Ik ging er vanuit dat mijn mannelijke brein de nooduitgang totaal verkeerd opvatte en hield mijn mond maar wijselijk dichtquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Waarom oh waarom las ik hier 'achteruitgang'?![]()
Maar fijn, een datum om naar uit te kijken!![]()
Zojuist een positiewinterjas gescoord voor 5 euro.Wilde eigenlijk voor tweedehands gaan ivm kort dragen, maar deze was 50 euro bij de H&M en ook nog eens met 50% afgeprijsd en ik had nog een cadeaukaart van 20 euro liggen.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Waarom oh waarom las ik hier 'achteruitgang'?![]()
Maar fijn, een datum om naar uit te kijken!![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:56 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat mijn mannelijke brein de nooduitgang totaal verkeerd opvatte en hield mijn mond maar wijselijk dicht
Ik zat ook met een watzegtzenou-hoofd te lezenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
[..]
Geweldig![]()
!
Nou, even voor de duidelijkheid dan. Draak is geboren met een ks, dus ik heb al een mooi litteken (gekscherend ritssluiting of nooduitgang genoemd), dus als Piranha zich niet voor de UD aandient, gaan we óp de UD wederom voor een ks
! 15-01-15
!
thnx, google zegt dat dit zou moeten helpen. Maakt het nog uit of het gebroken of heel is?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef mousemicky het volgende:
Lijnzaad door je yoghurt/ vla/ muesli!
's Ochtends voor het ontbijten twee glazen lauw water drinken zou ook moeten helpen, bij mij doet dat inderdaad wel wat voor ene betere stoelgangquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:41 schreef Lushes het volgende:
Ik vind oorbellen bij een baby/kleuter/peuter echt ontzettend kamp. Ik kreeg ze pas toen ik 16! was ( eerder vond mijn moeder ordinair)
Maar misschien ben ik daarin dan truttig ( en hypocriet, want ik liet daarna ook meteen mijn buik en tong piercen om mijn moeder te sarren en heb ze beiden welgeteld 2 maanden gedragen )
Anyway; ik heb een probleem. Mijn gang naar het toilet is een drama.
Ik wil niet over de details uitwijden, maar laten we het er op houden dat er van een soepele uitdrijving geen sprake meer is.
Bovendien heb ik persangst. Ik ben bang dat als ik teveel druk zet, ik mijn zeepaardje losdruk.
Kan iemand mij vertellen wat ik eraan kan doen? Ik heb al zakken gedroogde pruimen weggewerkt maar dat helpt voor geen meter! En ik eet echt hypergezond.
Geen idee, wij hebben hier gewoon een zak van de biowinkel...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:50 schreef Lushes het volgende:
[..]
thnx, google zegt dat dit zou moeten helpen. Maakt het nog uit of het gebroken of heel is?
Herkenbaar. Totaal geen eetlust door misselijkheid, maar als je niet eet wordt het nóg erger..quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:11 schreef Minarosa het volgende:
Irritant kris![]()
Bij mij hielp het om overdag boterhammen met kaas te eten, lekker grof brood dat goed vult en kaas omdat ik daar constant cravings naar had. Honger versterkte mijn misselijkheid.
is het geen maagzuur? Ik heb er daar wel meer over gehoord hier ...quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef Krisvc het volgende:
Ja, ik eet sowieso veel kleine beetje overdag, maar als het dan op echt avondeten aankomt waar ik al de hele dag naar uitkijk heb ik geen honger meer en word ik onwijs misselijk. Dus dan heb ik geen zin om uitgebreid te koken en maak ik maar weer iets makkelijks. Brood met kaas is inderdaad favoriet. Terwijl de echte misselijkheid wel weg is. Het is meer een niet helemaal lekker voelen ofzo.
Ik hoop wel op een beetje eetlust met kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |