Mompelt iets met rabobankquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Wow vet handig, op internetbankieren kan ik nu ook zien welke automatische incasso's er elk moment van mijn rekening gehaald worden. Handig!
Ik zit ook bij de raboquote:
erg is dat hequote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Pff als ik eenmaal stof zie liggen in mijn kamer dan zie ik het echt overal
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.quote:
Janken mag in FB, dag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor het verneuken van mijn topic.
You better be wearing a rubber!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Ga nu weer niet hier beginnen anders neuk ik jullie de moeder.
50 euroquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Van binnen schoonmaken? Ik maak om de drie maand de kast aan de binnenkant stofvrij (doe een poging tot) zodat de temperatuur op acceptabel niveau blijft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.
Fopj0nquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Weer? Dat deed je gisteravond ook al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weer? Dat deed je gisteravond ook al.
Mijn vorige pc had een baard van stof.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnen schoonmaken? Ik maak om de drie maand de kast aan de binnenkant stofvrij (doe een poging tot) zodat de temperatuur op acceptabel niveau blijft.
mot je komen dan kutvarkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn vorige pc had een baard van stof.
Heb je er een knuffeltje van gemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaar
of een hele mat met stofquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaar
De mijne was niet zo tevreden over een liter annanas guanabanana sap.quote:
Uiteraard. Slaap er elke nacht meequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je er een knuffeltje van gemaakt?
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
De mijne was niet zo tevreden over een liter annanas guanabanana sap.![]()
We hebben 'm daarna begraven en terug gegeven aan de natuur.
Aw! Pics.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Slaap er elke nacht mee
Herkenbaar. Mat met stof op de bodem en in de fans, echt ranzig. Sommige hebben de pc ook nog eens in de buurt van de keuken staan waardoor alles lekker vettig wordtquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of een hele mat met stof![]()
echt sommige mensen zijn echt goorpijpen en dan hebben ze 4 jaar lang dezelfde computer
echt huilen altijd
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik ga er ooit 100.000.000 volt doorjagen en hoop dat het dan tot leven komt.
All about the pentiums van Weird All Jankovic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wel mooie muziek uitgekozen enzo?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
All about the pentiums van Weird All Jankovic.
Kan ook prima. Kabels beetje netjes wegwerken zodat je overal goed bij kunt en het schoonmaken hoeft helemaal niet veel tijd in beslag te nemen. Ik gebruik een stofzuiger en een make-up kwastje om de fans schoon te maken, stofdoek voor de overige componenten. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef Sardu het volgende:
[..]sommige mensen...
Sinds ik een custom pc heb ben ik er wel wat meer zuunig op en maak ik wat vaker schoon.
Moet nog ff wachten totdat de benodigde condensatoren geleverd worden. Als het zover is zal ik over de wereld heersen met mijn nieuwe sidekick.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik ga er ooit 100.000.000 volt doorjagen en hoop dat het dan tot leven komt.
ik gebruik een zachte verfkwastquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook prima. Kabels beetje netjes wegwerken zodat je overal goed bij kunt en het schoonmaken hoeft helemaal niet veel tijd in beslag te nemen. Ik gebruik een stofzuiger en een make-up kwastje om de fans schoon te maken, stofdoek voor de overige componenten. Nog nooit problemen mee gehad.
Werkt ook prima natuurlijk. Voor het hardnekkige stof gebruik ik sowieso een wat hardere kwast, als je het met beleid doet zal dat geen problemen op moeten leveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik een zachte verfkwast
helpt ook al als je gewoon weet wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Werkt ook prima natuurlijk. Voor het hardnekkige stof gebruik ik sowieso een wat hardere kwast, als je het met beleid doet zal dat geen problemen op moeten leveren.
Ik heb hier ook een gestolen make-up kwast liggen voor dat werk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan ook prima. Kabels beetje netjes wegwerken zodat je overal goed bij kunt en het schoonmaken hoeft helemaal niet veel tijd in beslag te nemen. Ik gebruik een stofzuiger en een make-up kwastje om de fans schoon te maken, stofdoek voor de overige componenten. Nog nooit problemen mee gehad.
Dat sowieso. Als je er weinig vanaf weet kun je het beter laten doen door iemand met wat meer ervaring.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
helpt ook al als je gewoon weet wat je aan het doen bent
Oei, dat is zuur. Was het een duur model? Ik ben erg voorzichtig met geluids en videokaart, dat zijn de duurste componenten. Het mobo koste nog minderquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb welgeteld één keer mijn laptop uit elkaar gehaald toen ik mijn ventilatortje moest vervangen
Fans kunnen niet zo heel veel hebben, de kans bestaat dat als je er een kwast tussen gaat vrotten je een blad afbreekt. In dat geval kun je de fan gaan vervangen ivm onbalans, op den duur gaan de lagers eraan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
op school wel eens gezien dat iemand met zo'n kwast aan het rammen was en toen hij zijn computer aan wou zetten was zijn fan kapot
Volgens mij heeft die laptop iets van 700 piek gekostquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur. Was het een duur model? Ik ben erg voorzichtig met geluids en videokaart, dat zijn de duurste componenten. Het mobo koste nog minder
Oeps, verkeerd gekwootquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die laptop iets van 700 piek gekost
Ventilatortje besteld op ebay voor ¤1.20 of zoiets![]()
Gelukkig was er een youtube tutorial
Maar mooi dat het gelukt is. Ik vind laptops naar, je moet precies bijhouden waar alles schroefjes en onderdelen horenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een gestolen make-up kwast liggen voor dat werk.![]()
Heb wel ooit mijn geluidskaart kapot gestofzuigerd.
Mwah, viel mee. Een Auzentech van ~60 euro. Wel dikke zonde natuurlijk en ik had 'm toen ook nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef bondage het volgende:
Oei, dat is zuur. Was het een duur model? Ik ben erg voorzichtig met geluids en videokaart, dat zijn de duurste componenten. Het mobo koste nog minder
Oh stofzuigen is funest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een gestolen make-up kwast liggen voor dat werk.![]()
Heb wel ooit mijn geluidskaart kapot gestofzuigerd.
Wat doe jij dan weer triest?quote:
Valt nog mee inderdaad, maar idd wel zonde dat het stuk is gegaan. Ben zelf altijd erg voorzichtig met de componenten, ook ivm statische elektriciteit die je met een stofzuiger op kunt wekken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah, viel mee. Een Auzentech van ~60 euro. Wel dikke zonde natuurlijk en ik had 'm toen ook nog niet zo lang.
Mja, te verwaarlozen als je kijkt hoeveel toetsenborden ik al met koffie heb overgoten.
Fopjen hoe is het met je voiturequote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan weer triest?
Waardeloos figuur.
wat een idiootquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordan Parke geeft 125.000 euro uit om op Kim Kardashian te lijken
Al doende leert men.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt nog mee inderdaad, maar idd wel zonde dat het stuk is gegaan. Ben zelf altijd erg voorzichtig met de componenten, ook ivm statische elektriciteit die je met een stofzuiger op kunt wekken.
Ik mis z'n schimmelbak.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Fopjen hoe is het met je voiture
Prima hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Fopjen hoe is het met je voiture
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
450x, echt fantastisch
op de schrale piemelhuid na
Ben ik wel uitgenodigd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
doe goffetomme normaal man, wij wachten tot het huwelijk
* Sardu giet biertje op de grond voor verloren broeder.quote:
Ja superquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Prima hoor
En bij jou dan? Bevalt ie?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens mijn 'boomstam' zo beroeren![]()
![]()
Leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef d4v1d het volgende:
Kwam harry piekema tegen, die kwam boodschappen doen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:19 schreef d4v1d het volgende:
Had bijna een handtekening op mijn bonuskaart gevraagd
Wie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef d4v1d het volgende:
Kwam harry piekema tegen, die kwam boodschappen doen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan weer triest?
Waardeloos figuur.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt door de dikke varkensreet van fopje
Ah... Die vervelende.quote:
Beter haal je Klok, kan je de hele avond op de klok kijken. Hihahoquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, zo lang je hem niet open schroeft is er niks aan de hand.
Of het mooi is, is een 2e.
quote:
quote:
Nice waar is dat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga vanavond ook aan het bier, kijkje nemen bij Hardcore XL
Chill veel plezier alvast. Niet aan de pillen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beursgebouw Eindhoven, heb gratis kaartjes
Ik zei toch al dat ik aan het bier gingquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chill veel plezier alvast. Niet aan de pillen?
Prima te drinken wel. Stuk minder bitter dan Grolsch.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik aan het bier gingen nee geen pillen, doe ik sowieso niet maar las ook dat er slechte in de omloop waren.
Nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prima te drinken wel. Stuk minder bitter dan Grolsch.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grappa_(drank)
Dit is trouwens niet te zuipen.
Kreeg 2 weken geleden een shotglaasje vol. Ik kan veel hebben, maar dit was me toch iets te ranzig.quote:
Nog nooit gedronken dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prima te drinken wel. Stuk minder bitter dan Grolsch.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grappa_(drank)
Dit is trouwens niet te zuipen.
Goldstrike bahquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:42 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken dit.
Ben wel een fan van Duvel en guinnessDesperados is ook wel te zuipen
En af en toe een shotje goldstrike of dergelijk.
Je proeft het amper !quote:
Ik drink bijna nooit shotjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:05 schreef Stratman het volgende:
[..]
Je proeft het amper !
Qua shotjes vind ik een hoop wel prettig maar Stro 80 gaat er hier nooit in.
vieze junk elke dag wiet rokenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
drankgore alcoholistenbende hier
Wiet roken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
drankgore alcoholistenbende hier
hahaha ja helemaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:16 schreef Stratman het volgende:
[..]
Wiet roken.
omdat je het dagelijkse leven niet aankan zonder verdovende middelen
is lkkr man beetje series kijken beetje gamen beetje lachen met vriendenquote:
Ik snap die shit man, dat zijn de struggles van het bestaan als FOK!kerquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha ja helemaal![]()
wow je hebt mij zojuist in 1 zin omschreven godverdomme
jij bent mijn nieuwe fokheld
[..]
is lkkr man beetje series kijken beetje gamen beetje lachen met vrienden
heb je nog meer van dit soort wijsheden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:20 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik snap die shit man, dat zijn de struggles van het bestaan als FOK!ker
Ah mattie, ik ga die boek schrijven tog, wil ik wel FOK!abbo jwzquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je nog meer van dit soort wijsheden?
misschien moet je een boek maken en die dan via FOK! verkopen
kan je mad cash verdienen ditdat
ga weg joh sloeberquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:23 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ah mattie, ik ga die boek schrijven tog, wil ik wel FOK!abbo jwz
Ah joh, pannenkoek. Wiet kopen van je geldquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga weg joh sloeber
ik heb tenminste nog geld voor mijn wiet jij hebt niet eens geld voor fok abo
ga naar huis joh
betalenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:39 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ah joh, pannenkoek. Wiet kopen van je geldAls je nou eens leert investeren, je weet wel beetje kweken tog, dan zet je gwn plantjes in je tuin tog ja tog matti? dan heb je zo 5 barkie als het goede teelt is
neequote:Op vrijdag 19 december 2014 19:42 schreef Stratman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent er zo een?
Das waar ook .quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was niet hij
hij is van de snackbar
Paar dagen terug zowel New Kids Turbo als Nitro gekeken, NItro vond ik echt een kut film, turbo vond ik wel lachen!quote:
Nitro was toch de 2de ? dan heb je gelijk . Flodder was net zo helaasquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Stratman het volgende:
[..]
Paar dagen terug zowel New Kids Turbo als Nitro gekeken, NItro vond ik echt een kut film, turbo vond ik wel lachen!
Nitro was de laatste ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nitro was toch de 2de ? dan heb je gelijk . Flodder was net zo helaas
Huub was inderdaad veel beter , veel droger ook .Net als die Kees . 3 was te overdreven en te kinderlijk naar mijn mening . En Kees werd neergezet als een downsyndroomtypequote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nitro was de laatste ja.
Flodder inderdaad net zo, Flodder in amerika kon ik wel waarderen trouwens, Flodder 3 veel minder.
Ik blijf erbij, Huub Stapel was de beste Johnny, ik trap nu veel mensen tegen het zere beenCoen was ook echt heel erg goed, maar om de een of andere reden zette Huub het veel geloofwaardiger neer.
Ik vond de laatste Kees wel grappig, het was echt zo`n lomp figuur, ik vond het wel wat hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huub was inderdaad veel beter , veel droger ook .Net als die Kees . 3 was te overdreven en te kinderlijk naar mijn mening . En Kees werd neergezet als een downsyndroomtype
Coentje was ook een kakker van origine , wel kut dat ie er kapot bij neerviel net als zijn paquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik vond de laatste Kees wel grappig, het was echt zo`n lomp figuur, ik vond het wel wat hebben.
Maar wat Huub betreft ja, ik vond hem veel stoerder, die Coen was goed, daar niet van, maar mij te veel hoe zeg je dat.. kakkerig stoer..
Ja, dat was wel echt kut... Tijdens een besloten feestje omdat het 5e seizoen er op zat, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Coentje was ook een kakker van origine , wel kut dat ie er kapot bij neerviel net als zijn pa
Yup , stond op de roze auto volgens mij . Ze besloten ook om er meteen mee te stoppenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt kut... Tijdens een besloten feestje omdat het 5e seizoen er op zat, toch?
Snap ik best ja, want doorgaan zonder Johnny? CQ Weer een vervanger zoeken, dat was de doodsklap voor Flodder geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup , stond op de roze auto volgens mij . Ze besloten ook om er meteen mee te stoppen
Dick Maas moet dat niet meer doen.. Wordt toch een teleurstelling waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef Stratman het volgende:
[..]
Snap ik best ja, want doorgaan zonder Johnny? CQ Weer een vervanger zoeken, dat was de doodsklap voor Flodder geweest.
(Al schijnt Dick Maas weer plannen te hebben voor een nieuwe seizoen/film, zoiets last ik in ieder geval)
Ik denk op zich dat De Walle en Simic zich er nog wel voor willen lenen, Nelly niet meer... Die is dan ook al ehh, 75-80? Misschien Simone Kleinsma?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick Maas moet dat niet meer doen.. Wordt toch een teleurstelling waarschijnlijk.
Maar wil die dat dan doen met de oude cast zoals Nelly, De Walle en Simic ?
Maar dan ga je niet meer de humor van vroeger krijgen omdat er tegenwoordig veel tere zieltjes zijn . Weet ook niet of dat 'huis' en die 'wijk' er nog staan ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat De Walle en Simic zich er nog wel voor willen lenen, Nelly niet meer... Die is dan ook al ehh, 75-80? Misschien Simone Kleinsma?En misschien Huub weer als Johnny
Denk dat de humor er niet meer is nee, of in ieder geval flink aangepast, denk dat ze het huis en de wijk nog wel gebruiken. Ben benieuwd of het ooit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan ga je niet meer de humor van vroeger krijgen omdat er tegenwoordig veel tere zieltjes zijn . Weet ook niet of dat 'huis' en die 'wijk' er nog staan ?
Maar Huub moet het gewoon hierbij laten . Gewoon genieten van oude afleveringen op Youtubequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:15 schreef Stratman het volgende:
[..]
Denk dat de humor er niet meer is nee, of in ieder geval flink aangepast, denk dat ze het huis en de wijk nog wel gebruiken. Ben benieuwd of het ooit gaat gebeuren.
Ja, denk ook wel dat het beter is om het niet meer te doen, want dan gaat de "Legacy" ook naar de knoppen, nu zijn ze gestopt (door het overlijden van Coen) op hun hoogtepunt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Huub moet het gewoon hierbij laten . Gewoon genieten van oude afleveringen op Youtube
Inderdaad, Stel je begint aan die film , dan ga je er een naar smaakje aan overhouden omdat je gaat vergelijken met vroeger.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:25 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ja, denk ook wel dat het beter is om het niet meer te doen, want dan gaat de "Legacy" ook naar de knoppen, nu zijn ze gestopt (door het overlijden van Coen) op hun hoogtepunt.
Dat inderdaad! En dat word heel naar, denk ook dat de critici de film hooguit 2 van de 5 sterren geven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad, Stel je begint aan die film , dan ga je er een naar smaakje aan overhouden omdat je gaat vergelijken met vroeger.
Misschien nog een 3 vanwege het meesterbrein Dick Maasquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:24 schreef Stratman het volgende:
[..]
Dat inderdaad! En dat word heel naar, denk ook dat de critici de film hooguit 2 van de 5 sterren geven.
Naja, een 3,5 dan nog vanwege de typische Flodder muziek?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien nog een 3 vanwege het meesterbrein Dick Maas
Gaan ze vervangen met New Kids muziek lol .quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Stratman het volgende:
[..]
Naja, een 3,5 dan nog vanwege de typische Flodder muziek?
Jouw naam doet mij echt denken aan een liedje wat een maat en ik hebben opgenomen een poosje terug, een liedje genaamd Geavierkantquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:58 schreef Stratman het volgende:
[..]
Jouw naam doet mij echt denken aan een liedje wat een maat en ik hebben opgenomen een poosje terug, een liedje genaamd Geavierkant
Nee, FL.quote:
Nee, zo zijn we nou ook weer nietquote:
Broroquote:
Best goed ondanks dat ik veel te kort heb geslapenquote:
Mooi, ja ik ook maar ben niet brak of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Best goed ondanks dat ik veel te kort heb geslapen
Nog veel gedronken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi, ja ik ook maar ben niet brak of zo.
Valt mee. En thanks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog veel gedronken?
Mooie trui trouwens
heb je der gehosseldquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
Zat leuk zweeds meisje in de bus
had ze grote tettenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, mijn zweeds is een beetje verwaterd
Luisteren naar zweedse metal helpt niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, mijn zweeds is een beetje verwaterd
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Luisteren naar zweedse metal helpt niet?
neequote:
Vill du knulla med migquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
Zat leuk zweeds meisje in de bus
Goed met jou?quote:
Ach, ze was toch 14.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo makkelijk zijn ze niet hoor nick
maar dat kan jij ook niet weten
[..]
gaat wel
Nawhquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo makkelijk zijn ze niet hoor nick
maar dat kan jij ook niet weten
[..]
gaat wel
met je koele uiquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik heb eventueel nog een Warsteiner voor je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost,misschien neem ik er straks ook 1.
Thanks, maar ik heb nog redelijk veel Klok bier.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog een Warsteiner voor je.
Aight, ik schakel straks over naar de Walker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks, maar ik heb nog redelijk veel Klok bier.
Whiskey?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, ik schakel straks over naar de Walker.
* LompeHork tikt aan. Zoals het hoort gewoon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, ik schakel straks over naar de Walker.
Mods mogen geen drank drinken als ze op het forum zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan. Zoals het hoort gewoon.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mods mogen geen drank drinken als ze op het forum zijn.
*Giet Port Charlotte The Peat Project in Hork zijn koffie.*quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan. Zoals het hoort gewoon.
Dat is bijna net zo fancy als m'n manchetknopenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Giet Port Charlotte The Peat Project in Hork zijn koffie.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 20:36:41 ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo fancy als m'n manchetknopenDoe maar fancy heur. Wat is de gelegenheid? Een avond FOK!ken op chique?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
LV riep: "ja dat vind ik leuk" *buigt over LH in winkel "wakostda?" en toen had ik manchetknopenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe maar fancy heur. Wat is de gelegenheid? Een avond FOK!ken op chique?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
LV riep: "ja dat vind ik leuk" *buigt over LH in winkel "wakostda?" en toen had ik manchetknopen
Was wel okequote:
Dat is nu een gedoe, maar na de aanschaf van een lijmpistool hoef je er nooit meer aan te denken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu mag ik dus geen overhemd meer aantrekken zonder die manchetknopenFML.
Dr.Nick?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen, Nick komt zo buurten. Welke defensieve maatregelen adviseren jullie?
Dubbelzinnige grappen makenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Nice.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was wel okehet was meer speedcore ofso, weinig melodie, ging hard.. Geluid was beter dan eerst, natuurlijk niet geweldig.. ligt ook aan de ruimte maar het was prima
Geen idee, ik moet mezelf ook nog fortificeren, zondag komt het deze kant opquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
Maar dan zit het maar op 1 overhemdquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nu een gedoe, maar na de aanschaf van een lijmpistool hoef je er nooit meer aan te denken.
Ik hoorde het ja. Met een beetje mazzel is de trein weer stuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet mezelf ook nog fortificeren, zondag komt het deze kant op
Meer heb je er niet nodig.quote:[..]
Maar dan zit het maar op 1 overhemd
Gaan jullie dronken worden en FOK!ken vanavond?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Met een beetje mazzel is de trein weer stuk.
[..]
Meer heb je er niet nodig.
Zal je zien dat alles nu gewoon volgens het boekje rijdtquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja. Met een beetje mazzel is de trein weer stuk.
Goed punt.quote:[..]
Meer heb je er niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |