abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2016 @ 22:56:57 #51
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_159951697
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:55 schreef Stopcontact2000 het volgende:

[..]

Beter, bij ons is er een middagploeg en een avondploeg. Middagploeg vult alle vracht en bestaat uit medewerkers van 15 jaar en jonger. Alleen 2 leidinggevenden werken vanaf 5 en een magazijnchef. Ik vraag me af wat efficienter is.. Ik denk dat je beter een ploeg van 16 tot 18 jarigen kan hebben die 4 uur werkt i.p.v. 2 ploegen.
Van hoe laat tot hoe laat wordt er 's middags gevuld dan?
BAM dit is 3KB
pi_159951977
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef Loll het volgende:

[..]

Van hoe laat tot hoe laat wordt er 's middags gevuld dan?
5-7, na 7 worden alle resterende klusjes gedaan zoals kopstellingen bijvullen, restanten nakijken etc..
pi_159952588
Jumbo is wel lekker aan het klooien met leveranciers zeg...
pi_159953513
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:
Jumbo is wel lekker aan het klooien met leveranciers zeg...
Ik zag de potjes van Hak, wat nog meer dan?
pi_159953590
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik zag de potjes van Hak, wat nog meer dan?
Veel zijn niet blij met de 'jaaraanbiedingen'. Sowieso, hoe vaak kan je je eigen formule onderuit halen? Elke dag de laagste prijs (alleen interessant als je één artikel nodig hebt, anders is 1+1 al vaak voordeliger) en nu naast de magere weekaanbiedingen, jaaraanbiedingen en seizoensaanbiedingen. Huh, maar je was toch al de goedkoopste.

Bovendien is de inkoop ook niet echt geweldig: http://www.distrifood.nl/(...)p-van-jumbo-10195337
pi_159963387
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Veel zijn niet blij met de 'jaaraanbiedingen'. Sowieso, hoe vaak kan je je eigen formule onderuit halen? Elke dag de laagste prijs (alleen interessant als je één artikel nodig hebt, anders is 1+1 al vaak voordeliger) en nu naast de magere weekaanbiedingen, jaaraanbiedingen en seizoensaanbiedingen. Huh, maar je was toch al de goedkoopste.

Bovendien is de inkoop ook niet echt geweldig: http://www.distrifood.nl/(...)p-van-jumbo-10195337
Daarbij hadden de bananen al een lage prijs. Dezelfde prijs die ze nu hanteren bij de jaaraanbiedingen :')
pi_159994845
Ben bij de Jumbo een stuk meer kwijt dan ik bij de C1000 was.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_160002141
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is altijd een strijd tussen fabrikanten en supermarkten. Voorheen was dat vooral door Albert Heijn omdat zij als grootste partij de meeste melk in de pap te brokkelen hebben. Jumbo is ondertussen een erg sterke nummer 2 en kan daardoor ook steeds meer eisen van fabrikanten qua inkoopprijs en dat doen ze dan ook. Denk maar aan de rechtszaak van Peijnenburg vs Albert Heijn een aantal jaar geleden (toen Jumbo nog klein was). Jumbo eist nu veel meer qua lage prijzen en daar zijn ze niet blij mee. Tegelijkertijd is Jumbo wel de keten die bekend staat dat ze veel nieuwe producten als eerste opnemen in het assortiment waar fabrikanten dan wel weer blij mee zijn.

Ik vind de jaaraanbiedingen ook niks hoor, maar ik begrijp niet waarom fabrikanten er problemen mee hebben. Voor hen zijn aanbiedingen eigenlijk erg onhandig. Ze verpesten de prijsperceptie en daarmee marktwaarde van je product, en ze zorgen voor extreme vraag afgewisseld met periodes van amper verkopen omdat mensen tijdens de hamsterweken hun voorraad aanvullen. Een continue constante vraag zorgt ervoor dat je veel efficiënter kan produceren. Wie is er nog gek genoeg om een fles Ariel voor de volle prijs te kopen? Zelfs een 2+1 aanbieding laat ik daarvan staan omdat er vanzelf wel weer een 1+1 komt.

Ik vind overigens de jaaraanbiedingen wel bij Jumbo's laagste prijs passen. Het zijn vooral volume aanbiedingen ipv prijsaanbiedingen. Maar dat maakt ze tegelijkertijd niet interessant om speciaal voor naar de Jumbo te gaan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_170758322
Forum voor jumbo medewerkers.

Zijn er mensen die werken bij jumbo supermarkten? Zo ja, reageer dan met je geslacht, leeftijd en afdeling.

Dankjewel.

Ikzelf ben een jongen van 14 jaar en werk in de vulploeg (DKW)
pi_170758588
Ooit gewerkt wel, 16-19 AGF
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 21:51:40 #61
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170759763
Poging 2....

Kom op jongens, jullie hoeven niet te reageren.
Laat het topic gewoon eens worden waarvoor het bedoeld is.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 21:59:50 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170760230
14?! Vroegah kon dat niet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_170760437
Man,15,vakkenvuller
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')