Karate Kidquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik wil vnv Hugo kijken op RTL4. Zie ik dat ze het hebben veranderd naar Karate Kid
Bahquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Smaakt gewoon als een chocostick
Batterij eruit halen en dan zit daar de plek waar de simkaart in moet passen. Je ziet snel genoeg of die plek kleiner is dan je huidige simkaart.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
kHoef alleen maar (kort) te bellen of bereikbaar te zijn.![]()
Vraag resteert: past de simkaart? Waaraan zie ik dat?
# het is nog geen 23:59 uur
Tis ook niet zo speciaal. Ben meer fan van mijn bak Frozz (frozen yoghurt met frambozensaus en stukjes pure chocola)quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bah
Van dat magere melkpoeder ijs rotzooi met vanillesmaak en heel veel suiker en lucht, met nep chocolade eromheen
Ja dat klinkt beterquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis ook niet zo speciaal. Ben meer fan van mijn bak Frozz (frozen yoghurt met frambozensaus en stukjes pure chocola)
Thuisblijf Chinees is het danquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Wij hadden nog afhaal Chinees van gisteren
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuisblijf Chinees is het dan
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:56 schreef ChowMonkey het volgende:
Net de laatste restjes pulled pork uit de vriezer gehaald. Moet weer maken maar heb even geen zin in een BBQ sessie van 10 uur met dit weer..
[ afbeelding ]
Gewone simkaart past erin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:39 schreef AnneX het volgende:
kHoef alleen maar (kort) te bellen of bereikbaar te zijn.![]()
Vraag resteert: past de simkaart? Waaraan zie ik dat?
# het is nog geen 23:59 uur
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Eh whutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nah, net zo lang opvoeden tot ze jou uit je vriendenlijst mikken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon uit je vriendenlijst mikken dat soort onbenullen...
Nope, inderdaad een blanke moeder en keniaanse vader, geboren op hawaiiquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Molo het volgende:
Oh ja, Obama heeft helemaal geen slavernijverleden he
Das juist grootste kritiekpunt van 'zwart' Amerika
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit familielid toch maar weer eens van mijn facebook halenTexas heeft haar geen goed gedaan. Ik kom daar ook regelmatig maar begeef mijn daar in erg linkse kringen (ja, die zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Arme mensen die republikeins stemmen hebben een steekje los.![]()
You serious?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En het enige juiste geloof is....: de mormonen
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En het enige juiste geloof is....: de mormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |