Nee je contract loopt af, maar dan doe je dus niks en wordt het stilzwijgend per maand verlenhd.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee je contract loopt af, maar dan doe je dus niks en wordt het stilzwijgend per maand verlenhd.
Als je de helpdeks gaat bellen smeren ze je geheid een duurder abonnement aan.
Werkt hier al jarenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het gaat, zoals jullie zeggen is dat een goed bericht voor mij
DX.com of de kijkshopquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
1.5 jaar geleden hadden wij dezelfde vraag voor Anna. Oud mobieltje, etc. Toen zijn wij een aantal winkels in gelopen en eerlijk gezegd, dat heeft niet geholpen. Ze zijn niet in je geinteresseerd als je een simpele telefoon wilt. Blijkbaar verdienen ze er niet op.
Uiteindelijk toch maar gezwicht voor een iPhone. Daar is ze tevreden mee. Hoewel ze er lang niet alles mee doet, waar het voor bedoeld is. Je hebt al een iPad dus het is een optie.
En anders zul je voor weinig geld een nieuwe Nokia 3310 kunnen kopen. Die worden nog steeds verkocht en het kost je eigenlijk niet veel. Abbo voor 9 euro er bij en je kunt vooruit.
Ik denk ook dat ze gewoon gelijk hebben hoorquote:
Kijkshop is idd een goeie.quote:
Voor simpele ouderwetsche mobieltjes is de kijkshop inderdaad heel geschikt, staat altijd keurig bij of het wel of niet simlock vrij is ook.quote:
Wel een beetjequote:Op zaterdag 20 december 2014 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lekker aan het snaaien voor 2?![]()
En als dit soort mensen jouw afdeling voor ongeveer 1/5 van hun werktijd bezet houdt, is het dan nog steeds te makkelijk? Want aan onze kant is kost het gewoon veel tijd, wat intern ook veel kosten met zich meebrengt. En veel frustratie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:09 schreef TAV74 het volgende:
Oh en over de hele discussie over de gebrekkige ICT kennis bij mensen. Ik vind dat een aantal mensen wel even heel makkelijk vergeet dat er nog hele generaties op de arbeidsmarkt zijn die in het begin van hun werkzame leven nog met pen en papier aan de slag waren.
Natuurlijk moeten die ook mee in de nieuwe tijd, maar om nou te doen alsof het allemaal onwelwillende idioten zijn (ik chargeer even een beetje) is echt wat ongepast. Daarbij vind ik het bij beroepen waar IT ondergeschikt is geen enkel probleem om (kostenneutraal) maatwerk te leveren (uiteraard niet voor de jonge generaties die nu instromen).
Ken oudere artsen die geweldig zijn in hun vak en met ondersteuning voor een normale kostprijs hun werk doen. Dan koester ik liever het geweldige vakmanschap ipv hem af te fikken of weken uit productie te halen omdat hij niet zo lekker met een pc om kan gaan.
Ik zeg ook nergens dat je het probleem niet moet oplossen, integendeel volgens mij. Vraag is alleen met welke blik je naar het probleem kijkt,quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als dit soort mensen jouw afdeling voor ongeveer 1/5 van hun werktijd bezet houdt, is het dan nog steeds te makkelijk? Want aan onze kant is kost het gewoon veel tijd, wat intern ook veel kosten met zich meebrengt. En veel frustratie.
En ja, dan mag ik dat soort mensen gewoon dom vinden. Zeker als de vragen te bizar voor woorden zijn of puur gemakzucht. En dan heb ik het niet over dezelfde vraag die maar 1 of 2 keer voorkomt, maar tientallen keren.
Hopen dat ze overleeft dusquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik zo blij ben met de nieuwe kaasboer in het dorp![]()
De vrouw die dat begonnen is heeft het assortiment enorm uitgebreid vergeleken met de vorige, aantal goede spullen heeft ze over genomen. Ze heeft echt een enorme berg lekkere kaasjes
heel veel noten en mixen
droge worsten, tapasdingetjes, allerlei lekkere dingen voor bij/naast een kaasplank, wijnen en port, italiaanse koekjes, schotse curds en marmelade en dus mince
Het houdt niet op daar!
![]()
Voor oud en nieuw dus een mooie plank samenstellen van die kaasjes en zo
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig, Loona![]()
Zeg nerds...is dit wat?
Dan kan ik er morgen al mee aan de gang...
http://www.pdashop.nl/cat(...)96=70931&46928=49266
Nou het is er steeds best drukquote:
Eerlijk kijk ik op dit moment gewoon heel egoīstisch vanuit mijn eigen perspectief. Maar goed, ik mag ook niet echt klagen. Bij dit bedrijf zitten er genoeg lagen tussen en hetgeen dat overblijft zijn wel obscure fouten, dan ik het mijzelf kan gaan aanrekenen (omdat de software fout isquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je het probleem niet moet oplossen, integendeel volgens mij. Vraag is alleen met welke blik je naar het probleem kijkt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |