abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147889262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De termijnecho was helemaal goed! *O*
Fijn!! *O*
pi_147890429
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:17 schreef Limone het volgende:

[..]

Fijn!! *O*
Heel fijn! Vond het zo spannend!!
pi_147890756
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik sta voor de klas, en weet idd een week voor het begin van het nieuwe schooljaar mijn rooster. Maar omdat ik nu maar 3 dagen werk, heb ik wel gewoon 2 vaste dagen vrij. Daar kan heel af en toe (lees, max. 1 keer per 10 weken) een uitzondering op komen (studiedag, of als de roostermaker er echt niet uit komt), maar dat is dan vaak wel op te lossen met oppasoma, of een extra dagje KDV.

Hebben de andere docenten geen recht op vaste roostervrije dagen dan?

Wij hebben trouwens bij J. niet gekozen voor een flexibel KDV (er is er wel een hier), want het is zoooo fijn om in je vakantie ook een dagje echt vrij te hebben zonder kind, waarin je dan alles kunt doen waar je anders niet aan toe komt... Maar het 'flexibele' KDV hier noemt het ook het onderwijscontract, en dat betekent dat je kind in de basisschoolvakanties niet MAG komen. Nu lopen mijn schoolvakanties (HBO) niet precies gelijk met die van de basisscholen, dus dat zou toch onhandig uitkomen...
Daarom heb ik 44 wk genomen terwijl ik doorgaans 40 weken werk. In de zomer en een weekje mer kerst ofzo is hij dan gewoon wel thuis en in de kortere vakanties gaat hij idd wel lekker naar het kdv.
Kwak
pi_147890900
Wat fijn Isabella *O*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147891626
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Heel fijn! Vond het zo spannend!!
Wat een opluchting dan. Heb je mooie foto's gekregen?
pi_147891723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat een opluchting dan. Heb je mooie foto's gekregen?
Ja! En vriend heeft ook nog een kort filmpje opgenomen van het wuppen!
pi_147891788
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja! En vriend heeft ook nog een kort filmpje opgenomen van het wuppen!
Cute! O+ Voel je je al zekerder over de zwangerschap?
pi_147891861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Cute! O+ Voel je je al zekerder over de zwangerschap?
Ja, vandaag heeft echt veel goed gedaan. Nu zijn we al zo'n eind!
pi_147892249
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, vandaag heeft echt veel goed gedaan. Nu zijn we al zo'n eind!
Ah fijn! Het duurde wel even na mijn miskraam voordat ik niet meer zo angstig was. Op een gegeven moment dacht ik bij mijzelf: "Fuck it. Dit kindje verdient ook dat vertrouwen dat het goed komt." Dat hielp voor mij :) naast tig goede echo's en op een gegeven moment beweging voelen, maar soit. :P
pi_147892461
Wat fijn, IMA *O*
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:46:53 #261
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147892995

Hopelijk doet hij het zo wel als plaatje.

Zou er iemand naar mijn waardes kunnen kijken? Door de opmerking van de echo maker maak ik me toch een beetje zorgen.
Op de een of andere manier blijf ik me ook zorgen maken om mn suikerwaarde. Heb echt zo het idee dat ik die pech wel heb ofzo. hopelijk weet ik morgen meer :)

#stoelgang
Ik eet gewoon volkoren brood, bananen, drink veel water en heb prima kak.
Maar mocht het een daagje toch wat minder zijn ga ik altijd fietsen of wandelen met mijn jas open.
Gegarandeerd diarree, haha.
Of gebakken uitjes (hachee) doet ook altijd wel de truc.

@isabella
Super fijn dat je zo'n positieve echo hebt gehad. Voelt goed he! Geniet van de mooie foto's en de video.
Wel tof dat je mocht filmen. Ik vraag het elke keer en ze willen het niet hebben. Als ik het zou willen zou ik 90 euro moeten betalen (tarief van een normaal consult).

Ben ik nog wat vergeten?
pi_147893062
Echt, 90 euro?? Ze zei het bij ons zelf, 'je mag best een stukje opnemen met je telefoon hoor!'
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:37:41 #263
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147895460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat fijn!!! *O* en wat cool dat je een filmpje hebt! Ik mag morgen weer voor een termijnecho, hoop ook zoiets te krijgen.
De echoscopiste zei vorige keer ook tegen m'n man dat ie een fotootje met de iPhone moest maken. Maar heb ook wel gelezen tijdens mijn zoektocht naar een vk-praktijk dat foto's en filmpjes los bijgekocht moeten worden en dat zelf filmen niet mag.

NTS fijn dat je een uiterste datum hebt! Geeft vast veel rust.

Vandaag jarig, en op werk taart getrakteerd. Moest collega's wel uitdrukkelijk op de versieringen op de taart wijzen, want hun enige reactie was "lekker, doe mij maar een stukje", toen ze de taart zagen. :') Blauw en roze was waarschijnlijk een stuk duidelijker geweest. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:49:20 #264
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147896034
IMA *O* *O* *O* *O* !

Mariposas gefeliciteerd! Taart ziet er lekker uit :Y) en die versieringen zijn ook echt wel duidelijk als je het mij vraagt!
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:18:07 #265
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147897579
Echo was goedd!! *O*
pi_147897704
We zijn weer met z'n allen thuis :-)!
Wat een rustig mannetje is het zeg. Heel wat anders dan de oudste toen hij baby was. Hopelijk blijft het zo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2014 @ 22:20:20 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147897712
feli Mariposas!

fijn pb!! *O*

Zo grappig, gisteren natuurlijk gezien hoe de baby ligt (rechtsonder met hoofdje) en dat correspondeert precies met waar ik nu de schopjes (schoppen) voel .. kreeg vandaag in de apotheek nog een meewarige blik toen ik aangaf nog tot maart te moeten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147906083
Fijn weer thuis Cleany, nog gefeliciteerd met jullie zoon! *O* leuke naam! Wat een heftige bevalling zeg!

Jongetje voor Minarosa! *O*

*O* voor de goede echo's!

Zo, weer bijgelezen, deed ik steeds wel wat maar lukte niet echt te reageren. Heb ineens vrij weinig energie en ben prikkelbaar. Daarbij druk op m'n werk waardoor ik regelmatig huilbuien heb wanneer ik over m'n grenzen ga. Die lijken ineens een stuk lager te liggen :? Voel ik me zo'n watje, moet ik gewoon aankunnen, maar kennelijk toch niet meer. Baas is op vakantie, maar eens over stoppen hebben als ze terug is, het geeft me wat teveel stress nu. Is vrijwilligerswerk dus zou op zich moeten kunnen stoppen wanneer ik dat wil..
Sinds een week ofzo ook ontzettende zwangerschapsdementie en erg traag werkende hersenen. Ik vergeet alles, inclusief veel woorden en heb dingen erg traag pas door. S middags op m'n werk hoor ik dat ik wat fout doe, 's avonds voor het slapen heb ik ineens door wat ik dan fout deed :').
Baal wel dat ik door werkstress wat emotioneler ben, vooral omdat ik vandaag langs POP-poli moest en ze wilde zeggen dat alles goed gaat en ik verder niks wil. Gelukkig waren ze het daarmee eens, krijg waarschijnlijk wel een verlengt kraambed om me paar dagen in de gaten te houden ivm depressie in het verleden. Vind het ook wel fijn dat ik dan even op gang word geholpen met oa borstvoeding en verzorging.
Verder groei ik lekker door, m'n navel is goed ontploft, steekt echt een stukje naar buiten nu :D. Zwangerschapsnavelpiercing eruit gehaald, wat een opluchting! Zag er al vreemd uit met plopnavel, huid werd steeds dunner en werd pijnlijk. En zware faal voor de Limone-test ook inmiddels :P.
  woensdag 24 december 2014 @ 08:31:19 #269
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147909614
quote:
Hier is tie dan! Een domboglitter! *O*
  woensdag 24 december 2014 @ 10:04:43 #270
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147911024
Ook mijn termijnecho was helemaal goed en m'n berekende datum klopt precies! *O*

Morgen ga ik mijn vader het mooiste verjaardagscadeau ooit geven, voor mijn moeder natuurlijk ook het mooiste kerstcadeau. O+
Of misschien vinden ze het niets en willen ze ruilen. :P
pi_147911164
Bonnetje weggooien Mariposas. Ze hebben het er maar mee te doen. :P Fijn dat je termijnecho goed was! Rustig de kerstdagen in.

Ik heb vanmiddag controle bij de verloskundige. Dus gelukkig een kort dagje werken vandaag. 0,0 motivatie. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 24 december 2014 @ 10:30:52 #272
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147911541
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:04 schreef Mariposas het volgende:
Ook mijn termijnecho was helemaal goed en m'n berekende datum klopt precies! *O*

Morgen ga ik mijn vader het mooiste verjaardagscadeau ooit geven, voor mijn moeder natuurlijk ook het mooiste kerstcadeau. O+
Of misschien vinden ze het niets en willen ze ruilen. :P
Niks ruilen! Genieten!!
Net zoals deze hippe glitterkerststicker voor je goeie echo!

pi_147913663
edit fucked up :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147913707
en een *O* voor de goede echo's
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 24 december 2014 @ 12:00:45 #275
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147913734
Heb ik iets gemist, of eigenlijk niet, Dottey? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')