En StarDust? Of niet? Weet het niet meer zo goed..quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij mag Crumpette ook uit de lijst.
Ik dacht echt precies hetzelfde 1 seconde geleden!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oeh ik roep wel 1 maart maar dat is al na jouw UD.. Bizar!
hier nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Zeg eens, ervaren mamma's, Chinese kalender, klopte die?
Tuurlijk! Graag zelfs want al mijn onderwijscollega's en vriendinnen willen in de kerstvakantie ineens langskomen, die hadden eerder geen tijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht echt precies hetzelfde 1 seconde geleden!
Na 8 januari heb ik verlof, dus denk dat ik daar nog heel even op wacht, goed?
Nope! Ik had nu een meisje moeten krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Nope!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
De helft van de tijd welquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Dus statistisch gezien heb ik 50% kans dat 'ie goed zit?quote:
Sowieso. Jongen of meisje, meer opties zijn er niet hequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dus statistisch gezien heb ik 50% kans dat 'ie goed zit?
Het lijkt zo'n ijzersterke methode he!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Krisvc het volgende:
Nahhh, dat had ik nou nooit verwacht.
Hé hé, je hebt ook nog intersex, qua lichamelijk geslacht. Om het over de grote variatie in genderidentiteiten nog niet te hebben... /mierenneukerquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Sowieso. Jongen of meisje, meer opties zijn er niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |