Ik was dan ook niet geheel serieus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nounounou. Soms flinke haat gehad hoor hier.![]()
Al die ruzies alles.
zo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rubbereend zou je de TT zo kunnen doen: [MLN Kletshonk] #94 - Met liefde.
Dus nummertje voor de titel?
Kan nog makkelijk een keer 94 bij.quote:
Vergeet je ontbijtje maar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik steek nog liever een roestige breinaald in mijn ogen dan dat ik de 3FM SC bezoek.
Goede tijden waren dat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet geheel serieus.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik steek nog liever een roestige breinaald in mijn ogen dan dat ik de 3FM SC bezoek.
Tegen de tijd dat ik uit bed kom is het waarschijnlijk al tijd voor de lunch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vergeet je ontbijtje maar.
Best veel gelachen.quote:
Alleen als jij dan ook post hoor want anders voel ik me niet op m'n gemak.quote:[..]
Nounounounou.
Een Keer kan geen kwaad toch?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die tweede #94 moet wegaan het einde van de TT.
Hij kan ook niks hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die tweede #94 moet wegaan het einde van de TT.
Vooral veel gelachen om alles ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best veel gelachen.
Soms ook niet, maar je kan niet altijd 6 gooien.
Soms moet je uit je comfortzone stappen.quote:[..]
Alleen als jij dan ook post hoor want anders voel ik me niet op m'n gemak.
En ik leid hem niet eens af!quote:
Ik plaag hem graag maar ik hou ook zielsveel van hemquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wowowowow al die posts jegens Rubberduck.
IK WIL DIT NIET IN HET KLETSHONK JA WAAR IS DE LIEFDE.
We kennen eend langer dan vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wowowowow al die posts jegens Rubberduck.
IK WIL DIT NIET IN HET KLETSHONK JA WAAR IS DE LIEFDE.
ha ha haquote:
is hij meneer minthy?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik plaag hem graag maar ik hou ook zielsveel van hem![]()
Wederzijds overigens, ook het plagen gelukkig
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We kennen eend langer dan vandaag
Ik ben mevrouw eend!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha ha
ha haha ahah
[..]
is hij meneer minthy?
pathé kun je op een broodje smeren liefde niet kijk ik bedoel maarquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik dacht even pathe te lezen maar toen keek ik nog een keer en toen las ik nogmaals pathe
Wie speelt er ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve schatten
Wat een mooie tussenstand he?
Dag poeperd! Geen idee, ik volg het amper tot nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve schatten
Wat een mooie tussenstand he?
Ik was vanavond nog in de Pathéquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik dacht even pathe te lezen maar toen keek ik nog een keer en toen las ik nogmaals pathe
ahh wat leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben mevrouw eend!
En sta strak van de medicatie, dus nog meer liefdevol dan normaal
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
pathé kun je op een broodje smeren liefde niet kijk ik bedoel maar
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JanPiraat op de brommer:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik plaag hem graag maar ik hou ook zielsveel van hem![]()
Wederzijds overigens, ook het plagen gelukkig
Hahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JanPiraat op de brommer:
[ afbeelding ]
Garpjen.quote:
Onze eerste date is inmiddels al meer dan een jaar geledenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ahh wat leukwist ik niet
vroeger dacht ik door die foboreacties dat je iets met wolfrolf had
hoe lang alllll? zoveel vragen? mag ik ook wat van die medicatie? je kan niet genoeg liefdevol zijn, vraag aan rollende rellie, janpiratn en dastan hoe gemeen ik ben in het echt
[..]
Awhhh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Onze eerste date is inmiddels al meer dan een jaar geleden![]()
En ja, de liefde tussen wolfrolf en mij... Dat is nooit gedefinieerd eigenlijk. Zuiver online en daardoor platonisch in zijn zuiverst vorm.
Zorg dat je spit krijgt, Diazepam in overvloed
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef minthy het volgende:
Zorg dat je spit krijgt, Diazepam in overvloed
Budel Schootquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Garpjen.
Je appte me tenminste over MBH.
Met een streepje er tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |