lolquote:
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Fylax sleept zoveel luisteraars naar binnen
Maar kan je de stream niet mirroren ergens oderzo om minder belasting te hebben?
hoi ben je 17quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
ARIANAAAAquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOEEEEE
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt niet aan de stream. Maar aan de upload van Fylax. Verder heeft niemand er problemen mee.
quote:
Dat iemand een jaartal in de username heeft houd het niet in dat diegene daadwerkelijk in dat jaar geboren is.quote:
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Oh oké, ik dacht dat je bedoelde dat hij de bitrate van de stream omlaag moest doen.
Je regelt deze shit wel nice man, respect daarvoor.
ik streamde idd 320quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, met hoeveel hij zelf uitzend. dat kan boven de 192 Kbs nog wel eens problemen opleveren.
En Tnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |