Mompelt iets met rabobankquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Wow vet handig, op internetbankieren kan ik nu ook zien welke automatische incasso's er elk moment van mijn rekening gehaald worden. Handig!
Ik zit ook bij de raboquote:
erg is dat hequote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Pff als ik eenmaal stof zie liggen in mijn kamer dan zie ik het echt overal
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.quote:
Janken mag in FB, dag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bedankt voor het verneuken van mijn topic.
You better be wearing a rubber!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Ga nu weer niet hier beginnen anders neuk ik jullie de moeder.
50 euroquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Van binnen schoonmaken? Ik maak om de drie maand de kast aan de binnenkant stofvrij (doe een poging tot) zodat de temperatuur op acceptabel niveau blijft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vet irritant. Dacht net oh alleen even mijn pc schoonmaken enz zodat die ergens anders heen kan. Zie ik ineens op ieder kastje en tafeltje stof liggen. Ik maak het allemaal best vaak schoon.
Fopj0nquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Weer? Dat deed je gisteravond ook al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weer? Dat deed je gisteravond ook al.
Mijn vorige pc had een baard van stof.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnen schoonmaken? Ik maak om de drie maand de kast aan de binnenkant stofvrij (doe een poging tot) zodat de temperatuur op acceptabel niveau blijft.
mot je komen dan kutvarkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Fopje het volgende:
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn vorige pc had een baard van stof.
Heb je er een knuffeltje van gemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaar
of een hele mat met stofquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Och, ik heb wel al erger meegemaakt. Ik heb in een ver verleden stage gelopen bij een PC zaak die ook pc's repareerde. Had een keer een pc waarbij het leek alsof er een dooie hond in lag, echt een baal van hondehaar
De mijne was niet zo tevreden over een liter annanas guanabanana sap.quote:
Uiteraard. Slaap er elke nacht meequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je er een knuffeltje van gemaakt?
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
De mijne was niet zo tevreden over een liter annanas guanabanana sap.![]()
We hebben 'm daarna begraven en terug gegeven aan de natuur.
Aw! Pics.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Slaap er elke nacht mee
Herkenbaar. Mat met stof op de bodem en in de fans, echt ranzig. Sommige hebben de pc ook nog eens in de buurt van de keuken staan waardoor alles lekker vettig wordtquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of een hele mat met stof![]()
echt sommige mensen zijn echt goorpijpen en dan hebben ze 4 jaar lang dezelfde computer
echt huilen altijd
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik ga er ooit 100.000.000 volt doorjagen en hoop dat het dan tot leven komt.
All about the pentiums van Weird All Jankovic.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Wel mooie muziek uitgekozen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |