why? *galmt Rosanneeeeeeee door de SC*quote:Op maandag 22 december 2014 07:09 schreef Verbal het volgende:
Ik heb juist afgelopen weekend mijn vrienden en kennisen een Nick en Simonloos 2015 gewenst...
V.
Ik vind Nick en Simon ook leukquote:Op maandag 22 december 2014 05:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van all people wel sarcasme zou herkennen![]()
![]()
Ik vind het een leuk verhaalMaar ik vind Nick (en vooral) Simon erg leuk
Paganquote:Op maandag 22 december 2014 00:06 schreef Pagan het volgende:
@oognip: Crosspost, ff een recente foto van Daimoon, alleen, nadat ik hem had gepost zag ik pas dat je tijdelijk afwezig was.
F&F / Gastgezin Oognips opvangkittens #27
* Playbackt mee * en bedankt , nu heb ik Rosanne in mijn hoofd ipv Let it snowquote:Op maandag 22 december 2014 07:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
why? *galmt Rosanneeeeeeee door de SC*
Hier, voor jou: http://qltel.org/renee/Letitsnow.midquote:
Jij afkickende workaholicquote:Op maandag 22 december 2014 09:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Goedemorgen!Heb al druk gedaan in het huishouden. Nu Netflix! Voor het gevoel hoor ik nu op kantoor te zitten, ben er ook helemaal onrustig van
/sneuneus
Nou gelukkig maar dat het wat beter gaatquote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Spijbelgevoel, juist heerlijk
Ik voel me een heel stuk beter. Ik denk dat ik helemaal gezond was geweest als ik vannacht lekker had geslapen, maar om de een of andere reden beïnvloeden de geluiden die je hoort aan een oud huis bij hele harde wind me meer nu we eigenaar zijn![]()
Ja echt hè?quote:Op maandag 22 december 2014 10:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij afkickende workaholic, geniet nu maar eens lekker van je vakantie
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 22 december 2014 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Spijbelgevoel, juist heerlijk
Ik voel me een heel stuk beter. Ik denk dat ik helemaal gezond was geweest als ik vannacht lekker had geslapen, maar om de een of andere reden beïnvloeden de geluiden die je hoort aan een oud huis bij hele harde wind me meer nu we eigenaar zijn![]()
Jep, en dan vooral de schade die ze bij anderen aanrichten... Volgens de aardige meneer van de verzekering zijn we dan ook wat oververzekerd, ik hou het maar op beroepsdeformatiequote:Op maandag 22 december 2014 10:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat het wat beter gaat, ja nu moet je de dakpannen zelf betalen als ze eraf vliegen
Whutquote:Op maandag 22 december 2014 10:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Hebben jullie trouwens in het weertopic gezien dat ze sneeuwstormen voorspellen voor zaterdag
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #747 Winterweer op komst!quote:Op maandag 22 december 2014 10:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Whut, waarom niet op donderdag en vrijdag als ik vrij ben
Gewoon jezelf opsluiten! /kluizenaarquote:Op maandag 22 december 2014 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Sneeuwstormen? Ik ga mijn snowsteps maar vast klaarleggen dan
Ik heb even gekeken naar de verwachtingen voor hier maar verder dan windkracht 3-4 en een graad of 2 kom ik niet dus ik vermoed dat het los gaat lopenquote:Op maandag 22 december 2014 10:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #747 Winterweer op komst!
Lachende kindjes zijn gewoon veel leuker dan saaie telefoongesprekken dus het zal met de overlast wel meevallenquote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
pb geniet van je vakantie lekker even bijkomen.
md hebben jullie nu toch het huis gekocht wat jullie huurden?
Ik ben mijn vakantie begonnen met een bezoekje aan de ha. Dat ging eigenlijk heel prima met Ean en Sac mee. Volgens mij konden de meeste mensen in de wachtkamer sac ook wel waarderen ik gok de assistente iets minder want die kon haar telefoongesprek iets minder verstaan met een lachende sac er doorheen.
Ik heb ze ook en ze zijn ideaalquote:Op maandag 22 december 2014 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee joh, met snowsteps kan ik heel de wereld aan-tot ik ergens naar binnen moet natuurlijk, want dan moet ik ze met veel moeite af doen![]()
![]()
Maar zaterdag is het markt, dus dat scheelt met naar binnen moeten. Storm kan natuurlijk wel roet in het eten gooien, bedenk ik me nu
Jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
pb geniet van je vakantie lekker even bijkomen.
md hebben jullie nu toch het huis gekocht wat jullie huurden?
Wat heb je?quote:Ik ben mijn vakantie begonnen met een bezoekje aan de ha. Dat ging eigenlijk heel prima met Ean en Sac mee. Volgens mij konden de meeste mensen in de wachtkamer sac ook wel waarderen ik gok de assistente iets minder want die kon haar telefoongesprek iets minder verstaan met een lachende sac er doorheen.
Ik zal nooit de dame uit de straat vergeten die me heel hartelijk uitlachte en een week later zelf met haar arm in het gips zat. Uitgegledenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 10:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal nooit de dame uit de straat vergeten die me heel hartelijk uitlachte en een week later zelf met haar arm in het gips zat. Uitgegleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |