En terecht. Fix You is een prachtige plaat, waar Clocks gemiddeld isquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is "Fix You" voorbij "Clocks" gegaan en daarmee het hoogst genoteerde nummer van Coldplay.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is "Fix You" voorbij "Clocks" gegaan en daarmee het hoogst genoteerde nummer van Coldplay.
En voor jou, het hoogst genoteerde Scrubs-nummerquote:
En Afrikaan Beat wederom buiten de boot vallenquote:
Hij staat er te weinig inquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef laxus13 het volgende:
Overigens Frits, David Gray met Babylon op 1687
Walgelijk. Ik wil er verder helemaal geen woorden aan vuil maken. Een aanfluiting is het.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Claudia op 19![]()
Hoe kan dat nou, enorme fanbase ofzo?
The Story Of My Life...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat er weer een groot aantal tienersletjes heeft gestemd.
"Fix You" komt van mijn favoriete Coldplay-album: X&Y.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En terecht. Fix You is een prachtige plaat, waar Clocks gemiddeld is
Uberhaupt níets van de Pretenders. Nou ja, een klein beetje dan op 1600.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:38 schreef FritsFlits het volgende:
I Go To Sleep The Pretenders
Hymn To Her The Pretenders
Don't Get Me Wrong The Pretenders
Brass In Pocket The Pretenders
Back On The Chain Gang The Pretenders
2000 Miles The Pretenders
Staan er niet in. Onhandige TT dan
Maar daar sta ik eerlijk gezegd niet heel erg van te kijken.quote:
Het is ook wel debiel hoe erg je ermee werd kapot gegooid in 2014.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar daar sta ik eerlijk gezegd niet heel erg van te kijken.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En terecht. Fix You is een prachtige plaat, waar Clocks gemiddeld is
Radio10?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef laxus13 het volgende:
En dan wordt je ineens gebeld door radio 10 om iets te zeggen over een plaat waar ik op gestemd heb
10 Goldquote:
Ja, ik ken die zenderquote:
Omdat ik 1x had gestemd voor die top 4000 die daar aan de gang is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik ken die zendermaar hoezo Radio10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |