Fijn!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De termijnecho was helemaal goed!
Daarom heb ik 44 wk genomen terwijl ik doorgaans 40 weken werk. In de zomer en een weekje mer kerst ofzo is hij dan gewoon wel thuis en in de kortere vakanties gaat hij idd wel lekker naar het kdv.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik sta voor de klas, en weet idd een week voor het begin van het nieuwe schooljaar mijn rooster. Maar omdat ik nu maar 3 dagen werk, heb ik wel gewoon 2 vaste dagen vrij. Daar kan heel af en toe (lees, max. 1 keer per 10 weken) een uitzondering op komen (studiedag, of als de roostermaker er echt niet uit komt), maar dat is dan vaak wel op te lossen met oppasoma, of een extra dagje KDV.
Hebben de andere docenten geen recht op vaste roostervrije dagen dan?
Wij hebben trouwens bij J. niet gekozen voor een flexibel KDV (er is er wel een hier), want het is zoooo fijn om in je vakantie ook een dagje echt vrij te hebben zonder kind, waarin je dan alles kunt doen waar je anders niet aan toe komt... Maar het 'flexibele' KDV hier noemt het ook het onderwijscontract, en dat betekent dat je kind in de basisschoolvakanties niet MAG komen. Nu lopen mijn schoolvakanties (HBO) niet precies gelijk met die van de basisscholen, dus dat zou toch onhandig uitkomen...
Wat een opluchting dan. Heb je mooie foto's gekregen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Heel fijn! Vond het zo spannend!!
Ja! En vriend heeft ook nog een kort filmpje opgenomen van het wuppen!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat een opluchting dan. Heb je mooie foto's gekregen?
Cute!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja! En vriend heeft ook nog een kort filmpje opgenomen van het wuppen!
Ja, vandaag heeft echt veel goed gedaan. Nu zijn we al zo'n eind!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Cute!Voel je je al zekerder over de zwangerschap?
Ah fijn! Het duurde wel even na mijn miskraam voordat ik niet meer zo angstig was. Op een gegeven moment dacht ik bij mijzelf: "Fuck it. Dit kindje verdient ook dat vertrouwen dat het goed komt." Dat hielp voor mijquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, vandaag heeft echt veel goed gedaan. Nu zijn we al zo'n eind!
Wat fijn!!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Hier is tie dan! Een domboglitter!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niks ruilen! Genieten!!quote:Op woensdag 24 december 2014 10:04 schreef Mariposas het volgende:
Ook mijn termijnecho was helemaal goed en m'n berekende datum klopt precies!![]()
Morgen ga ik mijn vader het mooiste verjaardagscadeau ooit geven, voor mijn moeder natuurlijk ook het mooiste kerstcadeau.![]()
Of misschien vinden ze het niets en willen ze ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |