Dit is voor als hij thuis is hè. Of op visite. Of in het theater.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ff gaan goochelen op semafoon
Onze artsen hebben piepers, dus na de *98 een 4 cijferig nr intoetsen... eigenlijk vind ik dat ook redelijk ouderwets. Mn vorige zkh hadden ze gewoon mobieltjes.
ik wil godverdomme helemaal niets printen. Ik heb ook een vaste computer die wel vriendjes is met de printer. Noem mij maar ouderwets, maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:59 schreef minilot het volgende:
I call digibeet!
Hulp nodig? Bel maar. Je mag schelden.
Smoesjes!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is voor als hij thuis is hè. Of op visite. Of in het theater.
En dan zeker klagen dat het aantal telefooncellen zo sterk is afgenomen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zoekt dan een telefoon en belt het ziekenhuis.
Ja dat gaat hier ook zo. Doesn't workquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is precies wat er gebeurt. Als er iets wijzigt krijg je een mailtje en dat is zo'n beetje wat er aan 'opleiding' is op dat vlak.
Ah zo!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit is voor als hij thuis is hè. Of op visite. Of in het theater.
Dat is meestal zo. Fysieke aansluitingen zijn stuk robuster.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef Vork het volgende:
[..]
ik wil godverdomme helemaal niets printen. Ik heb ook een vaste computer die wel vriendjes is met de printer. Noem mij maar ouderwets, maar het werkt wel.
Kijk, hierin voel ik mij thuis.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef Vork het volgende:
[..]
ik wil godverdomme helemaal niets printen
Ik denk dat het een stuk problematischer is geworden om een publieke telefoon te vinden tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Isegrim het volgende:
En dan zeker klagen dat het aantal telefooncellen zo sterk is afgenomen?
14 dagen???quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb bij een softwareontwikkelaar gewerkt waar iedereen een soort 14-daagse algemenekenniscursus kreeg. Dat werkt echt perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die 14 dagen investering zich wel terugbetaaltquote:
Klopt. Is mede een reden dat ik een machine heb die niet draadloos is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is meestal zo. Fysieke aansluitingen zijn stuk robuster.
Steer! Dankjewel.quote:
Hahaha, dat werkt toch gelukkig net even wat andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:58 schreef minilot het volgende:
Ja hee, wat lees ik?
[..]
Doet een arts een beetje z'n best om een MRI-scanner niet te laten ontploffen met een patiënt erin, is het nog niet goed!
Shai-Hulud?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat gaat hier ook zo. Doesn't worm
Bel de servicedesk maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef minilot het volgende:
Iemand moet het 'slow'' en de 's' even uit de topictitel schrappen. Daar krijgen mensen maar verkeerde ideeën bij.
Ja dat wel hoor, maar staat zoooo in contrast met werken in minn/onze sector.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat die 14 dagen investering zich wel terugbetaaltSerieus.
Ik heb ooit voor een vakantiebaantje een 3-daagsje cursus gehad over veiligheid, brand blussen en andere personeelszakenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Molo het volgende:
Ja dat wel hoor, maar staat zoooo in contrast met werken in minn/onze sector.
Na een half uur na binnenkomst de eerste patiënt al op de stoep hebben staan, dat idee
Ja, Jezus, neem dan ook gewoon een mobiel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk problematischer is geworden om een publieke telefoon te vinden tegenwoordigDan moet je eigenlijk al iemand aanspreken en vragen of je zijn mobieltje mag gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |