Niet dat onze moeders referentiemateriaal zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh niks mis mee, ook culi-technisch niet. De Appie kookt consequent stukken beter dan mijn moeder, bijvoorbeeld
Dat is knap qut dan. Ik baal al dat ik nu voor de 2e dag ben uitgeschakeldquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Het gaat wel beter dan gisteren, toen had ik echt een grandioze terugval. Hoop wel dat het snel over is, dit is inmiddels al dag 13
Thanks TP! Ik baal er vooral van dat ik de kattenbakken niet kan verschonen. De dames hier houden niet van een vieze bak dus dat vind ik dan zo zielig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
MissD beterschap.
PD sterkte met je rug.
Oh dat is wel sneu ja. Ik hoop dat het snel over isquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Thanks TP! Ik baal er vooral van dat ik de kattenbakken niet kan verschonen. De dames hier houden niet van een vieze bak dus dat vind ik dan zo zielig.
Er lopen echt hele rare types op deze aardkloot.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat mensen mij vragen of ik het adres van X of Y weet en ik het nog gedaan heb ook als ik zeg dat ze het even aan X of Y zelf moeten vragen? Hoe dan?
Ja, dat vind ik ook altijd zo komisch aan die filmpjes van Brein op een dvd.... Als ik hem niet had gekocht, zat ik nu niet naar jullie achterlijke filmpje te kijken, dodo'squote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef Candaasje het volgende:
Zelf verantwoordelijkheid nemen is zo 2013.
Zo, verder nog even bijlezen hoor. Gisteren spontaan naar de film geweest; Interstellar. Toffe film!![]()
Alleen de reclame van meer dan 15 minuten (!!) plus nog eens alle 'binnenkort in de bios'-filmpjes van ook zo'n ook 15 minuten was wel erg veel van het goede... Betaal je meer dan 20 euro om een film te zien - nog niet eens IMAX/3D - plus nog een bak popcorn die natuurlijk best prijzig is, plus parkeerkosten (8 euro...), en natuurlijk de rit ernaartoe, krijg je juist te zien waar je normaal films door gaat downloaden...![]()
Maar goed. Vandaag lekker naar vrienden, gezelligheid en lekker eten enzulks!
Ik hou niet van films met pauze, dan ben ik helemaal uit de sfeer van de filmquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef Bamba het volgende:
Wij zijn vorige week naar de Hobbit geweest. Film zou om 22.00 uur beginnen. Het was 22.30En zonder pauze
En sowieso Brein natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo komisch aan die filmpjes van Brein op een dvd.... Als ik hem niet had gekocht, zat ik nu niet naar jullie achterlijke filmpje te kijken, dodo's
Prijzen van de bios vind ik echt niet meer leuk, trouwens.... Is ook jaren geleden dat ik voor het laatst geweest ben /cheapskate
Ik moet altijd halverwege de film plassen dus baal er van dat er tegenwoordig geen pauzes meer inzittenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hou niet van films met pauze, dan ben ik helemaal uit de sfeer van de film
Dat sowieso ja. Ik haalde niet voor niks veel uit het buitenlandquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En sowieso Brein natuurlijkWat een club kneuzen.
Ik Netflix tegenwoordig. En heb Spotify. Sindsdien download ik eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ik haalde niet voor niks veel uit het buitenland
Maar in principe koop ik niets meer op dvd of Blu-Ray. Maak alleen een uitzondering voor Nederlandse series en breaking bad, want beste serie ooit
Netflix is daar ook wel de grootste reden voor hoor, mooier kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik Netflix tegenwoordig. En heb Spotify. Sindsdien download ik eigenlijk niet meer.
TP: Ik ben al sowieso 2 jaar niet in de bios geweest. Veel te duur.
Ik heb zelfs mijn tv abonnement terug gebracht tot de basis. Scheelt 220 euro op jaarbasis. Misschien dat ik hem opzeg want ik kijk sinds ik Apple TV heb helemaal niet meer en de rest doe ik via de Ipad wel op gemiste uitzending.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Netflix is daar ook wel de grootste reden voor hoor, mooier kan eigenlijk niet
Maar ik moet altijd naar de wc onder de film #zeikwijfquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hou niet van films met pauze, dan ben ik helemaal uit de sfeer van de film
zeikwijf boksquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar ik moet altijd naar de wc onder de film #zeikwijf![]()
mooi dan kan je tijdens pentatonix mooi cola halen voor me.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar ik moet altijd naar de wc onder de film #zeikwijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |