Zuidelijker is niet altijd warmer. Als het koud is, is die regio vrij vaak nog het koudst van allemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:17 schreef Djeez het volgende:
Hopelijk wordt het rond de jaarwisseling wat warmer en droog. Ik ga Oud en Nieuw vieren in Antwerpen, en dat is toch bijna 300 km vanuit Assen...
Ach, je champagne blijft in elk geval wel koud danquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:17 schreef Djeez het volgende:
Hopelijk wordt het rond de jaarwisseling wat warmer en droog. Ik ga Oud en Nieuw vieren in Antwerpen, en dat is toch bijna 300 km vanuit Assen...
Weerkaarten staan er als je inlogt.twitter:Jantje_ twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 20:17:08Update adhv weermodel UKMO door @Alpenweerman te lezen op: http://t.co/bYYJSoQ5wV Noorden 12-14cm sneeuw reageer retweet
Het kan vriezen het kan dooienquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:54 schreef RiKe het volgende:
Leiden meld zich, ik verwacht dat het een verhaal met kaplaarzen wordt ipv snowboots.
Wie geeft mij (graag) ongelijk met een andere waarheid?
godverquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eeuw_op_komst__.html
En daar kom je nu achterquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
godverwat een kutbladis het toch ook
het was meer de zoveelste bevestiging in 40 jaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
En daar kom je nu achter
Beter laat dan nooit
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was meer de zoveelste bevestiging in 40 jaar
in de UK heb je er ook wel een paar hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Er is maar 1 krant erger dan de Telegraaf, en dat is Bild
Als die doorkrijgen dat er een kleine kans op sneeuw is staat de hele voorpagina vol met overlevingstips
Owww inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de UK heb je er ook wel een paar hoormaar Bild is zeker een stap erger dan de telegraaf.
maar feit is wel dat er een trendbreuk lijkt te zitten in de langere termijn. Ben benieuwd, maar de spreiding is groot vooralsnog.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Owww inderdaad jaHelemaal vergeten.
Pluimen lijken elke paar uur meer en meer te kelderen. Als dit zo doorgaat is het vanaf aanstaand weekend hardcore diepvriesweer met min 10 overdagquote:
Ik huil met je mee. Ik hou wel van dit herfstige weerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pluimen lijken elke paar uur meer en meer te kelderen. Als dit zo doorgaat is het vanaf aanstaand weekend hardcore diepvriesweer met min 10 overdag
Het valt of staat met de koers van het lagendrukgebied wat er aan komt. Verder heeft sneeuw ook een invloed op de temperatuur, als we geen sneeuw krijgen word het ook minder koud. We kunnen ook gewoon nog steeds een dikke plens met regen op ons dak krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:17 schreef Againzender het volgende:
Ik vind er nog veel spreiding in zitten. Wat op zich als je sneeuw wilt wel een goed scenario is. Maar nog zeer onzeker.
Het kan beter stevig vriezen (stookkosten buiten beschouwing gelaten) dan dat het halfzacht weer is met flinke wind. Zolang het maar niet sneeuwt. Dat is allemaal leuk voor de sfeer, maar verder vooral onhandig qua verkeer/openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ach zie het zo, de wind gaat in elk geval liggen. Die begint me wel een beetje te irriteren
Mja, alleen met de almaar kouder wordende pluimen, die overdag nauwelijks meer boven nul gaan komen en de steeds korter wordende termijn heb ik daar weinig vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het valt of staat met de koers van het lagendrukgebied wat er aan komt. Verder heeft sneeuw ook een invloed op de temperatuur, als we geen sneeuw krijgen word het ook minder koud. We kunnen ook gewoon nog steeds een dikke plens met regen op ons dak krijgen.
Het is toch een kortstondig iets, het is allemaal fragiel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja, alleen met de almaar kouder wordende pluimen, die overdag nauwelijks meer boven nul gaan komen en de steeds korter wordende termijn heb ik daar weinig vertrouwen meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |