neequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer, echt een van de beste spellen ooit
Meh, beetje langdradig. Ben gestopt toen ik in Mexico kwam.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer, echt een van de beste spellen ooit
toen werd het juist beter :lquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, beetje langdradig. Ben gestopt toen ik in Mexico kwam.
Paralympische spelen, FOK!/KLB-verkiezingen, het ligt allemaal niet zo ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onder zielsverwanten is Chroesjtov al jaren aan zeer gevatte user. Vergelijk het met de 100 meter sprint op de paralympische spelen, die zijn ook best snel.
KLB-Verkiezingen zijn satire.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Paralympische spelen, FOK!/KLB-verkiezingen, het ligt allemaal niet zo ver uit elkaar.
De Paralympische Spelen zijn toch ook satire?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef Blackings het volgende:
[..]
KLB-Verkiezingen zijn satire.
Jij vind jezelf wel oprecht de coole boi op FOK!.
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk eens even, en mij voor gek verklaren dat het in de Sc niet gezellig kan zijn.
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.quote:
Ik weet wat je wilde zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.Enkeltje hel voor mij.
![]()
Noem je dit ruzie? Ik zou het liever willen vergelijken met het platslaan van muggen en ander ongedierte.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?
gaat echt buiten proportiesquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu wil ik het ook weten.
Zo hoog van de toren blazen en de boel marginaliseren maakt het nog niet waar broeder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Noem je dit ruzie? Ik zou het liever willen vergelijken met het platslaan van muggen en ander ongedierte.
Godver, nu ben ik benieuwd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Er kwam een hele slechte grap in me op, maar die is eigenlijk veel te grof en niet eens grappig.Enkeltje hel voor mij.
![]()
Eyquote:
Wel even aanpassen aan deze sc, godver wordt nu vervangen door "godkk migado".quote:
Nikita heeft altijd heeft altijd ruzie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
chroetsjov heeft ruzie, noem jij dat gezellig?
Mariequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |