Dat is wel heel dom iddquote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef indiaantje89 het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)ew-single-superhero/
Hier staan ze ook nog op!
Je komt vast wel met een LL primeur. Deed je 2 maal achter elkaar met James Holden & Richie Hawtin.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had eerder vandaag op dat Pitchfork moeten klikken dan hadden we een primeur gehad
Ja omdat dat boekers bureau zo stom was, organisatie wel van op de hoogte gesteld.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je komt vast wel met een LL primeur. Deed je 2 maal achter elkaar met James Holden & Richie Hawtin.
Lekker tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:31 schreef Thermo16 het volgende:
Ik heb nog geen vrienden die meewillen naar PP
ze moeten toch iets hebben voor de bakvissenquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lekker tochkan je zelf je tijden plannen en heb je geen omkijken naar iemand. Genoeg andere festivalgangers aanwezig.
Ik vrees btw toch dat The Script het gaat worden voor Robbbie
Dat gerucht heb ik ook uit de wandelgangen gehoord. Jammer dat dat toch ook een echte bakvissenband is geworden eigenlijk... The Man Who Can't Be Movedquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vrees btw toch dat The Script het gaat worden voor Robbbie
tijdens RTL Late Night waren ze ook baggerquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Mandéra het volgende:
The Script op PP 2013, wat een deceptie was dat.
Nah, zou zonde zijn van de spot én van de show van Prodigyquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:46 schreef KingRadler het volgende:
Prodigy komt op Werchter!!!
Misschien ook op PP
Bron: http://www.nu.nl/rock-wer(...)t-rock-werchter.html
We Are Electric zou dat wel over kunnen nemen, of Appelpop bijvoorbeeld. (Al verwacht ik dat die met hun 25 jarige bestaan volgend jaar wel gaan uitpakken)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, zou zonde zijn van de spot én van de show van Prodigy
Denk dat We Are Electric ermee gaat uitpakken. En met Deadmau5.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We Are Electric zou dat wel over kunnen nemen, of Appelpop bijvoorbeeld. (Al verwacht ik dat die met hun 25 jarige bestaan volgend jaar wel gaan uitpakken)
Feestquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat We Are Electric ermee gaat uitpakken. En met Deadmau5.
Dat doen ze dus op de presentatie.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef iRemco het volgende:
Ze zouden nu toch ook al wel wat meer bekend moeten maken aangezien de voorverkoop over minder dan twee weken al start..
Hoop toch echt daarvoor ook nog wel wat namen te horenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat doen ze dus op de presentatie.
Dat lijkt me sterk. Misschien dat ze nog iets droppen om beetje buzz te creëren voor de persco. Maar de persco is gewoon de woensdag vóór de VVK begint, dus ze hoeven wat dat betreft niet ineens te haasten.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef iRemco het volgende:
[..]
Hoop toch echt daarvoor ook nog wel wat namen te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |