Dat kan niet als studentquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Jij kan niet kiezen en dan ga je er ons mee lastig vallen? Bizar
Dit inderdaad, carriere maken en een eigen bedrijf gaan toch niet werken voor TS dus gewoon lekker de wajong inquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Pauper_Bob het volgende:
Beste keus is een uitkering aanvragen.
Graag gedaan.
Meer advies nodig? Bel de dr. Phil hulplijn.
[ afbeelding ]
Het is gewoon, stel je voor je begint bij 50k winst dan is het ideaal. Maar dat doe je niet... En het is ziek hard werken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bij een eigen bedrijfje moet je sowieso veel keuzes nemen, dus streep die maar weg.
Geef het nummer effe!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Pauper_Bob het volgende:
Beste keus is een uitkering aanvragen.
Graag gedaan.
Meer advies nodig? Bel de dr. Phil hulplijn.
[ afbeelding ]
quote:
Net zolang janken tot we hem geld geven denk ik.quote:
Dat betwijfel ik heel sterk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:32 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Meer dan de bakker om de hoek...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:36 schreef NieuweNier het volgende:
Ik denk trouwens dat ik risico moet nemen. Gewoon ASAP ontslag nemen van mijn huidige tering baan, fulltime tijd en geld investeren in dat eigen bedrijf, en misschien wanneer alles soepel loopt een andere bijbaan nemen.
Volgens mij is die TS geen troll, maar gewoon niet helemaal 100% sociaal emotioneel gezien... Hij leeft echt in zijn eigen wereldje jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik heel sterk.
Tenzij je doelt op 'in een droomwereldje leven'. Daar ben je volgens mij inderdaad heel goed in.
Ik leef idd in een veel complexere wereld dan jullie. Een wereld waar de kracht van gedachten telt. Niet wie het hardste schreeuwt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is die TS geen troll, maar gewoon niet helemaal 100% sociaal emotioneel gezien... Hij leeft echt in zijn eigen wereldje ja
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik leef idd in een veel complexere wereld dan jullie. Een wereld waar de kracht van gedachten telt. Niet wie het hardste schreeuwt.
Met een bedrijf kan je uiteindelijk écht rijk worden, via een baas niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik leef idd in een veel complexere wereld dan jullie. Een wereld waar de kracht van gedachten telt. Niet wie het hardste schreeuwt.
Echt rijk zijn lijkt me idd leuk. Maar ook een verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met een bedrijf kan je uiteindelijk écht rijk worden, via een baas niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef MAHL het volgende:
Altijd lachen, gieren, brullen met TS.
R&P / Dit ben ik en dit is mijn leven #2 Oplossingsgericht
Ja, daar ligt het aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef NieuweNier het volgende:
Het is ook gewoon volledig vercrackt dat de economie nog steeds helemaal naar de tering is. Inmiddels al 7 jaar ofzo
De kans dat jij een miljoen per jaar gaat verdienen bij een baas is bijzonder klein. Als je bereid bent risico's te nemen, een goed idee hebt en in staat bent hard te werken met alle bijbehorende vrijheden, dan moet je gewoon een eigen zaak beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Echt rijk zijn lijkt me idd leuk. Maar ook een verantwoordelijkheid.
Gewoon een miljoen per jaar is prima... Dan kan je bijna alles doen maar loop je geen gevaar / papparazzi.
Jij bent wel populair bij mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Je bent niet zo populair onder de Fokkers zo te zien.
Liefquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:21 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Jij bent wel populair bij mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |