Je zou ook gewoon inhoudelijk op zijn post in kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier was ik het niet mee eens maar misschien zat ik fout.... Mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn inwoner van Nederland.
En je laatste zin ...
Bij iemand die zo in de slachtofferrol zit ? Nah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon inhoudelijk op zijn post in kunnen gaan.
Slachtofferrol? hij geeft gewoon aan dat allochtonen zich vaak niet verbonden voelen met Nederland en dat je ze dus lastig als Nederlander kan zien .quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij iemand die zo in de slachtofferrol zit ? Nah.
Nee, gewoon naar de biologische feiten kijken in plaats van alles door de roze bril van de SP te bekoekeloerenquote:
Lees het begin van zijn reactie. Vervolgens de generalisatie en daarna het 'kaaskoppen' argument afsluitend met de typische 'struisvogel'quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Slachtofferrol? hij geeft gewoon aan dat allochtonen zich vaak niet verbonden voelen met Nederland en dat je ze dus lastig als Nederlander kan zien .
Wanneer ben je een Nederlander?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar de biologische feiten kijken in plaats van alles door de roze bril van de SP te bekoekeloeren
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees het begin van zijn reactie. Vervolgens de generalisatie en daarna het 'kaaskoppen' argument afsluitend met de typische 'struisvogel'
Wtf..quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef Dwersdriever het volgende:
beroepsbevolking die voor eenderde bestaat uit allochtonen.
Flikker toch op. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander. Je kan wel hard gaan schreeuwen dat dat niet zo is, maar deze mensen zijn wettelijk Nederlander en hebben exact dezelfde rechten en plichten als jij en ik. Je kan wel gaan schreeuwen over genen en afkomst, maar dat veranderd niets aan de werkelijkheid. Daar moet je gewoon mee leven, ze zijn er en ze blijven er.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Dit is politiek-correcte onzin.
Typisch hoe jij mij altijd weet te vindenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je leert het ook nooit he, DIMM...
Mijn God...
De Douglas van Twente is ook Nederlands. Geboren in Brazilie, 3 jaar hier gewoond en woont nu in Rusland.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen kan een Nederlandse nationaliteit krijgen, dat maakt je nog geen Nederlander.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Flikker toch op. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander. Je kan wel hard gaan schreeuwen dat dat niet zo is, maar deze mensen zijn wettelijk Nederlander en hebben exact dezelfde rechten en plichten als jij en ik. Je kan wel gaan schreeuwen over genen en afkomst, maar dat veranderd niets aan de werkelijkheid. Daar moet je gewoon mee leven, ze zijn er en ze blijven er.
Maar goed, ga maar roepen dat ze geen Nederlander zijn en vervolgens klagen over dat ze niet integreren en zich geen Nederlander voelen. Dat lijkt me veel verstandiger.
Neigt naar sado-masochisme inderdaad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Typisch hoe jij mij altijd weet te vinden
Je maakt "gevoel" op deze manier wel erg irrelevant.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Flikker toch op. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander. Je kan wel hard gaan schreeuwen dat dat niet zo is, maar deze mensen zijn wettelijk Nederlander en hebben exact dezelfde rechten en plichten als jij en ik. Je kan wel gaan schreeuwen over genen en afkomst, maar dat veranderd niets aan de werkelijkheid. Daar moet je gewoon mee leven, ze zijn er en ze blijven er.
Maar goed, ga maar roepen dat ze geen Nederlander zijn en vervolgens klagen over dat ze niet integreren en zich geen Nederlander voelen. Dat lijkt me veel verstandiger.
Ik schreeuw niet zo veel meer, ik flikker gewoon op, zoals je adviseert. Vergeefse energie om uit te leggen waarom we niet moeten toelaten dat Nederland verandert in een land met vele miljoenen mensen van allochtone herkomst. Ga zelf maar bedenken waarom dat niet wenselijk is. De ballen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef kipknots het volgende:
Flikker toch op. Iemand met een Nederlands paspoort is gewoon een Nederlander. Je kan wel hard gaan schreeuwen dat dat niet zo is, <knip>
Als je van Germaanse afkomst bent en langer dan drie generaties in Nederland hebt gewoondquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer ben je een Nederlander?
Gevoel is ook irrelevant. Deze mensen wonen hier, zijn wettelijk Nederlander en blijven er ook. Cultuur is nou eenmaal iets dat veranderd, door invloeden van binnen en buitenaf. Je kan daar hard tegen schoppen of het accepteren. Maar dat veranderd daar niets aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je maakt "gevoel" op deze manier wel erg irrelevant.
Nogal arbitrair, niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je van Germaanse afkomst bent en langer dan drie generaties in Nederland hebt gewoond
Er is een verschil tussen iedereen binnen laten en de mensen die al binnen zijn acccepteren als Nederlander. Dat begrijp je toch ook wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet zo veel meer, ik flikker gewoon op, zoals je adviseert. Vergeefse energie om uit te leggen waarom we niet moeten toelaten dat Nederland verandert in een land met vele miljoenen mensen van allochtone herkomst. Ga zelf maar bedenken waarom dat niet wenselijk is. De ballen.
Gevoel is alles behalve irrelevant. Vaak gaat het mis als je geen enkele verbondenheid voelt met het land waar je geboren bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gevoel is ook irrelevant. Deze mensen wonen hier, zijn wettelijk Nederlander en blijven er ook. Cultuur is nou eenmaal iets dat veranderd, door invloeden van binnen en buitenaf. Je kan daar hard tegen schoppen of het accepteren. Maar dat veranderd daar niets aan.
Heul niet, als ik in China geboren zou zijn uit twee Nederlandse ouders, ben ik dan ineens een Chinees? Een Aziaat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neigt naar sado-masochisme inderdaad.
Maar allemensen, wat een lulkoek ben je weer aan het uitkramen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |