Helemaal prima, dat tijdstip. Heb de populariteit nooit begrepenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:11 schreef Fred_B het volgende:
De Smashing Pumpkins komen trouwens 3x binnen en dat is 3x 's nachts
OKquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal serieus
Maar ik ben het er mee eens dat als er iets van Robbie in moet staan, dat dit wel één van de meest logische is, die je op veel gelegenheden buiten muziekprogramma's ook vaak hoort.
Peaceman zal vast heel gelukkig zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige cijfers voor Radiohead trouwens. Vorig jaar met 4 nummers in de lijst, dit jaar met 7; een dik record.
Op Creep na hebben de bestaande nummers wat plekken verloren, maar daar staan drie binnenkomers tegenover. Fake Plastic Trees op 843, No Surprises op 916 en High And Dry op 1984.
Dat heb ik ook bij Radioheadquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helemaal prima, dat tijdstip. Heb de populariteit nooit begrepen
Alleen maar nummers van voor het Kid A tijdperk. Everything In Its Right Place had erin moeten staan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldige cijfers voor Radiohead trouwens. Vorig jaar met 4 nummers in de lijst, dit jaar met 7; een dik record.
Op Creep na hebben de bestaande nummers wat plekken verloren, maar daar staan drie binnenkomers tegenover. Fake Plastic Trees op 843, No Surprises op 916 en High And Dry op 1984.
Misschien komt dat omdat Radiohead toen nog gewoon muziek maakte?quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen maar nummers van voor het Kid A tijdperk. Everything In Its Right Place had erin moeten staan.
Gaaf om te zienquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik speel even voor Pino en heb dit grafiekje gemaaktAantal nummers per decennium door de jaren heen. Dit jaar voor het eerst meer nummers uit de 90s dan uit de 60s dus.
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:29 schreef cafca het volgende:
Racey moet goddomme ook in de top 2000!
Het opvallendst vind ik die (duidelijk door Radio 2 gestuurde) verjongingskuur in 2009.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaaf om te zien![]()
Opvallend dat de 80's bijna altijd boven de 60's scoren. En de overmacht van de 70's begint af te nemen.
Nah, het is wat bekender. High & Dry zou je zo in kunnen ruilen voor een liedje van Kid A of later. Maar goed, ik zal niet klagen, met 7 liedjes van Radiohead doen ze het goed!quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat Radiohead toen nog gewoon muziek maakte?
Advocaat van de duivel, even jou op de kast jagen...
Echt helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Als het zo doorgaat staan er in 2020 450 nummers uit de 10's in de lijst.
Jaah, Dotan, mr probz, Nick en Simon, Bløf, oceaan...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:47 schreef hhh38 het volgende:
En dat de 10's veel sneller stijgen dan de 00's in de eerste jaren van dat decennium. Als het zo doorgaat staan er in 2020 450 nummers uit de 10's in de lijst.
Dit probleem heeft Pino vorig jaar ook gehad. Ligt aan Radio 2. "Enola Gay" staat onder de bandnaam O.M.D. (met puntjes) terwijl "Maid Of Orleans" van OMD is (zonder puntjes)quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:10 schreef laxus13 het volgende:
Pino![]()
Overigens staat OMD met Enola Gay in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |