quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Die liggen standaard in de kast hier schat. Is alleen nodig als ik jouw kant op kom. Heb geen zin om zo'n lijkenzak mee te sjouwen.
Kromme zin. Sorry. Bier.
zijn er andere kromme dingen in de zaal?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is niet daadwerkelijk krom. Komt door het bier.
Krom is niet goed, kan beter recht zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zijn er andere kromme dingen in de zaal?
Dat zal het idd zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is niet daadwerkelijk krom. Komt door het bier.
Hier niet, hoe laat ben je er?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
zijn er andere kromme dingen in de zaal?
Kan zij ook wel doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ze er meteen op gaan zitten. Niet vergeten voor te warmen.
Nee viespeuken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Krom is niet goed, kan beter recht zijn.
of doelde je daar niet op?
Ben nog jong maar ook van de oude stempel, wordt graag aangeslingerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, je laat de vrouw graag met je versnellingspook spelen.
Baas natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben nog jong maar ook van de oude stempel, wordt graag aangeslingerd
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw galerij bevalt me wel eigenlijk
Hoe jong?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben nog jong maar ook van de oude stempel, wordt graag aangeslingerd
quote:
44quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:02 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik ben er weer, ze moesten even mijn kuur aansluiten. Hoeveel berichten kan dit topic nog?
als het vol is maak je gewoon een 2e deelquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:02 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik ben er weer, ze moesten even mijn kuur aansluiten. Hoeveel berichten kan dit topic nog?
wat voor kuur? Hoe voel je je nu? Er kunnen 300 berichten in een topic.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:02 schreef SweetPinkHeart het volgende:
26 jaquote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor kuur? Hoe voel je je nu? Er kunnen 300 berichten in een topic.
Daar heb ik het liever niet over. En okee, dat is dus al bijna. Komt er een vervolg topic ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor kuur? Hoe voel je je nu? Er kunnen 300 berichten in een topic.
Kan je zelf maken, of wij doen het voor jequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Daar heb ik het liever niet over. En okee, dat is dus al bijna. Komt er een vervolg topic ofzo?
oke dat respecteer ik, Beterschap en sterkte dan daarmee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Daar heb ik het liever niet over. En okee, dat is dus al bijna. Komt er een vervolg topic ofzo?
Als iemand dat zou willen doen, graag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je zelf maken, of wij doen het voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |