Die heb ik in het zwart.Nadeel: klein schermpje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig, Loona![]()
Zeg nerds...is dit wat?
Dan kan ik er morgen al mee aan de gang...
http://www.pdashop.nl/cat(...)96=70931&46928=49266
kelere... eet jij ook wel eens ''normaal'' ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten zo pate au foie gras met toast, daarna sucadesteak met een blauwschimmelsaus en dikke frieten plus een salade en daarna herrencreme
Gisteren hadden we de pate ook, daarna een krokante gans en kaas als dessert
Heb vrienden op bezoek en koken en eten al sinds donderdag en drinken de wijnkelder leeg. 10 jaar oude Barolo vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik dit familielid toch maar weer eens van mijn facebook halenIk snap er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donderdag, eendenborstfilet met rode kool en knoedel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
kelere... eet jij ook wel eens ''normaal'' ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]Duss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juistemquote:
Gewoon uit je vriendenlijst mikken dat soort onbenullen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:04 schreef Isabeau het volgende:
JuistemZe heeft al veel vaker uitspraken gedaan waarvan ik dacht: schaam je...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten zo pate au foie gras met toast, daarna sucadesteak met een blauwschimmelsaus en dikke frieten plus een salade en daarna herrencreme
Gisteren hadden we de pate ook, daarna een krokante gans en kaas als dessert
Heb vrienden op bezoek en koken en eten al sinds donderdag en drinken de wijnkelder leeg. 10 jaar oude Barolo vanavond.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muricans!
Maar wel in Nederland opgegroeid dus begrijp ik? Bizar!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mag ik vnv bij jou eten? Uiensoep en gruyerequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Klinkt goooooed
Hier stonde de hele middag al de uien voor de uiensoep die ik zo op ga scheppen zachtjes te bakken. Hmmmm. Plakken brood liggen nu met gruyère in de oven, heerlijk.
Leven is te kort voor slecht eten
Dat ijsje is wel lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Muricans!
Maar wel in Nederland opgegroeid dus begrijp ik? Bizar!
NEE!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mag ik vnv bij jou eten? Uiensoep en gruyere
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
NEE!
Jij zat al op de bank met/zonder Friends!!!
Hehehe.
We gaan zo lekker de Hobbit nummero twee kijken hier, even weer opfrissen voor we morgen naar drie gaan
En ik ga mijn man overhalen tot brunch/lunch bij Bazar, weer eens zin in
kHoef alleen maar (kort) te bellen of bereikbaar te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik in het zwart.Nadeel: klein schermpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |