijk overal) is dat je gewoon moet doen alsof je er bij hoort. Direct vanaf het begin.quote:
Mijn lichaam functioneert niet altijd zoals het moet..quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom zit jij als 15-jarige dagelijks in het ziekenhuis?
geen zorgen, iedereen op fok! is een klein beetje gehandicaptquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Mijn lichaam functioneert niet altijd zoals het moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |