abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2014 @ 14:56:51 #226
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147881267
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Waarom oh waarom las ik hier 'achteruitgang'? ;(

Maar fijn, een datum om naar uit te kijken! *O*

Zojuist een positiewinterjas gescoord voor 5 euro. :7 Wilde eigenlijk voor tweedehands gaan ivm kort dragen, maar deze was 50 euro bij de H&M en ook nog eens met 50% afgeprijsd en ik had nog een cadeaukaart van 20 euro liggen. c_/
Ik ging er vanuit dat mijn mannelijke brein de nooduitgang totaal verkeerd opvatte en hield mijn mond maar wijselijk dicht :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2014 @ 15:01:19 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147881412
Fijn dat er een plan van aanpak is NTS!!!

Minarosa goedgekeurd! *O*

Toch een goede groeiecho voor faptist *O* je glucosetest gaat ook gewoon goed zijn :Y

Ik ben vanmorgen even teruggegaan naar de poli verloskunde. Het gesprek bij de arts-assistent gisteren zat me gewoonweg NIET lekker. Elke keer weer blijven ze aandringen dat ik een afspraak maak op de POP-poli omdat ik ADHD heb en (officieel) alleenstaand ben. Blijkbaar zijn ze bang voor een depressie na de bevalling. Echter: ik ben nog nooit van mijn leven depressief geweest, noch heb ik daar tekenen toe vertoond. Ook niet na mijn drie eerdere bevallingen (zonder diagnose ADHD).

Ja, ik ben chaotisch, vergeet snel dingen maar dat maakt me nog geen potentiële tijdbom :( Toen ik dat vanmorgen tegen de balie-assistente zei; gaf die ook aan dat ik in haar ogen niets op die pop-poli te zoeken had. Ze gaf ook aan dat de arts-assistent een aantekening gemaakt had in mijn dossier en zei mee te hopen dat het nu dan klaar was met dat persé willen doorverwijzen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147881932
Even een dikke egopost. Hier gaat het qua lijf KUT. Ik kan amper nog lopen en normaal lopen zoals het hoort lukt al niet eens meer :') Via een vriendin kan ik krukken lenen en bij het hulpmiddelencentrum heb ik een kraambed met normaal matras en een rolstoel besteld. Die komen na de kerstdagen. Manlief vind het bed nu al in huis halen overdreven, maar dat is dan weer mijn ADD, ik wil het dan ook gelijk NU :')
Wordt een lichte verbouwing in de woonkamer, maar dan kan ik tenminste normaal liggen.. Op de bank ligt gewoon ook niet lekker meer -O-
Volgende week kan ik pas terecht bij de fysio. Beetje dom toch misschien dat ik daar zo lang mee eb gewacht :@ :@
Met de baby gaat alles goed denk ik. Mn buik begint te hobbelen O+ Het zijn zulke kleine hobbeltjes dat manlief het nog niet ziet, maar ik geniet er enorm van :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2014 @ 15:29:02 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147882293
Ik herken dat wel Vlindur :* en je hebt gelijk hoor, dat je nu dat bed al besteld hebt ; je moet nogeen poosje door, en dan toch het liefst zo comfy mogelijk, Ik kon gisteren ook nauwelijks een stap meer zetten toen ik eenmaal thuis was. Wat me er aan doet denken om nog even een envelop te gaan posten en m'n medicijnen op te gaan halen bij de apotheek ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 23 december 2014 @ 16:08:29 #230
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147883431
Nikoos,
Oeh. Bedankt. M'n 1e glitter sticker!

Selvaria,
Oh lekker zeg zo'n warme jas voor dat
Geld!

Vlinder,
Shit dat je je zo voelt. Herken het wel hoor. Soms zijn er gewoon echt donkere dagen. Helemaal wanneer je ook fysiek zo beperkt wordt! Sterkte.

Djmo,
Ik ben ook een beetje lui met herhaalrecepten en verwijzingen..
Zo ligt er al een verwijzing voor me klaar sinds begin oktober. Oeps!

Over m'n echo.
Dit zijn m'n waarden bij 26 weken.
Te persoonlijke info is even weggestickert.
Zouden jullie het eens willen vergelijken met die van jullie? Moet Ik me Echt zorgen maken?

http://www.afbeeldinguploaden.nl/photo/view/89534/jmruq9Vz

[ Bericht 12% gewijzigd door faptist op 23-12-2014 16:09:35 (Foto toevoegen) ]
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:21:53 #231
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147883763
Even snel bijgelezen, plof net op de bank, doodop van de laatste kerstinkopen.
Altijd leuk als mensen een beetje schrikachtig eerst naar jou kijken, dan naar zoon 1, zoon 2 en dan buik.. Jaaaa ik weet het, ik ben jong, maar red het prima! ;(

Ok genoeg geklaagd.

Wat rot vlindur! Logisch dat je het zo snel mogelijk geregeld wilt hebben toch?

Twist morgen heel veel succes! Spannend!

Seo, ik vind het deze keer nog veel spannender dan de vorige keren. Het kan ook door de slechte seo van de overbuurvrouw komen, maar ik ben er nu al zenuwachtig voor.
Bij de eerste stond ik er ook gewoon veel nuchterder in, ik kende niet zoveel mensen waarbij het mis was gegaan. Bij de tweede wat zenuwachtig maar niet heel erg. Deze keer heb ik steeds in mijn hoofd hoe ontzettend bijzonder het is dat het bij ond gewoon 3x goed mag gaan!

Oorbellen bij baby's. Als je je verveeld voor de grap even zoeken op oorbelletjes op babybytes. Daar kom je talloze meiden tegen die bij voorkeur ak zo vroeg mogelijk oorbellen in hun kind laten prikken. Soms zelfs bij 6 weken al. En dan als de zweerknopjes eruit kunnen meteen ringen erin. Verschrikkelijk. Kom ook steeds meer jongetjes met oorbellen tegen trouwens ;( nog erger.

Vanavond echo! Ben heel benieuwd!
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:22:21 #232
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147883777
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:52 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Waarom oh waarom las ik hier 'achteruitgang'? ;(

Maar fijn, een datum om naar uit te kijken! *O*
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:56 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat mijn mannelijke brein de nooduitgang totaal verkeerd opvatte en hield mijn mond maar wijselijk dicht :')
Geweldig _O- o|O !

Nou, even voor de duidelijkheid dan ;) . Draak is geboren met een ks, dus ik heb al een mooi litteken (gekscherend ritssluiting of nooduitgang genoemd), dus als Piranha zich niet voor de UD aandient, gaan we óp de UD wederom voor een ks :) ! 15-01-15 O+ !
pi_147885535
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

[..]

Geweldig _O- o|O !

Nou, even voor de duidelijkheid dan ;) . Draak is geboren met een ks, dus ik heb al een mooi litteken (gekscherend ritssluiting of nooduitgang genoemd), dus als Piranha zich niet voor de UD aandient, gaan we óp de UD wederom voor een ks :) ! 15-01-15 O+ !
Ik zat ook met een watzegtzenou-hoofd te lezen :')
Maar fijn dat je een uiterstehoudbaarheidsdatum hebt!
pi_147885621
Over oorbelletjes bij babietjes, kleindochter van een vroegere collega kreeg al oorbelletjes geschoten toen ze 3 (!) weken was. Geen cultuur ofzo, gewoon Nederlands meiske. Waanzin.
pi_147886148
Ik vind oorbellen bij een baby/kleuter/peuter echt ontzettend kamp. Ik kreeg ze pas toen ik 16! was ( eerder vond mijn moeder ordinair :') )

Maar misschien ben ik daarin dan truttig ( en hypocriet, want ik liet daarna ook meteen mijn buik en tong piercen om mijn moeder te sarren en heb ze beiden welgeteld 2 maanden gedragen )

Anyway; ik heb een probleem. Mijn gang naar het toilet is een drama.
Ik wil niet over de details uitwijden, maar laten we het er op houden dat er van een soepele uitdrijving geen sprake meer is.
Bovendien heb ik persangst. Ik ben bang dat als ik teveel druk zet, ik mijn zeepaardje losdruk.
Kan iemand mij vertellen wat ik eraan kan doen? Ik heb al zakken gedroogde pruimen weggewerkt maar dat helpt voor geen meter! En ik eet echt hypergezond.
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:44:31 #236
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147886237
Lijnzaad door je yoghurt/ vla/ muesli!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2014 @ 17:46:01 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147886282
ontbijtkoek eten met boter 's ochtends !

pi_147886428
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:44 schreef mousemicky het volgende:
Lijnzaad door je yoghurt/ vla/ muesli!
thnx, google zegt dat dit zou moeten helpen. Maakt het nog uit of het gebroken of heel is?

@ DJMO: ik eet zo min mogelijk bewerkte dingen, dus ontbijtkoek komt er niet in. De (room)boter eet ik al en flink ook :P
pi_147886478
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:41 schreef Lushes het volgende:
Ik vind oorbellen bij een baby/kleuter/peuter echt ontzettend kamp. Ik kreeg ze pas toen ik 16! was ( eerder vond mijn moeder ordinair :') )

Maar misschien ben ik daarin dan truttig ( en hypocriet, want ik liet daarna ook meteen mijn buik en tong piercen om mijn moeder te sarren en heb ze beiden welgeteld 2 maanden gedragen )

Anyway; ik heb een probleem. Mijn gang naar het toilet is een drama.
Ik wil niet over de details uitwijden, maar laten we het er op houden dat er van een soepele uitdrijving geen sprake meer is.
Bovendien heb ik persangst. Ik ben bang dat als ik teveel druk zet, ik mijn zeepaardje losdruk.
Kan iemand mij vertellen wat ik eraan kan doen? Ik heb al zakken gedroogde pruimen weggewerkt maar dat helpt voor geen meter! En ik eet echt hypergezond.
's Ochtends voor het ontbijten twee glazen lauw water drinken zou ook moeten helpen, bij mij doet dat inderdaad wel wat voor ene betere stoelgang :)
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:54:35 #240
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147886556
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:50 schreef Lushes het volgende:

[..]

thnx, google zegt dat dit zou moeten helpen. Maakt het nog uit of het gebroken of heel is?
Geen idee, wij hebben hier gewoon een zak van de biowinkel...

Bij zoon werkt trouwens hachee met veel uien ook :Y) 8)7 . Of appelmoes en stoofpeertjes ^O^ De ochtend en dag erna altijd feest...
pi_147886786
De termijnecho was helemaal goed! *O*
pi_147886876
Lushes, extra scheutje olijfolie ergens doorheen doen. De ochtend beginnen met 2 grote glazen lauw water. Rijpe kiwi's 's ochtends vroeg.

IMA wat fijn!

Oorbellen bij een baby vind ik persoonlijk geen porem.

Ik heb weer wat nieuws. Overdag heb ik gierende honger en als het dan tijd is om te dineren ben ik zo misselijk dat ik geen trek meer heb, terwijl ik daar dan wel al de hele dag naar uitkijk. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_147887013
Irritant kris :(

Bij mij hielp het om overdag boterhammen met kaas te eten, lekker grof brood dat goed vult en kaas omdat ik daar constant cravings naar had. Honger versterkte mijn misselijkheid.
pi_147887176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:11 schreef Minarosa het volgende:
Irritant kris :(

Bij mij hielp het om overdag boterhammen met kaas te eten, lekker grof brood dat goed vult en kaas omdat ik daar constant cravings naar had. Honger versterkte mijn misselijkheid.
Herkenbaar. Totaal geen eetlust door misselijkheid, maar als je niet eet wordt het nóg erger..
pi_147887383
Ja, ik eet sowieso veel kleine beetje overdag, maar als het dan op echt avondeten aankomt waar ik al de hele dag naar uitkijk heb ik geen honger meer en word ik onwijs misselijk. Dus dan heb ik geen zin om uitgebreid te koken en maak ik maar weer iets makkelijks. Brood met kaas is inderdaad favoriet. Terwijl de echte misselijkheid wel weg is. Het is meer een niet helemaal lekker voelen ofzo.

Ik hoop wel op een beetje eetlust met kerst. :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:35:57 #246
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147887705
Bij misselijkheid had ik op een gegeven moment homeopathische druppels, van VSM geloof ik? Daar werd het wel beter mee.

Moeilijke stoelgang kun je idd beter vezelrijk eten en met meer vetten en oliën koken.

Oorbellen bij baby's en jonge kindjes vind ik ook verschrikkelijk, maar ik ga het straks mijn kind niet verbieden als de tijd rijp is. Ik had zelf in mijn glorietijd 13 oorbellen (waarvan 12 in één oor) en een navelpiercing omdat mijn ouders er zo op tegen waren. Inmiddels heb ik alleen nog 2 oorbellen in en hopelijk kan ik na de bevalling m'n navelpiercing weer in.

MM, wat betreft het spannend vinden van een tweede zwangerschap: ik heb het tot 2 weken geleden niet heel spannend gevonden. Maar toen ik te horen kreeg dag Piranha op Draak's geboortegewicht zit en nu ik weet dat ik nog maar max. 23 dagen hoef vind ik het wel spannender worden.

Vlindur, even een dikke knuf voor jou! Het is ook niet niks meissie :* .

Faptist, geen idee of het 'goede' waarden zijn, heb ook zo geen papieren bij de hand. Misschien anders even Mignonne of WupWup PMmen?

En al die vooroordelen over jong/alleenstaand zwanger :r . Lekker doen waar jullie je goed bij voelem meiden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2014 @ 18:44:27 #247
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147887992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:25 schreef Krisvc het volgende:
Ja, ik eet sowieso veel kleine beetje overdag, maar als het dan op echt avondeten aankomt waar ik al de hele dag naar uitkijk heb ik geen honger meer en word ik onwijs misselijk. Dus dan heb ik geen zin om uitgebreid te koken en maak ik maar weer iets makkelijks. Brood met kaas is inderdaad favoriet. Terwijl de echte misselijkheid wel weg is. Het is meer een niet helemaal lekker voelen ofzo.

Ik hoop wel op een beetje eetlust met kerst. :')
is het geen maagzuur? Ik heb er daar wel meer over gehoord hier ...

pi_147888068
Kris, hier hetzelfde. En als ik wel avondeten neem is het kotsen geblazen. Ik hou me aanbevolen voor de gouden tip.
pi_147888311
Niet maagzuur zoals ik het ken in ieder geval. Zal morgen eens een rennie proberen en kijken of dat verlichting geeft. :)

L-E, ook al, balen. :(
pi_147888364
Ik vergeet helemaal op NTS te reageren. Laten we het maar even op zwangerschapsdementie houden. ;) Wat fijn dat je duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat dat rust geeft. Heb je nog aangekaart dat je het niet helemaal ok vond zoals het bij de vorige afspraak is gegaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')