abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147456333
Hoi een hele fijne avond allen,

Ik ben 'WorldsGreatestOne' en normaal gesproken hou ik niet van het delen van persoonlijke verhalen via internet, maar bij deze doe ik het toch maar. Ik heb behoefte in andermans mening over mijn invulling, die ik geef, aan mijn leven;

Mijn leeftijd is 20 en ik ben dus een jonge wo-student op dit moment. Mijn basisschooltijd was geweldig, maar had ook zijn vreselijke kanten --> werd door een aantal mensen gepest, maar had wel een paar hele goede vrienden! Het was een leuke tijd, met zijn donkere kanten. Mijn middelbare schooltijd was ook matig.. Mijn cijfers waren in de eerste twee jaren matig-redelijk, dit omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat. Had in deze jaren lichtelijk problemen met pesten, maar het was niet ernstig of iets dergelijks. Ik was wel vaak het slachtoffer, maar agh ja.. Op elk school heb je lichtelijk pestgedrag.

Maar goed.. de overige drie-vier jaren op mijn middelbare school was ik een modelleerling qua cijfers. Ik was wel één van de topscholieren van mijn middelbare school. Mijn cijferlijst zat niet vol met 10en, maar menig klasgenoten konden er van kwijlen en zaten stiekem gevuld met afgust (dat merkte ik). Uiteindelijk geen vrienden overgehouden van de middelbare school, aangezien zij andere interesses hebben (discotheken e.d.). Ik daarentegen ben een fanaat van boeken lezen, leren, films kijken, beetje youtubben, beetje wartaal spreken, flauwe grappen, lekker rustig chillen met wat drankjes erbij.., gezellig socializen, zwemmen e.d.