Is bij mij ook al jaren zo. Daarom heb ik nog steeds onbeperkt internet en veel bellen enzo voor ¤15,- per maand.quote:
+1quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar als jij niks doet moet het volgens mij gewoon doorlopen. En daarna kun je per maand opzeggen dacht ik.
Oh, dan ga ik bellen...met de helpdeskquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar als jij niks doet moet het volgens mij gewoon doorlopen. En daarna kun je per maand opzeggen dacht ik.
Neeeeequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik bellen...met de helpdesk![]()
Veel plezier in Riijswijk!
Het abo loopt af binnenkort.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Isegrim het volgende:
Je wordt gedwongen om een ander abo te nemen terwijl je abo nog loopt?
Ik dacht ook al, what did I missquote:
Nee je contract loopt af, maar dan doe je dus niks en wordt het stilzwijgend per maand verlenhd.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee je contract loopt af, maar dan doe je dus niks en wordt het stilzwijgend per maand verlenhd.
Als je de helpdeks gaat bellen smeren ze je geheid een duurder abonnement aan.
Werkt hier al jarenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het gaat, zoals jullie zeggen is dat een goed bericht voor mij
DX.com of de kijkshopquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
1.5 jaar geleden hadden wij dezelfde vraag voor Anna. Oud mobieltje, etc. Toen zijn wij een aantal winkels in gelopen en eerlijk gezegd, dat heeft niet geholpen. Ze zijn niet in je geinteresseerd als je een simpele telefoon wilt. Blijkbaar verdienen ze er niet op.
Uiteindelijk toch maar gezwicht voor een iPhone. Daar is ze tevreden mee. Hoewel ze er lang niet alles mee doet, waar het voor bedoeld is. Je hebt al een iPad dus het is een optie.
En anders zul je voor weinig geld een nieuwe Nokia 3310 kunnen kopen. Die worden nog steeds verkocht en het kost je eigenlijk niet veel. Abbo voor 9 euro er bij en je kunt vooruit.
Ik denk ook dat ze gewoon gelijk hebben hoorquote:
Kijkshop is idd een goeie.quote:
Voor simpele ouderwetsche mobieltjes is de kijkshop inderdaad heel geschikt, staat altijd keurig bij of het wel of niet simlock vrij is ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |