Kan je zelf maken, of wij doen het voor jequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Daar heb ik het liever niet over. En okee, dat is dus al bijna. Komt er een vervolg topic ofzo?
oke dat respecteer ik, Beterschap en sterkte dan daarmee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Daar heb ik het liever niet over. En okee, dat is dus al bijna. Komt er een vervolg topic ofzo?
Als iemand dat zou willen doen, graag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je zelf maken, of wij doen het voor je
Iedereen kan aardig zijn, als het moetquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hoe aardig ik kan zijn?!
ja, inderdaad. Ik heb eigenlijk wat problemen waar ik meningen van andere voor wilquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke dat respecteer ik, Beterschap en sterkte dan daarmee.
Nee denk dat die wel gesloten
gaat worden. Maar als je bv je problemen in dat topic gaat bespreken blijft hij open.
Kijk hoe aardig ik kan zijn?!
sorryquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een aardigheid opeens hier
nou dan open je daar straks een topic over. Want nu gaat het eigenlijk nergens over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ja, inderdaad. Ik heb eigenlijk wat problemen waar ik meningen van andere voor wil
Oe jijquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
werk je of studeer je nog?
ouwe taart.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nou dan open je daar straks een topic over. Want nu gaat het eigenlijk nergens over.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Ik heb zojuist een liter water door mijn sonde gepompt binnen een halfuur tijd..
Ik ben altijd aardigquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Iedereen kan aardig zijn, als het moet
Wrm speel je zo hard to getttttquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe jij
Gaat je nu niks meer aan he.
Kom naar GRTD of BNW SC danquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig
[..]
Wrm speel je zo hard to gettttt
ja maar of het serieus genomen zal worden..quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou dan open je daar straks een topic over. Want nu gaat het eigenlijk nergens over.
oei das wel heftigquote:
sry jij goot Wie is het weg en bent driftiger dan mij denk dat het hopeloos is kthxbaiquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Doe er iets aan nu het nog kan plz
ok bnw sc klinkt goed, grtd is niet zo mijn dingquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Kom naar GRTD of BNW SC danDit topic gaat zo dicht door ons gebagger
Een topic waarin je serieus over problemen wil praten blijft meestal wel open hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
ja maar of het serieus genomen zal worden..
Okee hahaquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Een topic waarin je serieus over problemen wil praten blijft meestal wel open hier
Voorsteltopics komen altijd wel figuren zoals nu op af
BNW SC is goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok bnw sc klinkt goed, grtd is niet zo mijn ding
nare Turk ben je ook hequote:[b]Op zaterdag 20 december 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende
[..]
sry jij goot Wie is het weg en bent driftiger dan mij denk dat het hopeloos is kthxbai
Ik blijf voorlopig liever nog even anoniem als het kanquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:44 schreef summer2bird het volgende:
Hoi! Even ter infomatie, het wordt altijd erg op prijs gesteld als je een foto van jezelf post
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:11 schreef SweetPinkHeart het volgende:
Wilt iemand nieuw topic openen aub?
Het topic is nog niet dichtquote:
niejquote:
ik heb ook pics van mijn hoofd en tieten geplaatst, is gewoon ontgroeningsritueelquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef SweetPinkHeart het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig liever nog even anoniem als het kan
Okee, zit wel op mijn mobiel. Lukt het dan ook gewoon?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Het topic is nog niet dichtAlsie dicht is kan je op 'Nieuw deel openen' klikken en dan is het geregeld
Lolquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niej
Ben liev
[..]
ik heb ook pics van mijn hoofd en tieten geplaatst, is gewoon ontgroeningsritueel
Link.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niej
Ben liev
[..]
ik heb ook pics van mijn hoofd en tieten geplaatst, is gewoon ontgroeningsritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |