Nee jij gaat naar de hobbit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef anonymoussie het volgende:
Die gast is behoorlijk naar de klote.
Lekker de binnenkant van zijn mond kapotkauwen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij gaat naar de hobbit.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben weer PIMP!![]()
[ afbeelding ]
YEEEAAAAHHH!!
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.quote:
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongens.
Mijn moeder is er niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.
Ok sorry man, dat wist ik niet.quote:
Een wijs man zei ooit: als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Tem het volgende:
Daarnaast moet ik er vaak zelf wel heel hard om lachen, dat is doorgaans genoeg.
Dat zei ik toch ook?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.
Jij bent altijd sarcastisch, Karina is het hier mee eens.quote:
Karina komt nu alleen nog in de VBL SC, en dat hebben we allemaal aan jou te danken. Paardenlul!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie is ook een toppertje hoor.
Godverquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |