Huilenquote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ben er helemaal klaar mee, wat een kutmaand. Bijna elke dag natgeregent. Kan me niet herinneren ooit eerder zo chagrijnig geweest te zijn puur door het weer. Ik zou de weergoden graag paar tikken geven nu als dat kon. Fuck deze shit.
Het is maar net wat je zomer en herfst vindt hequote:Op maandag 22 december 2014 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar bestaat er geen Herfst zeker? Van zomer naar winter..
Ziet er niet verkeerd uit. Ben benieuwd wat de nieuwe run doet! GFS gelooft er voor wat betreft NL niet in. Hier wel met -7quote:Op maandag 22 december 2014 21:46 schreef aloa het volgende:
De oper is wel een koude variant. Gemiddelde ligt iets boven nul.
[ afbeelding ]
Als er maar een zonnetje bij komtquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat zou hemels zijn. Eerst forse sneeuwbuien en daarna de diepvries in
Zelfs ik ben het daar op dit moment mee eens. Echt genoeg grijsheid gezien de laatste weken, klaar nu.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:06 schreef StateOfMind het volgende:
Idd, liever 10 graden vorst met een kraakheldere zonnige lucht, dan een graad of 13 met grijs en vochtig weer.
Als het sneeuwt moet het snachts zijn van mij... Wat gaat er boven een prachtig besneeuwd landschap met zon?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zelfs ik ben het daar op dit moment mee eens. Echt genoeg grijsheid gezien de laatste weken, klaar nu.
En nee sneeuw mag ook wegblijven want als het sneeuwt is het ook grijs!
Sneeuwstorm des doodsquote:
Uiterste puntje van Limburg pakt nog een vleugje rood mee.quote:
Blijft goed in de kaarten staan de laatste dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |