haha ja eigenlijk ALTIJDquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dit trucje doen ze toch wel vaker?eerst doen lijken alsof de andere kandidaat gaat winnen zodat er nog meer gestemd gaat worden.
madquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
DIT IS ZO FOKKING ONEERLIJK FOK OGENE FOK TVOH FOK ALLES
Volledig ongeloofwaardig in tien minuten. Dat is minimaal een tonnetje of vier aan stemmen erbij in tien minuten. Dan had het netwerk wel plat gelegenquote:
quote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/verassing-verrassingquote:Nee, alleen 'Dat was nog eens een verrassing!' is juist, want ongetwijfeld is hier bedoeld: 'Dat was pas een surprise/prettige onverwachte gebeurtenis!'
oh ja, dat doen ze niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Roguee het volgende:
Dus. Ik dacht nog keer magic. Nu nick en simon
Echt he... Dacht dat ze nog gingen zingenquote:
Ik bedoelde ook verassing babequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/verassing-verrassing
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volledig ongeloofwaardig in tien minuten. Dat is minimaal een tonnetje of vier aan stemmen erbij in tien minuten. Dan had het netwerk wel plat gelegen
It's all about the money.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volledig ongeloofwaardig in tien minuten. Dat is minimaal een tonnetje of vier aan stemmen erbij in tien minuten. Dan had het netwerk wel plat gelegen
De stad ingaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Stickertje het volgende:
nu weet ik niet wat ik met mijn vrijdagavonden moet doen
Oh, koekoekquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook verassing babe
Konden geen kaarten krijgen voor 538, je moet toch wat met je vrije avondquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef Xan21 het volgende:
Jezus wat veel mensen die geen smaak hebben (Sick & Nimon)
Pik en Pim0lquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef Xan21 het volgende:
Jezus wat veel mensen die geen smaak hebben (Sick & Nimon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |