Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef chansadres het volgende:
Rise Against op Robbie Dag. Aparte keuze. Dotan is een beetje mosterd na de maaltijd. Net een jaartje te laat...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.
Dotan staat dus ergens voor Robbbie.
Idd een jaartje te laat maar verder een niet heel onlogische keuze. Hopelijk programmeren ze er wat leuks tegenover in stage 4.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dotan ook op main, wat een lachertje
quote:De komst van de populaire Nederlandse zanger Dotan (28) naar Pinkpop is definitief.
Dat maakt Pinkpopbaas Jan Smeets dinsdag bekend. De Amsterdamse singer-songwriter - in het dagelijks leven Dotan Harpenau - scoorde in 2014 een monsterhit met het opzwepende nummer Home. Dit lied werd voor veel mensen een nummer van nationale rouw na de ramp met vlucht MH17.
Dat is echt zo zum kotzen, hele tijd dat MH17 geneuzel bij dat liedje. Blabla soundtrack van een ramp, blabla nummer nationale rouwquote:
Idd alleen misschien kan die jongen er zelf niks aan doen. Ach het was gewoon een te verwachten naam. Zoiets staat er ieder jaar wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt zo zum kotzen, hele tijd dat MH17 geneuzel bij dat liedje. Blabla soundtrack van een ramp, blabla nummer nationale rouw
Ja, das ook zo hoor, en het is echt niet het laatste 3FM bandje wat we gaan krijgen. Ik snap alleen de keuze voor Main niet, en dan een Slash en Rise Against op 3FM. Volgens mij leent Dotan's muziek zich ook beter voor een wat kleiner podium. Nou ja goed, mag hopen dat hij ergens <16u een plekje heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd alleen misschien kan die jongen er zelf niks aan doen. Ach het was gewoon een te verwachten naam. Zoiets staat er ieder jaar wel.
ik dacht dat dat het liedje was dat stuk gedraaid was dankzij het voetballen..quote:
Het is de te hopen dat ze is iets beter met stage 4 om te gaan. Vorig jaar was dat wel de stage met de afdankertjes (broer van Rob Zombie, vriendin Ed Sheeran). Het is te hopen dat ze daar ietsjes meer mee doen dan. O en dan tijdens de headliner even niets programmeren. Die tent bleek pijnlijk leeg te zijn tijdens The Stonesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, das ook zo hoor, en het is echt niet het laatste 3FM bandje wat we gaan krijgen. Ik snap alleen de keuze voor Main niet, en dan een Slash en Rise Against op 3FM. Volgens mij leent Dotan's muziek zich ook beter voor een wat kleiner podium. Nou ja goed, mag hopen dat hij ergens <16u een plekje heeft.
Maar die laatste staat dit jaar wat later op het programma toch D_Aquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijkt me dat dat de ochtend spot wordt waar ook chef special en kensington afgelopen jaren hebben gestaan.
Ik word gestalkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
D_A is de huisfotograaf van Kensington (en ook van Dotan geloof ik?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |