Assassin's Creed Unityquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spellen zoals assassin's creed en shooters. hoeft niet perse online
Arkham City vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Batman™: Arkham Origins is dat wat?
heb je de vorige 2 arkham games gespeeld? het is gewoon een beetje van hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Batman™: Arkham Origins is dat wat?
Bulletstorm is wel redelijk leuk en goedkoopquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spellen zoals assassin's creed en shooters. hoeft niet perse online
bulletstormquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Bulletstorm is wel redelijk leuk en goedkoop
Oh, dan heb je pech.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die kan mijn PC vast niet meer aan
Ohja, die ken ik welquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:14 schreef Blackings het volgende:
Tom Clancy's Ghost Recon: Onlne is ook wel dope, speelde het wel veel vroeger, was echt kanjer goed op een gegeven moment.
Ja unity zal wel zwaarder zijn idd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Watch Dogs trekt die ook al slecht en Unity is nog net iets 'meer' dacht ik. wel kut ja
Is er niet voor de pc.quote:
ENBoost voor Fallout wil soms wel eens helpen voor bepaalde spellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Watch Dogs trekt die ook al slecht en Unity is nog net iets 'meer' dacht ik. wel kut ja
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:16 schreef Blackings het volgende:
http://www.funny-games.biz/dating-simulator.html beste game EU though
quote:
quote:Hey watch your hands! We just meet and you are already trying to cop a feel?
On a scale of 1 to 10, you get a lousy 1.
Lekker nietszeggend weer, zelfs Modus is jou de baas op het gebied van creatieve en betekenisvolle bijdragen aan dit forum.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:47 schreef Blackings het volgende:
die chroestjov moet blijkbaar erg "gevat" zijn...
FC Marginaal.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap het ook niet zo nu ik zijn posts zie
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer, echt een van de beste spellen ooit
Meh, beetje langdradig. Ben gestopt toen ik in Mexico kwam.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer, echt een van de beste spellen ooit
toen werd het juist beter :lquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, beetje langdradig. Ben gestopt toen ik in Mexico kwam.
Paralympische spelen, FOK!/KLB-verkiezingen, het ligt allemaal niet zo ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder zielsverwanten is Chroesjtov al jaren aan zeer gevatte user. Vergelijk het met de 100 meter sprint op de paralympische spelen, die zijn ook best snel.
KLB-Verkiezingen zijn satire.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Paralympische spelen, FOK!/KLB-verkiezingen, het ligt allemaal niet zo ver uit elkaar.
De Paralympische Spelen zijn toch ook satire?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
KLB-Verkiezingen zijn satire.
Jij vind jezelf wel oprecht de coole boi op FOK!.
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk eens even, en mij voor gek verklaren dat het in de Sc niet gezellig kan zijn.
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.quote:
Ik weet wat je wilde zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.Enkeltje hel voor mij.
![]()
Noem je dit ruzie? Ik zou het liever willen vergelijken met het platslaan van muggen en ander ongedierte.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?
gaat echt buiten proportiesquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu wil ik het ook weten.
Zo hoog van de toren blazen en de boel marginaliseren maakt het nog niet waar broeder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noem je dit ruzie? Ik zou het liever willen vergelijken met het platslaan van muggen en ander ongedierte.
Godver, nu ben ik benieuwd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.Enkeltje hel voor mij.
![]()
Eyquote:
Wel even aanpassen aan deze sc, godver wordt nu vervangen door "godkk migado".quote:
Nikita heeft altijd heeft altijd ruzie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?
Mariequote:
Aan de reactie van Gridlok te zien is dat juist voor de ONZ SCquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wel even aanpassen aan deze sc, godver wordt nu vervangen door "godkk migado".
Oh. Dan is het inderdaad geen leuke grap denk ik.quote:
Heel fijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aan de reactie van Gridlok te zien is dat juist voor de ONZ SC
Nee, dat was het ook niet. Maar het kwam wel gelijk in me op. Bestrafte mezelf er wel gelijk op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh. Dan is het inderdaad geen leuke grap denk ik.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, dat was het ook niet. Maar het kwam wel gelijk in me op. Bestrafte mezelf er wel gelijk op.
quote:
Sienfield is echt de grootste bagger die ooit uit heel NBC is gekomen.quote:
quote:
Ja, dat wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
Oh shit, was te enthousiast. #Teamdeadprez
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sienfield is echt de grootste bagger die ooit uit heel NBC is gekomen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nikita heeft altijd heeft altijd ruzie.
Elke keer als er ergens op het internet een Seinfeld-gif wordt gepost, wordt er 1 euro op een Joodse rekening gestort.quote:
Ga je mij nu stalken met plaatjes van Seinfeld? Voederbieteltje?quote:
Je gedraagt je als het meervoudig beperkte achterneefje van Modus.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
Zitten jullie hier nou ineens?
Wat is deze dan?
peeewww die piequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef Murdera het volgende:
Wat is die laatate aflevering van southpark kut zegdie fucking zweedse twitchfag erin ook
ff dimmenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef Murdera het volgende:
Wat is die laatate aflevering van southpark kut zegdie fucking zweedse twitchfag erin ook
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef Murdera het volgende:
De enige die zich hier op het forum probeert in te likken bij labiele vrouwen ben jij met je PowNed/GS-achtige seksverhaaltjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Niet liegen labiele labia likker.
link.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De enige die zich hier op het forum probeert in te likken bij labiele vrouwen ben jij met je PowNed/GS-achtige seksverhaaltjes.
Een beschuldiging die van geen kanten klopt. Over mij gaan geen gare roddels. Beetje laf gedrag.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef chroestjov het volgende:
De enige die zich hier op het forum probeert in te likken bij labiele vrouwen ben jij met je PowNed/GS-achtige seksverhaaltjes.
Heb gehoord dat jij op zon- en feestdagen als Tinkerbel verkleed gaat. :$quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een beschuldiging die van geen kanten klopt. Over mij gaan geen gare roddels. Beetje laf gedrag.
Tinkerballs ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gehoord dat jij op zon- en feestdagen als Tinkerbel verkleed gaat. :$
Hihi ik snap 'mquote:
Heel goed. Morgen komt m'n crush namelijk naar mij toe.quote:Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, erg goed wel! Ondanks dat ik wat slecht heb geslapen gisternacht, en met jou?
Oeehhhhhhhh, handjes thuis hequote:Op zondag 21 december 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heel goed. Morgen komt m'n crush namelijk naar mij toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |