Nee, welk nieuwsbericht bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef Loll het volgende:
Ja vanaf februari hè? Ik werk nog niet zolang in de fucntie als verkoop medewerker dus vind het wel fijn dat het weer 1x per periode word, voor mij overzichtelijker.
Iedereen dat nieuwsbericht op distrifood al gelezen?
Die over plannen om pre-c1000/superdeboer ombouw jumbo's te gaan opknappenquote:Op dinsdag 1 december 2015 06:21 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Nee, welk nieuwsbericht bedoel je?
Je krijgt bij het kleine deel je loonstrook. Je mag dan wel twee betaalmomenten hebben (tot februari) maar je hebt maar één loonstrookquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:26 schreef Loll het volgende:
25e heb ik groot loon gehad, alleen geen loonstrook via de mail. Wanneer kan ik die verwachten? Dit is mijn eerste periode als partimer namelijk.
Ziet er goed uit! Ik zou het leuk vinden als je mij er bij zou willen zettenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:22 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
Die over plannen om pre-c1000/superdeboer ombouw jumbo's te gaan opknappen
OP heeft update gekregen; graag laten weten als je erbij wilt onder medewerkers. Ik voeg straks meer informatie vanuit leerplein en nieuwe medewerkers portaal in
Edit je naam maar even wegquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ik zou het leuk vinden als je mij er bij zou willen zettenIk ben Bart, ik werk full time (40u) en ben in opleiding tot assistent DKW chef. Ondertussen ben ik ook een aantal avonden vulploegleider.
Kijk, netjes hoor. Hoeveel jaar werkzaam bij Jumbo?quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:53 schreef Loll het volgende:
[..]
Edit je naam maar even weg![]()
Ik kom uit regio Zwolle/Kampen en ben verkoopmedewerker op de versafdeling hopelijk snel 1e.
Is allemaal verschillend, kan je het beste gewoon bespreken met de degene die jouw sollicitatie behandeldquote:Op zondag 6 december 2015 23:30 schreef Pixels. het volgende:
Ik wil overstappen van de Albert Heijn naar de Jumbo, maar bij het sollicitatie formulier, staat alleen ochtend/middag/avond, hoe moet ik dat opvatten zeg maar:P, want ik kan maar tot een bepaalde tijd in de middag.
Ja maar, wat moet ik invullen bij dat sollicitatieformulier op internet?quote:Op maandag 7 december 2015 00:41 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Is allemaal verschillend, kan je het beste gewoon bespreken met de degene die jouw sollicitatie behandeld
Ochtendshift: Openingstijd filiaal - 13-15:00quote:Op maandag 7 december 2015 00:42 schreef Pixels. het volgende:
[..]
Ja maar, wat moet ik invullen bij dat sollicitatieformulier op internet?
Deze week al 10% boven gemiddelde omzet!quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:52 schreef Loll het volgende:
Iedereen een mooie week gedraaid? Kerst drukte begint bij ons langzamerhand te komen extra vervelend was de quotering deze weekend op de rollades.
nope, zit nu in mijn 2de jaarcontract volgensmij. Ben al begonnen toen ik 14 was.. Denk dus niet dat er nog een contractje in zitquote:
Hmm vervelend...... Wel naar je zin daar?quote:Op maandag 15 februari 2016 22:28 schreef Stopcontact2000 het volgende:
[..]
nope, zit nu in mijn 2de jaarcontract volgensmij. Ben al begonnen toen ik 14 was.. Denk dus niet dat er nog een contractje in zit
Ja zeker wel gezellig, werk met veel bekenden en vrienden dus tijd tikt lekker snel weg!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Loll het volgende:
[..]
Hmm vervelend...... Wel naar je zin daar?
Wij werken van 5/6 afhankelijk van de levertijd tot dat het klaar is (ongeveer 21:30). Af en toe werken er ook 15 jarigen tussen die tot 19:00 werken.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:34 schreef Stopcontact2000 het volgende:
Hoe doen jullie het met de ploegen? Vult er een ploeg bij jullie de vracht van 5-7? Werken diezelfde vakkenvullers door of worden ze afgelost door een avondploeg die tot eind werkt?
Beter, bij ons is er een middagploeg en een avondploeg. Middagploeg vult alle vracht en bestaat uit medewerkers van 15 jaar en jonger. Alleen 2 leidinggevenden werken vanaf 5 en een magazijnchef. Ik vraag me af wat efficienter is.. Ik denk dat je beter een ploeg van 16 tot 18 jarigen kan hebben die 4 uur werkt i.p.v. 2 ploegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:47 schreef Loll het volgende:
[..]
Wij werken van 5/6 afhankelijk van de levertijd tot dat het klaar is (ongeveer 21:30). Af en toe werken er ook 15 jarigen tussen die tot 19:00 werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |