Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef chansadres het volgende:
Rise Against op Robbie Dag. Aparte keuze. Dotan is een beetje mosterd na de maaltijd. Net een jaartje te laat...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zondag is toch Foo's? Het is niet met Pinksteren hè, dus zondag is al de laatste dag.
Dotan staat dus ergens voor Robbbie.
Idd een jaartje te laat maar verder een niet heel onlogische keuze. Hopelijk programmeren ze er wat leuks tegenover in stage 4.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dotan ook op main, wat een lachertje
quote:De komst van de populaire Nederlandse zanger Dotan (28) naar Pinkpop is definitief.
Dat maakt Pinkpopbaas Jan Smeets dinsdag bekend. De Amsterdamse singer-songwriter - in het dagelijks leven Dotan Harpenau - scoorde in 2014 een monsterhit met het opzwepende nummer Home. Dit lied werd voor veel mensen een nummer van nationale rouw na de ramp met vlucht MH17.
Dat is echt zo zum kotzen, hele tijd dat MH17 geneuzel bij dat liedje. Blabla soundtrack van een ramp, blabla nummer nationale rouwquote:
Idd alleen misschien kan die jongen er zelf niks aan doen. Ach het was gewoon een te verwachten naam. Zoiets staat er ieder jaar wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is echt zo zum kotzen, hele tijd dat MH17 geneuzel bij dat liedje. Blabla soundtrack van een ramp, blabla nummer nationale rouw
Ja, das ook zo hoor, en het is echt niet het laatste 3FM bandje wat we gaan krijgen. Ik snap alleen de keuze voor Main niet, en dan een Slash en Rise Against op 3FM. Volgens mij leent Dotan's muziek zich ook beter voor een wat kleiner podium. Nou ja goed, mag hopen dat hij ergens <16u een plekje heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd alleen misschien kan die jongen er zelf niks aan doen. Ach het was gewoon een te verwachten naam. Zoiets staat er ieder jaar wel.
ik dacht dat dat het liedje was dat stuk gedraaid was dankzij het voetballen..quote:
Het is de te hopen dat ze is iets beter met stage 4 om te gaan. Vorig jaar was dat wel de stage met de afdankertjes (broer van Rob Zombie, vriendin Ed Sheeran). Het is te hopen dat ze daar ietsjes meer mee doen dan. O en dan tijdens de headliner even niets programmeren. Die tent bleek pijnlijk leeg te zijn tijdens The Stonesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, das ook zo hoor, en het is echt niet het laatste 3FM bandje wat we gaan krijgen. Ik snap alleen de keuze voor Main niet, en dan een Slash en Rise Against op 3FM. Volgens mij leent Dotan's muziek zich ook beter voor een wat kleiner podium. Nou ja goed, mag hopen dat hij ergens <16u een plekje heeft.
Maar die laatste staat dit jaar wat later op het programma toch D_Aquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lijkt me dat dat de ochtend spot wordt waar ook chef special en kensington afgelopen jaren hebben gestaan.
Ik word gestalkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
D_A is de huisfotograaf van Kensington (en ook van Dotan geloof ik?).
helaas zal een groot deel van nederland nog nooit van rise against gehoord hebben, terwijl dat liedje van dotan gewoon hoog in de top 2000 stond..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:45 schreef Kyran het volgende:
Rise Against en Slash op 3FM stage zetten en dan de wereldberoemd bij 3FM gastje Dotan op de main stage ......
... en dat is dan festival nummer 1 in NL
Vorig jaar kon dit natuurlijk niet op het hoofdpodium staan. Door een jaartje te wachten kunnen ze goedkoop een spot op het hoofdpodium invullenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef chansadres het volgende:
Rise Against op Robbie Dag. Aparte keuze. Dotan is een beetje mosterd na de maaltijd. Net een jaartje te laat...
Tijdens de headliner werd toch ook niets geprogrammeerd? Alleen een DJ, geloof ik.. Van stage 4 had ik twee concerten gezien, waarvan Intergalactic Lovers zelfs een van de beste optredens van het weekend was. Daar stond de tent ook wel vrij vol, was dat bij de rest van de optredens niet zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is de te hopen dat ze is iets beter met stage 4 om te gaan. Vorig jaar was dat wel de stage met de afdankertjes (broer van Rob Zombie, vriendin Ed Sheeran). Het is te hopen dat ze daar ietsjes meer mee doen dan. O en dan tijdens de headliner even niets programmeren. Die tent bleek pijnlijk leeg te zijn tijdens The Stones.
Vooral de vraag wat er 'tegenover' staat natuurlijk, zeker later op de avond loop je niet zo makkelijk meer heen en weer. Maar goed, het oogt redelijk opmerkelijk, Slash en Rise Against op 3FM, en Dotan op Main. Als hij een spot na 16u heeft maken ze zich redelijk belachelijk imho.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:14 schreef MidnightShow_ het volgende:
tsja, zo geweldig is de line up so far niet he...
en zowel Rise Against als Slash op 3fm stage zetten ben ik eigenlijk niet zo blij mee.
Op FOK! zitten ook veel Dotan-fans, vraag het maar aan hen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas zal een groot deel van nederland nog nooit van rise against gehoord hebben, terwijl dat liedje van dotan gewoon hoog in de top 2000 stond..
het is ook opmerkelijk, ik vraag me toch af met welke bands en artiesten ze gaan komen verder. zeker wie er voor Muse en Foo Fighters gaat staan. want ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral de vraag wat er 'tegenover' staat natuurlijk, zeker later op de avond loop je niet zo makkelijk meer heen en weer. Maar goed, het oogt redelijk opmerkelijk, Slash en Rise Against op 3FM, en Dotan op Main. Als hij een spot na 16u heeft maken ze zich redelijk belachelijk imho.
Mwah, van dit formaat toch niet? Forta is stukken kleiner, richt zich op ander publiek, zelfde geldt eigenlijk nog voor DTRH / BKS, alhoewel Live Nation die eerste natuurlijk zelf de wereld in heeft geholpen. Denk dat ze van BKS een beetje last hebben, Forta eigenlijk vrijwel niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
het is ook opmerkelijk, ik vraag me toch af met welke bands en artiesten ze gaan komen verder. zeker wie er voor Muse en Foo Fighters gaat staan. want ik heb geen idee.
Lijkt toch een beetje mager te gaan worden, ik geef ook wel beetje de schuld aan het feit dat er eigenlijk teveel festivals zijn in Nederland.
Muse is an sich prima, maar staat natuurlijk overal. Foo's is gewoon erg netjes, dat is out of the question. Zeker als je bedenkt dat die maar 4 festivals doen vooralsnog (Werchter, Pinkpop, Rock am Ring, Rock im Park). Robbie, tjah... het is niet slecht, maar denk niet dat je >15k kaartjes verkoopt puur om Robbie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de headliners meer dan dik in orde, al had Robbie weg mogen blijven, Slash + Miles kan me ook wel bekoren...
En Dotan tja, die gozer kan er ook niet echt iets aan doen dat zijn lied is doodgeknuffeld, ik hoop dat de rest van zijn repertoire boeiend genoeg is
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
En eens een keer kappen met de Dotan's, Kensington's en wat al niet meer. Zonde waardeoordeel over dat soort bandjes, maar Pinkpop mag denk ik de lat weleens hoger leggen dan bands die ook in die periode helikopteract zijn met bevrijdingsdag, of op ieder gratis festivalletje in Schubbekutteveen te zien zijn gedurende mei - sep.
Ook hier ben ik het mee eens, een mooi internationaal voorbeeld is Kaiser Chiefs, die stonden na hun doorbraak echt overal te spelen en poepten ook nog eens 3,4 albums uit in evenzovele jaren. Dan ontstaat er een vermoeidheid, ook omdat de kwaliteit dan automatisch ook gaat tegenvallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Eigenlijk vind ik ergens ook wel dat bands daar zelf ook enigszins rekening mee moet houden. Zorgen voor een beetje exclusiviteit en je niet ieder jaar te pletter touren.
Bijvoorbeeld een Go Back To The Zoo was best een leuke band, met een goed eerste album. Maar daarna heb ik zo vaak gezien op gratis festivals, maar ook de Pinkpop, Lowland, Paaspop festivals en dergelijks. Waarmee ze echt voor een overkill hebben gezorgd.
Daarom hoef ik ze voorlopig niet te zien. Anouk doet dat dan weer beter. Al tourt die dit jaar ook vrij veel. Maar tenminste wel allemaal op festivals waarvoor je moet betalen om er heen te gaan.
Die zijn overigens wel beetje op de weg terug, het laatste album kreeg best wat positieve kritieken, en heb ze afgelopen jaar op Rock am Ring gezien, was gewoon best leuk showtje. Niet geweldig, maar gewoon wat je er van mag verwachten; energiek, opzwepend, de hitjes en wat nieuwe nummers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het mee eens, een mooi internationaal voorbeeld is Kaiser Chiefs, die stonden na hun doorbraak echt overal te spelen en poepten ook nog eens 3,4 albums uit in evenzovele jaren. Dan ontstaat er een vermoeidheid, ook omdat de kwaliteit dan automatisch ook gaat tegenvallen.
Een band als Franz Ferdinand die op hetzelfde moment doorbraken pakten dat iets rustiger aan na het eerste album en namen meer de tijd voor kwaliteit en een sound en daardoor blijft het spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |