SC zou 'm inkoppenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen. Juist niet.
En ik ga zo maar pitten, word loslippiger dan ik wil zijn.
Die kopt em maar lekker in zijn eigen mokkeltje!!quote:
J krijgt de D van SCquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Die kopt em maar lekker in zijn eigen mokkeltje!!
Heel snel ook, als ik zijn berichten goed heb begrepenquote:
?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel snel ook, als ik zijn berichten goed heb begrepen
Het is net een konijntje!quote:
Bespaar me de detailsquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is net een konijntje!![]()
Trtrtrtrrrrr *klaar*
Zegt hijzelf tenminste
Die geeft hij zelf in het 3fm-topic!quote:
Giet neet zo goed neequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef rubbereend het volgende:
de medicijnen werken goed bij minth, ik merk het zelfs via het forum
Neen. Ik beter mijn leven!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef Pandaplint het volgende:
Eend, kun je de TT wijzigen in Ketshonk?
dat kan ik ja, alle mods kunnen datquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:58 schreef Pandaplint het volgende:
Eend, kun je de TT wijzigen in Ketshonk?
Haal de besteklade maar even leeg ter preventie, je weet nooit wat de bijwerkingen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef rubbereend het volgende:
de medicijnen werken goed bij minth, ik merk het zelfs via het forum
die is veilig hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 01:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haal de besteklade maar even leeg ter preventie, je weet nooit wat de bijwerkingen kunnen zijn
wat zit er in je glas dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo lieverds
Met wijn in pyjama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |