Integratie kost tijd. Dat is altijd zo geweest. Na een paar generaties voelen groepen zich normaal al wel verbonden met het land. Maar als je hard blijft schreeuwen dat ze er niet bij horen dan help je dat proces niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoel is alles behalve irrelevant. Vaak gaat het mis als je geen enkele verbondenheid voelt met het land waar je geboren bent.
Veel allochtonen voelen zich hier niet thuis maar in het land van herkomst ook niet, en dat is de basis voor relatief veel problemen.
Dat je ouder wordt heeft meer te maken met mensen die de laatste paar jaar met hun dodelijke ziekte langer kunnen oprekken in plaats van dat ze langer fit zijn om te werken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de AOW-leeftijd was meegegroeid met de levensverwachting had deze nu al zo'n beetje 70 moeten zijn. Dus ik snap niet dat mensen klagen over het feit dat het tegen die tijd (over 46 jaar) 71,5 is....
Nee. Iemand die niet van Germaanse afkomst is kan nooit Nederlander zijn, je kunt de Nederlandse nationaliteit hebben, hier al je hele leven wonen maar dat maakt je nog geen Nederlander.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Iemand die niet van Germaanse afkomst is kan nooit Nederlander zijn, je kunt de Nederlandse nationaliteit hebben, hier al je hele leven wonen maar dat maakt je nog geen Nederlander.
Al waren ze 100% slimmer tegen die tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef Scuidward het volgende:
Gelukkig is het gas tegen die tijd wel op, kunnen we een realistische boekhouding gaan voeren.
Verder weet ik niet of in 2060 zoveel procent van de allochtonen werkloos is, is elke nieuwe generatie niet zoveel % slimmer? Dat vind ik nog wel de meest rare aanname.
Volgens de wet wel. Einde verhaal. Slotje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Iemand die niet van Germaanse afkomst is kan nooit Nederlander zijn, je kunt de Nederlandse nationaliteit hebben, hier al je hele leven wonen maar dat maakt je nog geen Nederlander.
Niet iets om blij mee te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Ciora het volgende:
Zo lang de mens bestaat trekt men al naar gebieden waar het leven het eenvoudigst/rijkst is. Zodra de grond (en in ons geval het sociale stelsel) uitgeput raakt, gaan we weer ergens anders heen.
Regelt zich allemaal vanzelf
Omdat je geen Nederlandse afkomst hebt.quote:
Dat zou nog mooier zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al waren ze 100% slimmer tegen die tijd.
Dus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat je geen Nederlandse afkomst hebt.
Wetten zijn kunstmatig, evolutie is feitelijk. Slotje op Nederland gaarne.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volgens de wet wel. Einde verhaal. Slotje.
Etnisch vs nationaliteit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jongens die hier geboren zijn en Mohammed of iets in die richting genoemd worden zijn Nederlands.
Maar nog steeds betekenen dat ze een achterstand hebben.quote:
Oh ja. Anders kun je je plannen t.a.v. al die andere 'ongewenste' elementen niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wetten zijn kunstmatig, evolutie is feitelijk. Slotje op Nederland gaarne.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
Dat ideeën als die van DIMM en die Tacostamper nog bestaan... anno 2014... royale
Misschien dat ze met minder achterstand meer kunnen werken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar nog steeds betekenen dat ze een achterstand hebben.
Weg met ons? Vurig Brabants patriot, vriend.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met je "weg met ons" mentaliteit
Zoals?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja. Anders kun je je plannen t.a.v. al die andere 'ongewenste' elementen niet uitvoeren.
Inteelt met zo'n grote bevolking uhuquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Het is allemaal nogal arbitrair. Er zullen ook mensen zijn die vinden dat je zeker tot 1700 geen buitenlandse invloeden in je stamboom mag hebben. Lang leven inteelt !
Een Nederlander is opgevoed volgens Nederlandse normen en waarden. Dat iemand van Turkse of Marrokaanse afkomst een Nederlands paspoort heeft maakt hem/misschien voor de wet een Nederlander maar hij/zij zal altijd van allochtone afkomst blijven.quote:
Dat was meer een grapjequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Inteelt met zo'n grote bevolking uhu
Belgen die zich er mee gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
Dat ideeën als die van DIMM en die Tacostamper nog bestaan... anno 2014... royale
Evolutie zei je toch? Wordt een lekkere samenleving als je je laat richten door de religie van het sociaal-darwinisme.quote:
Wat met de Nederlandse-Marokkaan die universitair is opgeleid en beter Nederlands kan schrijven dan de gemiddelde "echte Nederlander"?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Een Nederlander is opgevoed volgens Nederlandse normen en waarden. Dat iemand van Turkse of Marrokaanse afkomst een Nederlands paspoort heeft maakt hem/misschien voor de wet een Nederlander maar hij/zij zal altijd van allochtone afkomst blijven.
Ik ben geen Belg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Belgen die zich er mee gaan bemoeien.
Want je bent een racist als je mensen onderverdeeld aan de hand van hun afkomst? Misschien moet je je woordenboek er even bij pakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weg met ons? Vurig Brabants patriot, vriend.
Geen racist, echter. Dat zou gewoon dom zijn.
Uhuquote:
Laat ik nu het donkerbruin vermoeden hebben dat jij wel meer doet dan enkel onderverdelen op afkomst.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want je bent een racist als je mensen onderverdeeld aan de hand van hun afkomst? Misschien moet je je woordenboek er even bij pakken.
Inteelt is naar mijn weten vooral kenmerkend voor de Arabische wereld, waar het gebruikelijk is met neven en nichten te trouwen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Het is allemaal nogal arbitrair. Er zullen ook mensen zijn die vinden dat je zeker tot 1700 geen buitenlandse invloeden in je stamboom mag hebben. Lang leven inteelt !
Dat mag... wettelijk gezien ben ik Nederlander, ja. Want Noord-Brabant. Maar cultureel en historisch gezien horen wij gewoon bij België. Kwestie van een landsgrens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uhumaar goed ik speel wel met je mee.
Historisch gezien horen België en Luxemburg gewoon bij Nederland dus wat lul je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat mag... wettelijk gezien ben ik Nederlander, ja. Want Noord-Brabant. Maar cultureel en historisch gezien horen wij gewoon bij België. Kwestie van een landsgrens.
Oeh, je zegt politiek-incorrecte dingen !quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inteelt is naar mijn weten vooral kenmerkend voor de Arabische wereld, waar het gebruikelijk is met neven en nichten te trouwen.
Grenzen zijn dat zeker, evolutie is dat niet ik deel dan ook niet in aan de hand van binnen welke grens je geboren bent, maar aan de hand van etnische afkomst.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Evolutie zei je toch? Wordt een lekkere samenleving als je je laat richten door de religie van het sociaal-darwinisme.
Overigens, als een wet iets 'plastisch' is, zijn landsgrenzen dat ook.
Ga je nu echt mij de geschiedenis van de Nederlanden uitleggen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Historisch gezien horen België en Luxemburg gewoon bij Nederland dus wat lul je.
Dat is wel heel erg hypothetisch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat met de Nederlandse-Marokkaan die universitair is opgeleid en beter Nederlands kan schrijven dan de gemiddelde "echte Nederlander"?
Ze moeten de AOW gewoon afhankelijk maken van arbeidsjaren. Als je 40,45 jaar hebt gewerkt ben je klaar. Als je op je 15 begint prima, mag je met 55 al van de zon gaan genieten. Begin je pas op je dertigste, ook goed, afzwaaien als je 70 bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:21 schreef RedFever007 het volgende:
71.5 AOW leeftijd![]()
Gaat nergens over
Historisch gezien horen Nederland en België bij Duitsland.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Historisch gezien horen België en Luxemburg gewoon bij Nederland dus wat lul je.
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mocht je willen...quote:
Ja, dan wel!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar stel nu eens, dat het niet hypothetisch zou zijn.
Neen, het is een urban myth dat ik andere rassen haatquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik nu het donkerbruin vermoeden hebben dat jij wel meer doet dan enkel onderverdelen op afkomst.
Vooral het studeren ontmoedigen inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze moeten de AOW gewoon afhankelijk maken van arbeidsjaren. Als je 40,45 jaar hebt gewerkt ben je klaar. Als je op je 15 begint prima, mag je met 55 al van de zon gaan genieten. Begin je pas op je dertigste, ook goed, afzwaaien als je 70 bent.
Want?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mocht je willen...
Voor een nationalist heb je bar weinig historisch besef.
Oh, geen haat wellicht. Eerder een misplaatst superioriteitscomplexquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, het is een urban myth dat ik andere rassen haat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |