abonnement Unibet Coolblue
pi_149390828
Hoop is ondertussen al weggekaapt vrees ik. Al is die Muse / FNM dag wel echt dikke prima, al is het zonde dat Slash dan op 3FM staat, toch veel zelfde publiek als Muse/FNM gok ik.

En natuurlijk Pharrell voor Foo's en dan Rise Against op 3FM...
pi_149393275
The Script op PP 2013 :') , wat een deceptie was dat.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:30:17 #228
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_149413362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Mandéra het volgende:
The Script op PP 2013 :') , wat een deceptie was dat.
tijdens RTL Late Night waren ze ook bagger
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:46:24 #229
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_149423971
Prodigy komt op Werchter!!!

Misschien ook op PP

Bron: http://www.nu.nl/rock-wer(...)t-rock-werchter.html
pi_149424019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:46 schreef KingRadler het volgende:
Prodigy komt op Werchter!!!

Misschien ook op PP

Bron: http://www.nu.nl/rock-wer(...)t-rock-werchter.html
Nah, zou zonde zijn van de spot én van de show van Prodigy
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 februari 2015 @ 16:53:11 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149424168
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nah, zou zonde zijn van de spot én van de show van Prodigy
We Are Electric zou dat wel over kunnen nemen, of Appelpop bijvoorbeeld. (Al verwacht ik dat die met hun 25 jarige bestaan volgend jaar wel gaan uitpakken)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149424262
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

We Are Electric zou dat wel over kunnen nemen, of Appelpop bijvoorbeeld. (Al verwacht ik dat die met hun 25 jarige bestaan volgend jaar wel gaan uitpakken)
Denk dat We Are Electric ermee gaat uitpakken. En met Deadmau5.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 februari 2015 @ 16:56:33 #233
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149424275
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk dat We Are Electric ermee gaat uitpakken. En met Deadmau5.
Feest *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149532583
Nog 2 weekjes voor de persconferentie.

Oscar & The Wolf zal er spelen.
pi_149725865
Ze zouden nu toch ook al wel wat meer bekend moeten maken aangezien de voorverkoop over minder dan twee weken al start..
Oi!
pi_149726035
quote:
15s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:21 schreef iRemco het volgende:
Ze zouden nu toch ook al wel wat meer bekend moeten maken aangezien de voorverkoop over minder dan twee weken al start..
Dat doen ze dus op de presentatie.
pi_149726176
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat doen ze dus op de presentatie.
Hoop toch echt daarvoor ook nog wel wat namen te horen
Oi!
pi_149726400
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:30 schreef iRemco het volgende:

[..]

Hoop toch echt daarvoor ook nog wel wat namen te horen
Dat lijkt me sterk. Misschien dat ze nog iets droppen om beetje buzz te creëren voor de persco. Maar de persco is gewoon de woensdag vóór de VVK begint, dus ze hoeven wat dat betreft niet ineens te haasten.
pi_149729098
Ben toch wel benieuwd naar dei Robbie dag, als het niet al te kut word met The Script of iets dergelijks dan pak ik die dag mee. En anders gewoon Muse met Faith No More meepakken.
pi_149729767
Ik ben benieuwd naar de Foo Fighters dag. Alhoewel ik het eigenlijk al geen optie meer vind met Pharrell ervoor... Echt erg zonde.

De Muse/FNM dag vind ik vooralsnog erg netjes, alleen is dat helaas de dag dat ik écht niet kan...
pi_149731389
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Foo Fighters dag. Alhoewel ik het eigenlijk al geen optie meer vind met Pharrell ervoor... Echt erg zonde.

De Muse/FNM dag vind ik vooralsnog erg netjes, alleen is dat helaas de dag dat ik écht niet kan...
De combi is gewoon slecht getimed. Dat je Pharell boekt heb ik geen probleem mee, zou er zelfs even kijken. Maar had gewoon beter een combi geweest met Robbie dan met FF natuurlijk.

Ik ben zeer bang dat de Robbie dag te maken krijgt met The Script. Dus ik hoop nog op een leuke 3FM afsluiter om te te kijken of het de moeite is om naar Landgraaf af te reizen die dag. Faithless zou wel leuk zijn, ook Florence & The Machine is nog een optie volgens mij?
pi_149735019
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De combi is gewoon slecht getimed. Dat je Pharell boekt heb ik geen probleem mee, zou er zelfs even kijken. Maar had gewoon beter een combi geweest met Robbie dan met FF natuurlijk.

Ik ben zeer bang dat de Robbie dag te maken krijgt met The Script. Dus ik hoop nog op een leuke 3FM afsluiter om te te kijken of het de moeite is om naar Landgraaf af te reizen die dag. Faithless zou wel leuk zijn, ook Florence & The Machine is nog een optie volgens mij?
Staan nog nergens qua festivals in NL nee, al moet je wel beetje waken geen Werchter lite te worden, alhoewel dat meevalt met Faith No More en Robbie. Maar vind de Pharrell / Foo's combi onbegrijpelijk, zeker met Pharrell vóór de Foo's. Maarja, erna is ook geen optie met die eindtijden.

Maar had hem liever op 3FM gezien met wat leuks ervoor, of inderdaad gewoon andere dag en degelijk 'voorprogramma' voor Foo's.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 februari 2015 @ 20:19:02 #243
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149738032
Kovacs d'r bij.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149739211
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kovacs d'r bij.
Op de Muse dag ja :).
pi_149753291
Morgen over een week krijgen we zo goed als de hele line-up voorgeschoteld.

Ben wel benieuwd naar wat er gaat brengen. Volgens mij missen we aan grote namen alleen nog op de zaterdag een 3FM headliner en een subheadliner?

Misschien ook nog de zondag een 3FM stage headliner, maar zou me ook niet verbazen dat Rise Against dat gaat worden.

Wat zouden nog meer opties zijn? Zal wel wat bij zitten van dit rijtje:
The Black Keys, Florence & The Machine, Faithless, Marilyn Manson, The Script, Anouk, Sam Smith, Hozier, Angus & Julia Stone, Balthazar, The Gaslight Anthem, Motörhead, Frank Turner, Interpol etc.
pi_149753464
Hoop dat ze iets meer afstand nemen van Werchter nog, en niet teveel Anouk's, Jett Rebel's en Kensington's programmeren, aangezien die al op tig festivals te zien zijn. Florence lijkt me wel een kanshebber voor 3FM afsluiter op zondag of wellicht sub voor Robbie, al denk ik dat ze daar ook eerder een 'populaire' popact zetten als Anouk of The Script. Die zondag kunnen ze best af met een wat 'mindere' 3FM afsluiter als je iets 'groots' als Foo Fighters op main hebt. Alhoewel de zondag nu is wat normaal de maandag is, en daar staan soms best flink wat dikke namen.
pi_149753921
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop dat ze iets meer afstand nemen van Werchter nog, en niet teveel Anouk's, Jett Rebel's en Kensington's programmeren, aangezien die al op tig festivals te zien zijn. Florence lijkt me wel een kanshebber voor 3FM afsluiter op zondag of wellicht sub voor Robbie, al denk ik dat ze daar ook eerder een 'populaire' popact zetten als Anouk of The Script. Die zondag kunnen ze best af met een wat 'mindere' 3FM afsluiter als je iets 'groots' als Foo Fighters op main hebt. Alhoewel de zondag nu is wat normaal de maandag is, en daar staan soms best flink wat dikke namen.
Ja Rise Against is een rare band wat dat betreft, heeft ook gewoon op flinke festivals als headliner mogen staan. Maar het zou me ergens ook weer tegenvallen dat hun de 3FM headliner zijn.

En ja Florence & The Machine voor Robbie zou zeer zeker goed zijn. Maar The Script en Pinkpop blijkt een niet te missen combinatie te zijn ben ik bang..
pi_149754268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja Rise Against is een rare band wat dat betreft, heeft ook gewoon op flinke festivals als headliner mogen staan. Maar het zou me ergens ook weer tegenvallen dat hun de 3FM headliner zijn.

En ja Florence & The Machine voor Robbie zou zeer zeker goed zijn. Maar The Script en Pinkpop blijkt een niet te missen combinatie te zijn ben ik bang..
Dat denk ik ook. Maar goed, wie weet The Script op 3FM en Flo voor RW. Rare combinaties grossieren ze regelmatig in, dus zeg nooit nooit.
pi_149754366
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar goed, wie weet The Script op 3FM en Flo voor RW. Rare combinaties grossieren ze regelmatig in, dus zeg nooit nooit.
Denk dat Script meer publiek trekt dan F&TM ben ik bang. Maar goed dan maar lekker plekje opzoeken bij de 3FM stage en daarna richting Robbie waar ik niet vooraan hoef te staan.
pi_149754878
Benieuwd trouwens of ze nog een DJ in die tent wegstoppen, dat was vorig jaar voor het eerst in jaren niet het geval.

Zou stiekem Deadmau5 wel willen zien, al gok ik nog steeds dat die We Are Electric gaat doen. Met al die niche festivals is het toch jammer dat die leuke dingen zo verspreid zijn over verschillende festivals. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')