oké sorryquote:
https://www.sendspace.com/file/qrqviwquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
dat is toch geeb goed advies deadprez gek
[..]
heb ik gedaan
wat is dit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
https://www.sendspace.com/file/qrqviw
blackings gaat je hackenquote:
De stream voor Windows Media Playerquote:
ik had ooit xgenstudios gehackt ja.quote:
geen berenpak2?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik had ooit xgenstudios gehackt ja.
de grote baas had als wachtwoord "hammer123" lol.
De link die ik stuurde, als .wax bestand dan, niet verneuken door de downloader te gebruiken.quote:
De 2de baas had als enigste een wachtwoord die zo kaulo lang was dat ik het niet kon md5 hash kraken op mijn PC.quote:
Niks mis meequote:
meh gaat geblokt worden, toch bedanktquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
De link die ik stuurde, als .wax bestand dan, niet verneuken door de downloader te gebruiken.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
dit lijkt mij weer een pareltje van boaz vd beatz
yesquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef appelen het volgende:
dit lijkt mij weer een pareltje van boaz vd beatz
Je moet poort 2082 open hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
meh gaat geblokt worden, toch bedankt
Goede avond Fokker, das weer een tijdje geleden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je W8? Op wat voor netwerk zit je? wat voor foutmelding krijg je?
Ahh u leeft ook nogquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Goede avond Fokker, das weer een tijdje geleden...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:49 schreef Blackings het volgende:
speciaal voor jou deadprez ik weet dat je fan bent
eyquote:
neequote:
dm openbaring permaban incomingquote:
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
Dit ligt volgens mij wel aan de server.
Fylax sleept zoveel luisteraars naar binnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax je moet met een wat lagere bitrate streamen.
lolquote:
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Fylax sleept zoveel luisteraars naar binnen
Maar kan je de stream niet mirroren ergens oderzo om minder belasting te hebben?
hoi ben je 17quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
ARIANAAAAquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.
quote:
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.quote:
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.
Je regelt deze shit wel nice man, respect daarvoor.
ik streamde idd 320quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.
En Tnx
whiskers bijvoorbeeld, die is ook al 60 ofzo terwijl er 2009 in haar username staatquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.
In mijn geval wel dus je kan goed rekenenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.
zei die jouw naam wowquote:
dan vang ik haar opquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Blackings het volgende:
Ik zou die arianne grande wel van de trap willen duwen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Blackings het volgende:
Ik zou die arianne grande wel van de trap willen duwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
kkmadnuquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef tweelo_1997 het volgende:
VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
loopt mijn stream achter oderzoquote:
weet nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
loopt mijn stream achter oderzo
dus jij vindt dit superkwaliteit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef tweelo_1997 het volgende:
Dit is echt niet anders dan ariana grande hoor
huh nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
oh god hij komt ook nog met zn hoge stemmetje
Ik denk het niet, of je bent z'n vader.quote:
Maraca leeft met je mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Studiotje het volgende:
Van deze muziek worden m'n muren nat
maraca?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Studiotje het volgende:
Van deze muziek worden m'n muren nat
Stiekem....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus jij vindt dit superkwaliteit?
ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of je bent z'n vader.
dan is het allemaal goed kusjequote:
ga jij uit?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zag mr probz een keer in de jimmy woo
was niet zo spannend
niks mis mee in deze kersttijdquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
We kunnen ook weer kut muziek aanvragen?
Uiteraard.;quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Blackings het volgende:
Fylax luisteren je ouders weer mee?
Zekers.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
wist niet dat jij naar clubs gingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zag mr probz een keer in de jimmy woo
was niet zo spannend
ja maar ook goede muziek, vandaar dat ariana grande 2 keer was aangevraagdquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
ik had dit ook niet verwachtquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Pietertjuh het volgende:
FUCK THAT LITTLE MOUSE! IM AN ALBATRAOZ
Niet vaak. Maar mijn vriendengroep vindt het leuk om te doen samen en relaties draaien om compromis toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
wist niet dat jij naar clubs ging
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef appelen het volgende:
wcpot laat je aids even in de sc bedankt alvast
toevalquote:
daarom geen relaties aangaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar mijn vriendengroep vindt het leuk om te doen samen en relaties draaien om compromis toch.
Uitgaan en je er niet prettig bij voelen is toch wel bijzonder ernstig awkward.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar mijn vriendengroep vindt het leuk om te doen samen en relaties draaien om compromis toch.
nja het is toch wel zonde om je relaties ineens af te kappen, ik zou het nog even een maandje proberenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te laat. Zal ik het afkappen?
www.tinyurl.com/LuisterGutterFMquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef RingBewoner het volgende:
Is er nog een andere link dan in de OP? Die in de OP kan ik niet openen.
http://player.mdn.stream2(...)art=1&cut=0&station=quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef RingBewoner het volgende:
Is er nog een andere link dan in de OP? Die in de OP kan ik niet openen.
En wat doen zij dan voor jou?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Thnx, die werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://player.mdn.stream2(...)art=1&cut=0&station=
de link van fokker is een webplayer friendquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Danku, is ook een download verdomme.
Klopt, die werkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
de link van fokker is een webplayer friend
wat een aannamesquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Uitgaan en je er niet prettig bij voelen is toch wel bijzonder ernstig awkward.
ik bedoelde voor je vriendengroep.quote:
O. Ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik bedoelde voor je vriendengroep.
tenminste, zo ervaar ik het als het voorkomt.
Hoe kom je daar eigenlijk bijquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
de link van fokker is een webplayer friend
ik zocht op google voor een webplayer omdat ik erg hoge buffers had staan op mijn mediaplayers.quote:
Ok, gelukkig.quote:
de ma van fylax is lekkerquote:
jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]Pertinent onwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]ff niet zo stom doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
ik vond wat daarna kwam toch wel iets beter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
maar oostblokleef was toch wel het hoogtepunt van de avond
Ze is een boemlekkere chimeid 9/10quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:19 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ze is een boemlekkere chimeid 9/10
ik zei toch z'n crushquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:19 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ze is een boemlekkere chimeid 9/10
onzeker type gespotquote:
Houses is een chimeidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |