SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dat is een irritante bug jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:15 schreef Zaktabak het volgende:
Sorry. Mobiele versie pikt tegenwoordig de OP niet meer mee
Zou fijn zijn als dat aangepast wordt, maar ja de FP heeft prio op dit moment.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:15 schreef Zaktabak het volgende:
Sorry. Mobiele versie pikt tegenwoordig de OP niet meer mee
quote:
Veranderinggggquote:
Nee hij loopt losquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:19 schreef Lamabal het volgende:
Guddumme. Zit giel niet in het glazen huis?!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:19 schreef Lamabal het volgende:
Guddumme. Zit giel niet in het glazen huis?!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef Snowballed het volgende:
Hoelang moet die penis koken dan?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef Snowballed het volgende:
Eerst schudden voor gebruik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef Snowballed het volgende:
quote:
totdat de saus eruit komtquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef Snowballed het volgende:
Lekker overgekookte penis...quote:
Jaaaaaaquote:
niet te lang net als met een eitje, je moet t binnenste nog kunnen opslurpenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:26 schreef Snowballed het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niet te lang net als met een eitje, je moet t binnenste nog kunnen opslurpen
[..]
[..]
[..]
Waar moet die in, van onderen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg jongens, is de peniskoker?
[ afbeelding ]
Ik snap nooit hoe ze haar haar zo mooi krijgtquote:
Ja, daar kom ik verdorie net vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Mooi moment om even de keuken in te gaan...tot zo
Ze slaapt rechtopquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe ze haar haar zo mooi krijgtDat lukt mij nou nooit
Als ik ooit zo wanhopig word, dat ik dit soort verzoekjes op de radio ga doen...willen jullie mij dan uit mijn lijden verlossen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Een vrouw die nog water aan laat branden
Dealquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik ooit zo wanhopig word, dat ik dit soort verzoekjes op de radio ga doen...willen jullie mij dan uit mijn lijden verlossen?
Wil je kopen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er overigens met peniskokers?
Lauren Verster heeft er eentje op de veiling gezet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er overigens met peniskokers?
Het risico is wel, dat Jort Kelder erbij in de buurt is geweest, moet je dat wel willen.quote:
Ik hij dat ook alquote:
Ik zat me net af te vragen of ie echt piano kan spelen want het ziet er echt goed uit!quote:
Ik ben daar te dominant voor, ik heb liever tepelklemmenquote:
Men is verzadigd. Niet erg, moest een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Rafeiro het volgende:
Wel erg traag voor SR dit, voorheen kon ik nooit lurken.
Doe ze de groetjes terug!quote:
Heje ook het origineel?quote:
Oh man, je zal jezelf nuchter terug zienquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Die man met blauwe jas en witte muts lijkt wel een hyperactieve smurf
Nee die kan ik nergens vindenquote:
Okquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen naar de club die in 2010 een enorme cheque had voor SR
En nu moeten wij zeker heel geïnteresseerd vragen welke club?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef borisz het volgende:
Ik ga maandag maar eens naar het Glazen Huis.
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker heel geïnteresseerd vragen welke club?
Ik gok op PSVquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ¤2500,- club?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan al die gastjes die alleen maar in het live eredivisie topic posten als hun cluppie thuis speelt.quote:
Dat voetbalclubje van Philipsquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nou beste Mexicanobakker: welke club was dat?
Jaquote:
Die zouden wel meer doneren.quote:
pisvee. xdquote:
Eight euro?quote:
Oh ik bedoelde niet dat je fan bent of er naar toe gaat... het was meer eenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan al die gastjes die alleen maar in het live eredivisie topic posten als hun cluppie thuis speelt.
Ik eigenlijk ook wel, maar het was nog niet het moment voor de "nog altijd meer dan..." grapjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
FritsFlits vindt dit leuk
Dit is meer zoek de hondenlulquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
Wat is dit, laat je hond castreren voor SR?
Die had een bril op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is meer zoek de hondenlul
Gevonden, u gaat door voor de magnetronquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gevonden, u gaat door voor de magnetron
Die deur stond heel ver open hoor.quote:
Voorlichting geven aan strijdende partijen hoe hun soldaten met vrouwen en meisjes om moeten gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef TheVulture het volgende:
Corton wordt elk jaar meer een soort Vader Overste
Owja? Heb je ook cijfers behalve je onderbuik gevoel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorlichting geven aan strijdende partijen hoe hun soldaten met vrouwen en meisjes om moeten gaan.
Volgens mij is al in 2000 jaar oorlogen bewezen dat dat niet werkt.
Dat lijkt me inderdaad ook vrij nutteloos,quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorlichting geven aan strijdende partijen hoe hun soldaten met vrouwen en meisjes om moeten gaan.
Right Action kwam nog wel redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige band, alleen over dit nummer zijn ze toch nooit meer heen gegaan
Dat deden ze ten tijde van de opkomst van de Tweede Wereldoorlog ook. Later kwam er toch weer het fenomeen troostmeisjes de kop opsteken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Afgelopen avond/nacht was hij ook lekker bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Gerard heeft lekkere muziek meegenomen
Hahahaha dat komt allemaal uit een computer hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Gerard heeft lekkere muziek meegenomen
Dat is de beste plaat die ze ooit heeft gemaaktquote:
Welk nummer ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is de beste plaat die ze ooit heeft gemaakt
Ik hoor hem net pas voor het eerst maar wat een tof lied
Round and Roundquote:
Ekdom draait 'm niet voor niets wegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Klinkt alsof een 13-jarige 'whizzkid' bezig is geweest met Virtual DJ.![]()
quote:
Wat lul jij gvd over onderbuikgevoel? Lees eens een krant of boekquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja? Heb je ook cijfers behalve je onderbuik gevoel?
.quote:Mass rapes by the Soviet Red Army
As the Soviet Red Army marched past the borders of the Soviet Union they mass raped nearly every female between the ages of 8 and 80, including the victims freed from Nazi concentration camps
Het azijnpissers forum staat iets verderop...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat lul jij gvd over onderbuikgevoel? Lees eens een krant of boek
Jij hebt waarschijnlijk je enige verstand tussen je benen zitten.
[..]
.
.
http://www.holocaustianity.com/human-loot.html
de juiste versie iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Ah de betere en originele versie van Valerie
jupquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit meisje vindt zichzelf iets te interessant
Die mag er alleen maar staan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen wilde ook wat zeggen maar helaas
twitter:jelledebest twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 19:43:31Wel raar toch dat het rode kruis 90.000 euro brengt voor het rode kruis ?? #SR14 reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
twitter:jelledebest twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 19:43:31Wel raar toch dat het rode kruis 90.000 euro brengt voor het rode kruis ?? #SR14 reageer retweet
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
Dat zelfde volk laat hun baby net zo goed gewoon de hele avond alleen thuis. Dan is dit nog net iets minder erg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
Toch hè, vraag ik me dan af, wat bezielt je om met je baby tussen zo'n menigte te gaan staan.
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zelfde volk laat hun baby net zo goed gewoon de hele avond alleen thuis. Dan is dit nog net iets minder erg.
Bedankt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:38 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het azijnpissers forum staat iets verderop...
En waarschijnlijk maakt ze een selfie om trots op FB te zettenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zelfde volk laat hun baby net zo goed gewoon de hele avond alleen thuis. Dan is dit nog net iets minder erg.
Kansloos ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waarschijnlijk maakt ze een selfie om trots op FB te zetten
Ik moet ineens weer denken aan al die mensen bij die rouwstoet van MH-17 die stoet alleen maar op hun selfie terugzagen omdat ze te druk waren met de wereld te laten zien hoe betrokken ze wel niet zijn
Vertrouwen in de mensheid zakt wel weer onder het vriespunt nu.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
Toch wel een jaarlijks terugkerend tafereel dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensheid zakt wel weer onder het vriespunt nu.
Jelle slaat de plak volledig misquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
Nu pas...positivo!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vertrouwen in de mensheid zakt wel weer onder het vriespunt nu.
Ik denk dat Gerard dat plan nu om zeep heeft geholpen en dat het zijn kerstplaat wordtquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
is er al een liedje 'spontaan' als themesong opgedrongen?
best een goede plaat ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard dat plan nu om zeep heeft geholpen en dat het zijn kerstplaat wordt
Weer he, elke keer als het wat stijgt *poef* it's gone.quote:
Gelukkig, dan is mijn vertrouwen in jou in elk geval weer hersteld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer he, elke keer als het wat stijgt *poef* it's gone.
Taalbarrière.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is dat toch altijd met sommige Friezen? Altijd alles wat iemand zegt ontkennen 'Nee nee, het zit zo...' om vervolgens precies hetzelfde te zeggen alleen dan met een andere bewoording.
Ik heb een sterk vermoeden dat dat Galant is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
die is wel een paar keer voorbij gekomen jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een sterk vermoeden dat dat Galant is.
*Anthem. Themesong staat altijd al vast.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:52 schreef Markeerstift het volgende:
oja ik was het woord al kwijtquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
*Anthem. Themesong staat altijd al vast.
Al die kutfilmpjes om het uur mogen ook wel weg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die TV-ondersteuning van BNN zouden ze wat mij betreft ook wel achterwege kunnen laten
Dan zijn ze op de radio met spam/reclames bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Al die kutfilmpjes om het uur mogen ook wel weg.
In die reclameblokken zit tenminste nog een beetje variatie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan zijn ze op de radio met spam/reclames bezig.
Al duren die filmpjes vaak wel langer dan de reclames
Was wel een zaad (in de negatieve zin) slaapgastquote:
Omdat ze het themalied heeft geschreven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was wel een zaad (in de negatieve zin) slaapgast
Vorige keer ook al, snap niet waarom ze terug mocht komen
Die is al net zo kut als haar aanwezigheid als slaapgastquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ze het themalied heeft geschreven waarschijnlijk.
Het lied vind ik toch wel steeds beter worden....haar aanwezigheid als slaapkracht blijft gewoon kut.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die is al net zo kut als haar aanwezigheid als slaapgastMaar denk het ook ja
ja, echt zo'n boer.quote:
Wat haute cuisine met als hoofdgerecht Chinees.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Een coquille en daarna nasi... wat een combi
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
Ik zou zijn naam even doorgeven aan de zedenpolitie nu
Over twee maanden zijn we ze toch alweer vergeten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ze mogen toch na hun winst wel een keer gedraaid worden.
autisme.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:13 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me wel af wat die jongen heeft voor ziekte
ja 3 zusjes geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende:
Bestaat die groep niet uit 13-jarige pubermeisje?
20 en 2x 19 jaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Zaktabak het volgende:
Bestaat die groep niet uit 13-jarige pubermeisje?
Het is net Haim.quote:
Ohquote:
Oh ja hoor, ik denk zowaar dat er een winnaar uit naar voren is gekomen die langere tijd populair zal blijven... ook al is het niet helemaal mijn dingquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nah, ze mogen toch na hun winst wel een keer gedraaid worden.
soort Hanson 20 jaar geleden dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net Haim.
Maar dan kut en minderjarig.
Okee net meerderjarig dan. Nog steeds kut.quote:
heb je ze weleens gezien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee net meerderjarig dan. Nog steeds kut.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net Haim.
Maar dan kut en minderjarig.
Nee maar ik heb het nu ook alleen over hun muziek he.quote:
Zingen kunnen ze wel, staan genoeg a cappella dingen van ze op YT, is niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik heb het nu ook alleen over hun muziek he.
Kunnen zingen en toffe muziek maken zijn twee aparte dingen. Ik kan ook wel horen dat ze kunnen zingen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zingen kunnen ze wel, staan genoeg a cappella dingen van ze op YT, is niks mis mee.
Het is muziek om "populair" te zijn, niet omdat ze nou zo'n hart voor muziek hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Kunnen zingen en toffe muziek maken zijn twee aparte dingen. Ik kan ook wel horen dat ze kunnen zingen.
Ik begrijp het concept popmuziek hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is muziek om "populair" te zijn, niet omdat ze nou zo'n hart voor muziek hebben.
zo denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Wanneer komt er weer een tussenstand trouwens, hoe laat was dat gisteren ongeveer?
Was meer mijn eigen constateringquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp het concept popmuziek hoor.
Wat is het verschil dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef Marcoss het volgende:
En opnieuw net iets meer dan vorig jaar
Het is net alsof ze het er om doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:24 schreef Marcoss het volgende:
En opnieuw net iets meer dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |