Weet je, als het daadwerkelijk -40 wordt dan kom ik persoonlijk een jägermeistertje met je drinkenquote:
Drie dagen -40 en we kunnen een Elfstedentocht rijdenquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weet je, als het daadwerkelijk -40 wordt dan kom ik persoonlijk een jägermeistertje met je drinken
(al drink ik hem dan waarschijnlijk wel huilend en jij lachend)
Tja, je zei zelf net: 'alles kan'quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Drie dagen -40 en we kunnen een Elfstedentocht rijden![]()
Uiteraard gaat het dat niet worden. De -30 is zelfs nog niet gehaald in Nederland.
rare temperatuur schommeling de ene dag nog 19 graden en 3 dagen later plots 0 graden. Gebeurd zoiets in de BeNeLux, denken ze dat de wereld zou vergaanquote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Weer gaat volledig omslaan. Afgelopen week vaak aangenaam, komende dagen zelfs warm. En dan kakt het weer helemaal in
[ afbeelding ]
Och, heb gekker meegemaakt. 20 januari 26 graden, nog geen week later -13 overdagquote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rare temperatuur schommeling de ene dag nog 19 graden en 3 dagen later plots 0 graden. Gebeurd zoiets in de BeNeLux, denken ze dat de wereld zou vergaan
Flauwekul altijd dat NL niet voor winterweer gemaakt isquote:Op maandag 22 december 2014 15:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ga lekker naar Zweden voor een beetje kou en sneeuw (en daar is alles er ook voor aangepast)
Als ik zin heb in een weekje sneeuw,dan leen ik de auto van mijn pa wel , die kart er met een enkele tank diesel heen. en dan heb je bijna een kwart tank over. daar kan je geen buil aan vallen
Precies ja, ik vraag me wel af hoe het gaat als je b.v. een herhaling krijgt van februari 1956.quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Flauwekul altijd dat NL niet voor winterweer gemaakt isAlles tussen een x-aantal graden onder nul en een kleine tien graden boven nul met redelijk wat wind en een aanzienlijke hoeveelheid neerslag is precies wat Nederlands winterweer is.
Daar bestaat er geen Herfst zeker? Van zomer naar winter..quote:Op maandag 22 december 2014 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Och, heb gekker meegemaakt. 20 januari 26 graden, nog geen week later -13 overdag
Zulk hevig winterweer legt dr maatschappij van tegenwoordig helemaal.plat joh.quote:Op maandag 22 december 2014 19:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja, ik vraag me wel af hoe het gaat als je b.v. een herhaling krijgt van februari 1956.
Vorig jaar was het, s avonds in elk geval, ook aardig fris. Hoort er bij vind ik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef aloa het volgende:
Winter tijdens de jaarwisseling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S'nachts dan?quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef aloa het volgende:
Winter tijdens de jaarwisseling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
's Nachts. De jaarwisseling is niet in de middag nee.
Moet er eerst sneeuw komen voordat er een ijsvloer ligt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef bedachtzaam het volgende:
Een herhaling van 2010 vind ik wel iets, een flinke laag sneeuw en koude voor de hele maand Januari graag
Ja, dat zou hemels zijn. Eerst forse sneeuwbuien en daarna de diepvries inquote:Op maandag 22 december 2014 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Moet er eerst sneeuw komen voordat er een ijsvloer ligt.
Dan 24 cm ijs, en verder blijft de sneeuw alleen liggen in de weilanden en grasveldjes, met af en toe een verdwaalde sneeuwhoopquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat zou hemels zijn. Eerst forse sneeuwbuien en daarna de diepvries in
Graagquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, dat zou hemels zijn. Eerst forse sneeuwbuien en daarna de diepvries in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |