Oh, dus de universiteit moet inderdaad het 'kritisch denken' vervangen voor een programma ingekleurd door jouw gekozen ideologie? En zodra daar tegenin wordt gegaan, is er sprake van 'onkritisch denken'?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik de hele tijd al roep.
Gelukkig maak je hier op de werkvloer wel vrienden mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, dus de universiteit moet inderdaad het 'kritisch denken' vervangen voor een programma ingekleurd door jouw gekozen ideologie? En zodra daar tegenin wordt gegaan, is er sprake van 'onkritisch denken'?
Kan prima. Maar je moet dan ook tegen kritiek kunnen. De meeste mensen houden nou eenmaal niet van genocide en daar zijn doorgaans goede redenen voor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wel eens een dag de nihilistische, moraal relativerende, moslim, jood en christen-hatende, anti-humanistische, het ideaal van vooruitgang ondermijndende, anti-feministische, preker voor een globale genocide, student uitgehangen? Zo niet. Probeer het eens.
Ik besef me nu dat mijn eisen (niet die jij hier verkoopt zijnde de mijne) veel teveel gevraagd is. Leren lezen en interpreteren . Laten we daar mee beginnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, dus de universiteit moet inderdaad het 'kritisch denken' vervangen voor een programma ingekleurd door jouw gekozen ideologie? En zodra daar tegenin wordt gegaan, is er sprake van 'onkritisch denken'?
Dat atheisten wel bestaansrecht hebben op de uni zegt ook al weer genoeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kan prima. Maar je moet dan ook tegen kritiek kunnen. De meeste mensen houden nou eenmaal niet van genocide en daar zijn doorgaans goede redenen voor.
Overigens werden bij mijn studie religies regelmatig belachelijk gemaakt, dus die atheïstische slachtofferrol is in Nederland echt niet van toepassing.
Het is me allang duidelijk. Het is de zoveelste slachtofferrol die je je aanmeet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat mijn eisen (niet die jij hier verkoopt zijnde de mijne) veel teveel gevraagd is. Leren lezen en interpreteren . Laten we daar mee beginnen
En nog een slachtofferrol.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat atheisten wel bestaansrecht hebben op de uni zegt ook al weer genoeg.
Als ik zeg dat dat wat buiten de kaders valt beschimpt wordt en jij dan vervolgens komt met: "ah het kan dus ook aan jou liggen" is vrij hilarisch.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is me allang duidelijk. Het is de zoveelste slachtofferrol die je je aanmeet.
Nee, hilarisch is dat je met je litanie van net een beeld geeft van een student die zich dapper verzet tegen een kennelijk vanuit de universiteit opgelegde fetisj voor de Islam. Een fetisj die niet ter sprake gebracht mag worden door 'kritische' studenten als jij.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat wat buiten de kaders valt beschimpt wordt en jij dan vervolgens komt met: "ah het kan dus ook aan jou liggen" is vrij hilarisch.
Huh? Ik zeg enkel dat atheisten wandelende contradicties van 'kritisch denken' zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nog een slachtofferrol.
Deze zin is van alle logica verschoond gebleven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:30 schreef LelijKnap het volgende:
Dat je dat niet door hebt en dan maar probeert te beweren wat je beweerde, is wel weer erg sneu. Vandaar.
Fetisj voor de islam? Omdat mijn weerzin niet omarmd wordt? Doe je wel vaak, he, onlogische conclusies trekken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hilarisch is dat je met je litanie van net een beeld geeft van een student die zich dapper verzet tegen een kennelijk vanuit de universiteit opgelegde fetisj voor de Islam. Een fetisj die niet ter sprake gebracht mag worden door 'kritische' studenten als jij.
(Weer de Islam, trouwens...)
Kritiek op georganiseerde religie maakt je overigens niet meteen atheïst (in de zin die jij het bedoelt dan)quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg enkel dat atheisten wandelende contradicties van 'kritisch denken' zijn.
Dat is slechts één voorbeeld. Zij het wel degene waar je continu obsessief naar verwijst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Fetisj voor de islam? Omdat mijn weerzin niet omarmd wordt? Doe je wel vaak, he, onlogische conclusies trekken.
Welke studie deed je ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Op mijn deeltijdstudie (met docenten Paul Cliteur en Thierry Baudet) werd de islam zeer negatief neergezet.
Deeltijd Rechtsgeleerdheid. Naast mijn hoofdstudie.quote:
Jij legde hier de link tussen kritiek op religie is ok en (dus) is die slachtofferrol niet van toepassing.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kan prima. Maar je moet dan ook tegen kritiek kunnen. De meeste mensen houden nou eenmaal niet van genocide en daar zijn doorgaans goede redenen voor.
Overigens werden bij mijn studie religies regelmatig belachelijk gemaakt, dus die atheïstische slachtofferrol is in Nederland echt niet van toepassing.
En wat was je hoofdstudie ?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Deeltijd Rechtsgeleerdheid. Naast mijn hoofdstudie.
Natuurlijk, het ligt weer aan 'de ander'.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij legde hier de link tussen kritiek op religie is ok en (dus) is die slachtofferrol niet van toepassing.
Goed, allebei lezen en/of begrijpen jullie de eigen posts niet eens dus ik ben er wel klaar mee.
Trek je er niks van aan joh.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij legde hier de link tussen kritiek op religie is ok en (dus) is die slachtofferrol niet van toepassing.
Goed, allebei lezen en/of begrijpen jullie de eigen posts niet eens dus ik ben er wel klaar mee.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het een troll is...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk, het ligt weer aan 'de ander'.
Wat jij zoekt is niet een arena waarin ideeën uitgewisseld, verdedigd en aangevallen worden op grond van solide argumenten, maar een zeepkist waarop je jan en alleman toespreekt en men vooral moet komen luisteren naar jouw waarheid.
Wordt er aan die waarheid getwijfeld, kun je nog altijd terugvallen op je gevatte MBO-verwijzingen en het weglopen van een roedel 'onwetenden' die niet kritisch durven te denken.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan joh.
Jouw bijdragen zijn gewoon iets te hoog gegrepen voor de rest.
Schij uit. Mijn bijdragen zijn makkelijker uit elkaar te trekken dan de gemiddelde breezerslet. Het probleem is dat ze daarin zo onkundig bleken te zijn dat alle tijd verloren ging aan het herstellen van hun eigen stommiteiten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan joh.
Jouw bijdragen zijn gewoon iets te hoog gegrepen voor de rest.
Auch. Thierry Baudet als docent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Op mijn deeltijdstudie (met docenten Paul Cliteur en Thierry Baudet) werd de islam zeer negatief neergezet.
Niemand kan tippen aan jouw niveau.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schij uit. Mijn bijdragen zijn makkelijker uit elkaar te trekken dan de gemiddelde breezerslet. Het probleem is dat ze daarin zo onkundig bleken te zijn dat alle tijd verloren ging aan het herstellen van hun eigen stommiteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |