Eens kijken hoe de kaarten komende donderdag zullen zijn.quote:
Eens, wat mij betreft nog iets te ver weg om al in jubelstemming te geraken. Het staat al wel een paar dagen in de modellen, maar allemaal nog heel erg ver weg en onzekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Eens kijken hoe de kaarten komende donderdag zullen zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil best wel wat sneeuw hoor!Maar het zal wel overal vallen, behalve hier
Blijft wel boeiend om in de gaten te houden komende dagen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, wat mij betreft nog iets te ver weg om al in jubelstemming te geraken. Het staat al wel een paar dagen in de modellen, maar allemaal nog heel erg ver weg en onzeker
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
Wat is dit dan voor kaart joh:
[ afbeelding ]
En dat met lage temperaturen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje met weinig zuurstofquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat je een redelijk geclusterde hoeveelheid koude leden hebt maar tegelijkertijd een erg brede spreiding.quote:
De 18Z run van gfs gaf een hele lading sneeuw, waar vervolgens in de 0Z run niks meer van terug te vinden is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:08 schreef Beauke het volgende:
Wat sneeuw deze winter zou wel weer leuk zijn.
M'n zoon blijft maar vragen: 'mama, wanneer krijgen we sneeuw, wanneer gaat het sneeuwen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |