SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
(she/her)
Jawelquote:
quote:
quote:
Zal wel homo wezequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef 123poetertjes het volgende:
Hé, zowaar een jongen die 1D aanvraagt, ene Frank
gayyyyquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef 123poetertjes het volgende:
Sommige bakvissen hebben durven klagen dat ze die RTL kaarten niet hebben gewoon terwijl ze "wel 950 euros hebben uitgegeven aan kaarten". Dus hier valt vast wel wat geld uit te halen.quote:
Te zoet man en te gelikt. Die cover voor Comicrelief was nog te pruimen, maar nee dit is geprogrammeerd om jonge klitjes te laten vibreren.quote:
terwijl m&g kaarten maar 400 zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sommige bakvissen hebben durven klagen dat ze die RTL kaarten niet hebben gewoon terwijl ze "wel 950 euros hebben uitgegeven aan kaarten". Dus hier valt vast wel wat geld uit te halen.
Dat waren de Beatles ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Te zoet man en te gelikt. Die cover voor Comicrelief was nog te pruimen, maar nee dit is geprogrammeerd om jonge klitjes te laten vibreren.
Van der Lende?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:52 schreef 123poetertjes het volgende:
OMG!!!!1111!!12!!2 Even opgaan in de doelgroep natuurlijk.twitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 17:52:41OMG!!! Wil jij dit gesigneerd canvas van @onedirection hebben? Check ‘m hier: http://t.co/63fSIHyNUp #3FM #SR14 reageer retweet
350 euro is er al op geboden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:55 schreef Zaktabak het volgende:
OMG!!!!1111!!12!!2 Even opgaan in de doelgroep natuurlijk.twitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 17:52:41OMG!!! Wil jij dit gesigneerd canvas van @onedirection hebben? Check ‘m hier: http://t.co/63fSIHyNUp #3FM #SR14 reageer retweet
555 euro nu alquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
350 euro is er al op geboden.
Niet haten op Scream&Shoutquote:
Waarom niet gewoon 5 euro meer ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:00 schreef Fylax het volgende:
17:59:56 (19-12) ¤ 777,00 Bod
17:59:53 (19-12) ¤ 728,00 Bod
17:59:37 (19-12) ¤ 700,00 Bod
17:59:01 (19-12) ¤ 666,00 Bod
17:58:20 (19-12) ¤ 600,00 Bod
Resterend: 7 dagen, 23 uurquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
350 euro is er al op geboden.
Veilingen gaan langer doorquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Resterend: 7 dagen, 23 uur
SR duurt toch geen 7 dagen meer?
Waarschijnlijk hebben ze niet eens toestemming van hun ouders en dit niet gelezen.quote:Let op! Je bod is bindend!
Alle veilingen op deze speciale 3FM Serious Request veilingsite zijn bindend. Dit wil zeggen dat als je de hoogste bieder bent, je het item verplicht moet afnemen en betalen.
Die veiling duurt altijd langer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Resterend: 7 dagen, 23 uur
SR duurt toch geen 7 dagen meer?
Dit. En dan stiekem bieden als het niet magquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:02 schreef Zaktabak het volgende:
Bedenk eens hoeveel huishoudens nou volledig in een drama liggen omdat puberdochters hun mama willen overtuigen dat ze het moéten hebben
Luie flikker wolf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
Link naar de 1D veiling?
Ik wil een tussenstand
https://veiling.3fm.nl/gesigneerd-canvas-one-directionquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
Link naar de 1D veiling?
Ik wil een tussenstand
En dan als ze het hebben gewonnen een focking groot probleem hebben en het moeten afnemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. En dan stiekem bieden als het niet mag
Etenstijd.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En dan als ze het hebben gewonnen een focking groot probleem hebben en het moeten afnemen.
Het is allemaal show.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan klopt dat eindbedrag toch nog niet?
Het eindbedrag kan nog verhogen na het eindbedrag ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan klopt dat eindbedrag toch nog niet?
Hello? Martin Solveigquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Hoe heet dat nummer dat je best vaak hoort, het kwam voor Scream and Shout.
Hey Guanabana, jij ook hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Guanabana het volgende:
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#searchquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:06 schreef Guanabana het volgende:
Neequote:
Ja, vier jaar geleden was ik hier nog kind aan huis met Serious Request, maar nu geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hey Guanabana, jij ook hierGeen idee. Hier heb je een ander nummer:
Gust of Wind van Pharellquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het klinkt een beetje Daft Punk achtig, maar weet niet of het van hen is. Met een beetje zo'n vervormde stem.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luie flikker wolf.
https://veiling.3fm.nl/gesigneerd-canvas-one-direction
In augustus hadden we nog een super match:quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, vier jaar geleden was ik hier nog kind aan huis met Serious Request, maar nu geloof ik het wel.Maar volg het nog wel een beetje hoor.
Dat moet je minimaal bieden ja.quote:
Dit is echt veel slechter dan scream and shoutquote:
Veel plezierquote:
pertinent onwaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is echt veel slechter dan scream and shout
Dit is gewoon echt heel kut.quote:
Doe je even rustig jongenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:13 schreef Fylax het volgende:
LATIELATAALALAAAAA singing in the showerrrrr
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In augustus hadden we nog een super match:
Your musical compatibility with Stefenootje is SUPER Music you have in common includes Triggerfinger, Jack White, Neil Young, Creedence Clearwater Revival and Tool.
Nu very high:
Your musical compatibility with Stefenootje is VERY HIGH
Music you have in common includes Triggerfinger, The War on Drugs, Dire Straits, The Jimi Hendrix Experience and Kiesza.
neequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Achterhaalde reactie. 1D is zowaar prima bro.
Wie heet er nou Fylaxquote:
Ik vraag nooit wat aan.quote:
Jij wel al iets aangevraagd?quote:
nog niet..quote:
meer kwaliteit ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een aids postte mijn 15 jarige ik toen: TV / [SR @ 3FM #970] Zelfs voor de BSB is er plaats
Dan is het tegenwoordig toch wel een stuk beter.
uhmquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een aids postte mijn 15 jarige ik toen: TV / [SR @ 3FM #970] Zelfs voor de BSB is er plaats
Ik heb ook wel eens het moment opgezocht dat ik begon met interpunctie te typen. April 2009 ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het moment opgezocht dat ik begon met interpunctie te typen. April 2009 ofzo.
Good times. Good timesquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens het moment opgezocht dat ik begon met interpunctie te typen. April 2009 ofzo.
quote:Verkrachte vrouwen worden verstoten uit de samenleving.
Voor 25,- euro kan het Rode Kruis een slachtoffer van seksueel geweld wat zaden en gereedschap geven, zodat zij zelf voedsel kan verbouwen voor levensonderhoud of verkoop.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
Wil je een plaat aanvragen, lees je dit.
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die zaden hebben ze toch al gekregenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En lelijke wijven in beeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef iBenny het volgende:
Er zijn wel flink wat kleine kinderen he? Was vorig jaar een stuk minder
Ah die zie ik nu ookquote:
Vroeger hadden ze hier in topic altijd een schijthekel aan jou en waren ze blij als je weer weg was uit het topic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
nu istie volwassen en hebben we fylaxquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze hier in topic altijd een schijthekel aan jou en waren ze blij als je weer weg was uit het topic.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Geralt het volgende:
Waarom hebben die knakkers eigenlijk de 80 ohmse variant van de Beyerdynamic DT770Pro op hun knarretje staan en niet de 250 ohmse variant?
Ik bedoel ze zullen daar toch wel iets van fatsoenlijke versterker hebben voor een koptelefoon lijkt me?
Iemand die dat weet toevallig?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:46 schreef miieejj het volgende:
liedje aangevraagd!!
Toto met mushanga !!
Jelly?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme Barend met zijn agressie opwekkende kaaklijn
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme Barend met zijn agressie opwekkende kaaklijn alles
Hey, met mij alles gaat alles prima.quote:
En ik weet dat het fout is... Maar dat zei hij wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:55 schreef Qunix het volgende:
Server not found
Firefox can't find the server at www.igm.com.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Duck
Zal ik het maar zeggen?
Je posts zijn nog steeds bagger xD
Kusjekroel
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Duck
Zal ik het maar zeggen?
Kusjekroel
Shots firedquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Duck
Zal ik het maar zeggen?
Kusjekroel
Wat was nou eigenlijk vorig jaar het anthem?quote:
Tsunami toch? Of eat, sleep, rave, repeat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat was nou eigenlijk vorig jaar het anthem?
Ja, daar is niemand nog echt over uit officieel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Tsunami toch? Of eat, sleep, rave, repeat?
Dat was 2012quote:
Hello 2010 is voor mij nog steeds een hoogtepuntje. En Chelsea Dagger ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:17 schreef richolio het volgende:
2006 en 2007 waren goed; Let's dance to joy division en Chelsea Dagger. Dat vind ik nou prima anthem nummers.
Hello inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hello 2010 is voor mij nog steeds een hoogtepuntje. En Chelsea Dagger ja.
Echt hequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef iBenny het volgende:
Kun je ook op haar bieden op de veiling?
Wellukuh issut geworruh dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen een plaotje aanvragen op de website. OMG spannend!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
Ik ga voor Mr. Blue Sky van ELO. Ik twijfelde nog tussen dat of Home van Dotan, gewoon om te fucken. Of is ELO al gedraaid?quote:
passenger?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:27 schreef Cee het volgende:
ELO is wel leuk iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga voor Mr. Blue Sky van ELO. Ik twijfelde nog tussen dat of Home van Dotan, gewoon om te fucken. Of is ELO al gedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
het regent hier en het gitaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:34 schreef iBenny het volgende:
De top 3 waarop het meest is geboden in de veiling bestaat alleen uit gitaren
gebeurt wel vaker bij sommige platen. Koop-come with me is ook niet echt een kerstplaat maar als Ekdom hem draait dan ruikt hij de dennennaalden alquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Dat nummer van RIgby... Dat was toch eigenlijk een normaal nummer, maar er werden kerstbellen aan toegevoegd en opeens was het een kerstnummer... toch?
Jij wordt ieder jaar ouder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
het publiek voor het glazen huis word ieder jaar jonger of word ik ieder jaar ouder?
te druk met afkickenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
van die zangeres hoor je ook niks meer
Bezig met dr reallife soap gefilmd door dr broer en bezig met een nieuw albumquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
van die zangeres hoor je ook niks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:41 schreef Cee het volgende:
Die reacties bij het Veiling-item van One Direction.een hoop trollen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag niets aan, wat ik ook wil horen draaien ze toch niet helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef richolio het volgende:
Denk dat ik Thugz Mansion van tupac aan ga vragen
Zo hequote:
Het regent hier en het gitaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |